Saako se pillusi kostumaan?
Työnnä tissi suuhuni ja kokeillaan.
Espoon mies60
Tissin imeminen
38
803
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä saa!
-N35- Anonyymi00002
Olisi kiva saada sut kostumaan.
M30+ - Anonyymi00003
Haluaisin kovasti imeä rintojasi n35.
Ehkä jo tänään
Kulliakin saat käsitellä samalla:)
Espoon mies 60 - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haluaisin kovasti imeä rintojasi n35.
Ehkä jo tänään
Kulliakin saat käsitellä samalla:)
Espoon mies 60Onko espoon miehellä KIKkiä?
-N35
- Anonyymi00004
Oletko luotettava. N 18v
- Anonyymi00006
Oon, saisiko suhun yhteyttä jossain?
- Anonyymi00007
Kyllä ,voit luottaa että käsittelen rintojasi huolella,hyväilen ,puristelen ja imen kunnes voihkit kiimasta
Espoon mies60
kari45atmeiliboxi.fi
- Anonyymi00010
Todellakin saa!!Musta on ihanaa,jos mies puristelee kunnolla rintoja ja näykkii nänneistä,on superkiihottavaa…
- Anonyymi00011
Voisiko sunkaa jutella jossain?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voisiko sunkaa jutella jossain?
Pistä viestiä:SaraKotiNytatoutlook.com
- Anonyymi00016
Nyt haluaisin roiskaista spermat just sun tisseille 🔥💦
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nyt haluaisin roiskaista spermat just sun tisseille 🔥💦
Sopii..
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sopii..
Ihanaa..tuntuu niin painetta palleissa!
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ihanaa..tuntuu niin painetta palleissa!
No täällä tissit oottaa kopelointia ja niille laukeamista!
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Aahh..olet ihana 🔥❤️
- Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Missä ne odottaa,
Milllaiset tissit ?
M Karvajalka64 - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Missä ne odottaa,
Milllaiset tissit ?
M Karvajalka64Tampere ois paikka.Täyteläiset tissit.
- Anonyymi00013
Hei ihana mies🤗
Mieheni imenyt vuosiin ymmärrä miten kiihottuisin kyllä kostuisin hetkessä. Terv. Sirkka Kouvolasta 56v- Anonyymi00014
Haluisiko sirkka tuntea rintojen hyväilyä? Olisi kiva vaihdella ajatuksia. M33
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Haluisiko sirkka tuntea rintojen hyväilyä? Olisi kiva vaihdella ajatuksia. M33
Koskaan pettänyt vielä miestäni nyt sitten käyn täällä seksi sivulla lukemassa viestejä.
Haluaisin kyllä miehen joka tykkäis leikkiä rinnoillani, tiedostan pitäisi olla valmis yhdyntään miehen kanssa myös. Aluksi tunsin syyllisyyttä kun kirjauduin tänne nyt kiihotun valtavasti osasta miesten kiimaisista viesteistä. T. Sirkka 56v - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Koskaan pettänyt vielä miestäni nyt sitten käyn täällä seksi sivulla lukemassa viestejä.
Haluaisin kyllä miehen joka tykkäis leikkiä rinnoillani, tiedostan pitäisi olla valmis yhdyntään miehen kanssa myös. Aluksi tunsin syyllisyyttä kun kirjauduin tänne nyt kiihotun valtavasti osasta miesten kiimaisista viesteistä. T. Sirkka 56vHuomenta Sirkka. Toihan kertoo sulle haluat vierasta kiimasta kyrpää josta nauttia. M 65v
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Huomenta Sirkka. Toihan kertoo sulle haluat vierasta kiimasta kyrpää josta nauttia. M 65v
Ilmaisit asian suoraan, tottahan toi varmaan mun kohdallani. T. Sirkka 56v
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Haluaisin kyllä miehen joka tykkäis leikkiä rinnoillani, tiedostan pitäisi olla valmis yhdyntään miehen kanssa myös. Aluksi tunsin syyllisyyttä kun kirjauduin tänne nyt kiihotun valtavasti osasta miesten kiimaisista viesteistä. T. Sirkka 56vOlisi ihana leikkiä sun rinnoilla.
M33 - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olisi ihana leikkiä sun rinnoilla.
