Entä onko Volkkari hyvä auto vai onko kuorma-auto parempi auto?
Mikä on Raamatun kanta homon ja lesbon naimisiin menosta? Kumpi heistä määrää kaapin paikan ja on mi
14
139
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiinteät kaapit ovat yleisiä eikä niitä voi siirrellä. Kuorma auto on muuttaessa hyvä.
- Anonyymi00010
Mutta Raamatun kanta homoliittoihin on jyrkän kieltävä. Toisen on hyvä muuttaa kuorma-autolla pois sellaisesta liitosta.
- Anonyymi00002
Kylläpäs oli hyvä aloitus! Peukkua saa kunhan löytyy!
- Anonyymi00003
Löytyi 👍👍 👍👍👍 👍👍👍 👍👍👍 👍
- Anonyymi00004
Joo aivan sitten mahtava aloitus!!!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo aivan sitten mahtava aloitus!!!
Ihan niin. Vuosisadan paras.
- Anonyymi00006
Näistä asioista pitäisi puhua täällä enemmän.
Minä kuljen linja-autolla ja naapuri on mukava.- Anonyymi00007
Minun naapurini ei tervehdi minua koskaan.
- Anonyymi00008
Homo ja lesbo vai? Aha, aitolaisia molemmat vai? Ymmärrän!
- Anonyymi00009
Raamatun perusteella ei voida hyväksyä avioliittoa saman sukupuolen kesken. Jos tämä pari, jossa on kaksi samaa sukupuolta olevaa ihmistä, on homopari tai lesbopari, sillä ei ole mitään merkitystä. Kyse ei ole suuntauksesta vaan sukupuolesta. Avioliittoon vaaditaan mies ja nainen. Tällainen avioliittokäsitys ei siis ole homojen sortamista tai rasismia. Mies ja nainen ovat aivan luonteva pari. Jumala on yhdistänyt heidät ja siinä on avioliiton perusta.
- Anonyymi00015
Olennainen kysymys oli että kumpi on mi
- Anonyymi00013
VW Crafteria saa kuorma-autona.
- Anonyymi00014
Kauniisti paistaa mollukka, tänään tulee hyvä päivä syrjiä ♥️
- Anonyymi00016
Raamatun kanta on lukijan päässä. Valitse itse! Onko se lähimmäisen rakkaus ja suvaitsevaisuus ja sallitaanko kaikkien tulla Jumalan luo vai onko se Mooseksen lait, joissa miehet käyvät temppelihuorissa, tuhmat lapset viedään kaupungin muurien ulkopuolelle ja piestään ja nainen on omaisuutta ja saastainen kuukautisten aikaan ja mies ei saa yhtyä mieheen niinkuin naiseen yhdytään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37112375Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635427Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002655Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271862No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746