Mitä sähkösopimusta suosittelisitte näistä? https://komparra.com/sahkon-kilpailutus/
Sähkösopimus
15
312
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse ainakin suosisin halvinta kiinteää....,,,
- Anonyymi00002
Pörssisähkö on yhtä hintojen kyyläämistä.
tasarahalla mennää, kiinteällä.- Anonyymi00006
Tyhmä oot jos kyttää niitä hintoja.
- Anonyymi00003
Kiinteän hinta on ennakoitavissa seuraavat 2 vuotta. Se riittää mulle.
- Anonyymi00008
Tosin "roistot" keksineet ns. Kulutusvaikututuksen?? Mikään ei riitä ahneudessa??? Maksajia kun rìittää palkostakin.
- Anonyymi00004
Kiinteähintainen sähkösopimus on se järkevin, pörssisähkö kuitenkin heittelee niin paljon päivänkin aikana hinnaltaan, että on aika kyttäämistä ja arvuuttelua sähkölaskun kanssa.
Itselläni on ainakin ollut passeli, on sen 8snt/kWh sopimuskauden ajan.
Toki silloin harmittaa, kun sähkö on halpaa ja maksaa esimerkiksi 5snt/kWh tai vähemmän, mutta nyt on taas mukava olla, kun hinnat pyörivät siinä 10-20snt/kWh..:) - Anonyymi00005
Ja ylipäänsäkin sähkön säästäminen esim. jääkaapin lämpötilaa tarkkailemalla tai esim. poistamalla turha pakasteosasto kokonaan käytöstä (pitää jättää ovi vähän raolleen ettei homehdu)
- Anonyymi00007
Käyhän pitää justiinsa käyttääkin pakastinta, täytenä niin on helppo ottaa.
Kun osaa tehdä vielä niin sinne laatikot, sopat, kalat, marjat, lihat, leivät, kastikkeet kippoihin.
juu.
- Anonyymi00009
Jaa pörssisähkö kyttäämistä kun itselläni lasku n, 12eur kk ja siirto n, 10eur. Sähkön kulutus alle 100kwh kuukaudessa.Asuntona kerrostalo.
- Anonyymi00010
Kun sähköä ei säästele, niin kuluu isossa asunnossa tuo tuplasti.
Mutta kaikkiaan sähkö on vielä halpaa kun sitä ei tarvitse käyttää lämmitykseen. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun sähköä ei säästele, niin kuluu isossa asunnossa tuo tuplasti.
Mutta kaikkiaan sähkö on vielä halpaa kun sitä ei tarvitse käyttää lämmitykseen.Jos on joku sähkölämmitteinen kylppäri niin sähköä menee 400-500 kWh kuussa koska ei voi jättää jäätymään
- Anonyymi00012
Niin kyllä se sillon jos sähkölämmitys.Täytyy olla tulisijoja.
- Anonyymi00014
Viisas ei ole yhden lämmitystavan varassa. Vaikka se ILP puuskuttaa kaiken päivää,
niin pakkasten varalle pitää olla reippaan kokoinen tulisija, vaikka kaakeliuuni.
Kotitalossa on kaksi uunia, mutta vähän pieniä, joten toista lämmitetään illalla ja
toista sitten aamulla niin lämpötila pysyy ympäri vuorokauden suht. tasaisena.
- Anonyymi00013
Pörssisähkö on ollut halvinta ainakin pari edellistä vuotta. Tulevaisuutta ei tiedä, mutta minulla on pörssisähkö ja jatkan sitä sopimusta. Nyt kun Olkiluoto 3 tuottaa myös sähköä niin luulisi, että sähkön hinta pysyy edullisena vielä pitkään Suomessa.
- Anonyymi00015
Jos lämmittää puilla niin säästyy sähköä sekä siirtomaksuja ja vieläpä
saa riittävästi terveellistä liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760