M33Oletko tältä suunnalta tiedä vaikka päästän irti moraalista. T. Sirkka
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletko tältä suunnalta tiedä vaikka päästän irti moraalista. T. Sirkka
Kahvittelu matkan päästä.
M33 - Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kahvittelu matkan päästä.
M33Saanko vielä sulatella viikonlopun yli.
Luulen ettei pystytä jättää pelkästään kahvitteluun, olet 23 vuotta nuorempi joten vastustaa en pystyisi kiusausta. T. Sirkka - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Saanko vielä sulatella viikonlopun yli.
Luulen ettei pystytä jättää pelkästään kahvitteluun, olet 23 vuotta nuorempi joten vastustaa en pystyisi kiusausta. T. SirkkaToki voit sulatella. Voitaisko jutella jossain yksityisemmin?
M33 - Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Saanko vielä sulatella viikonlopun yli.
Luulen ettei pystytä jättää pelkästään kahvitteluun, olet 23 vuotta nuorempi joten vastustaa en pystyisi kiusausta. T. SirkkaKiinnostaisiko Sirkkaa rintojen sitominen, ennen kun antaisi suulla nautintoa? Olisivat vielä tuntoherkemmät, ihanan kimmoisaa ja pystyt.
T. M54 - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kiinnostaisiko Sirkkaa rintojen sitominen, ennen kun antaisi suulla nautintoa? Olisivat vielä tuntoherkemmät, ihanan kimmoisaa ja pystyt.
T. M54Kukaan koskaan tehnyt noin, vaikka olen kyllä nähnyt videolla. Rinnat olivat kuin ilmaa pumpattu, muuttivat väriä käsittelyn edetessä.
Mähän sanoin olet nuorempi ja osaava mies, älä kiusaa enää enempää. Sirkka - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kukaan koskaan tehnyt noin, vaikka olen kyllä nähnyt videolla. Rinnat olivat kuin ilmaa pumpattu, muuttivat väriä käsittelyn edetessä.
Mähän sanoin olet nuorempi ja osaava mies, älä kiusaa enää enempää. SirkkaKiitos vastauksesta Sirkka.
Mä en ollut se aikaisempi nuori mies. Sulla ja mulla ei nyt niinkään ole ikäeroa, olen 54v.
Eli tiedät mistä kysymässäni oli kyse, et kuitenkaan vastannut siihen, että kiinnostaisiko semmoinen sinua?
T. M54
- Anonyymi00020
Oi mikä kaunokainen ❤️
- Anonyymi00025
Oletko oikeasti täällä omalla kuvallasi? Nykyaika on paha, kun pitää tämmöistä kysyä? Jos oikeasti olet, niin arvostan todella paljon avoimuuttasi ja rohkeuttasi. Imisin ja käsittelisit rintojasi mielelläni. Olis ihana nähdä kuinka kiihottuisit nautinnosta.
T. XM - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oletko oikeasti täällä omalla kuvallasi? Nykyaika on paha, kun pitää tämmöistä kysyä? Jos oikeasti olet, niin arvostan todella paljon avoimuuttasi ja rohkeuttasi. Imisin ja käsittelisit rintojasi mielelläni. Olis ihana nähdä kuinka kiihottuisit nautinnosta.
T. XMTuskin on oma kuva,ei kukaan nainen niitä tänne laita!
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tuskin on oma kuva,ei kukaan nainen niitä tänne laita!
Hitto vaimoni kuvan joku laittanut kiertoon. M 34v
- Anonyymi00039
Missäpäin Nooran tissejä saisi imeskellä?
Milkman66
- Anonyymi00035
Jonkun naisen saattaa jopa saadakkin mutta pitänee osata oikein
- Anonyymi00038
Onneksi ylläpito alkanut poistaa epä asialliset väli kommentit. Naisista tehdään heti miehiä jos viestiä laittaa tänne. Tietenkään oikein jos mies tekeytyy naiseksi, mutta varmaan oikeita naisia myös viestittelee. Eroottis sävyiset viestittelyt kuuluu myös heille. T. Seuraaja ja fiilistelijä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23114889
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m212247Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381883- 1621333
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes961269- 281169
- 122928
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30902Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81754Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80708