Trump sanoo olevansa uskossa

Anonyymi-ap

Onko hän sitä? Sitä emme voi tietää. Mutta toivottavasti hän pääsee taivaaseen.

Mitä jos hän elää ahneuden ja rahanhimon synnissä? Trumpillehan merkitsee raha kaikkea. Se on ykkösasia. Näin olemme nähneet.
Raamattu sanoo ahneuden synnin johtavan kadotukseen. 1 Kor. 5:9-13. Ahneuden synti on delegoitunut Trumpilta kansalle. Mutta presidenttinä hän edustaa koko kansaa.
Kuka menisi sanomaan Trumpille päin kasvoja, että
SINÄ TRUMP ELÄT KADOTUKSEEN JOHTAVASSA AHNEUDEN SYNNISSÄ.

48

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

entäs jos lähdetään siitä että sitä jumalaa ei varmaankaan ole edes olemassa

• Anonyymi00002

Tyhmän tunnistaa tyhmyydestä.

• Anonyymi00003

Enpä usko, että Trump on uskossa.

Kun seuraa mitä kaikkea Trump on tehnyt ja tekee, niin ei voi muuta kuin todeta että kaikkea se Piru hullulla teettää,

• Anonyymi00016

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump ei usko pääsevänsä taivaaseen. Hän puhui asiasta toimittajille Air Force Onen [USA:n presidentin virkalentokone] lennon aikana.

– En usko, että mikään vie minua taivaaseen. En todellakaan usko. En ehkä olekaan menossa taivaaseen, Trump pohti.

https://www.verkkouutiset.fi/a/donald-trump-ei-usko-paasevansa-taivaaseen

Parannuksenteko ja uudestisyntyminen olisi vielä edessä niin silloin Trumpilla olisi pelastuksesta iso toivo. Valehtelijat eivät peri taivaan valtakuntaan pääsyä Raamatun mukaan.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Parannuksenteko ja uudestisyntyminen olisi vielä edessä niin silloin Trumpilla olisi pelastuksesta iso toivo. Valehtelijat eivät peri taivaan valtakuntaan pääsyä Raamatun mukaan.

Trump sanoi, ettei hän pääse mitenkään taivaaseen. Hän kyllä tietää miksi.

• Anonyymi00004

Rahanahneus on maailman yleisin synti. Siitä ei ole helppo luopua, koska raha on niin mukava kaveri.

• Anonyymi00005

Trump mielistelee uskovia, mutta ei ole uskossa. Saattaa olla deisti, mutta ei ole kristitty.

Trump sanoi mormoneja kristityiksi. On kallellaan joka suuntaan.

• Anonyymi00021

Miten mormonit eivät mielestäsi ole kristittyjä?

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Miten mormonit eivät mielestäsi ole kristittyjä?

APUA!!!

Voisiko joku Raamattuasiantuntija tai muuten vaan asiaa tunteva sanoo onko mormonismi kristinuskoa vai ei??

APUA!!!

Tässä sanotaan samassa kertomuksesa että on kristinuskoa ja sitten että ei ole kristinuskoa riippuu kuka sanoo ja perusteluu ei tuoda kummastakaan selkeästi esiin, jotta itsellä olisi mahdollisuus tietää onko huijausta vai totta tämä mormonismi:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mormonismi

• Anonyymi00006

Hänestä piti kyselemäni, et onko hää kasteltu?

• Anonyymi00007

Kelttikangas on mainio prosessoriksi kuitenkin.

• Anonyymi00008

Mistä maasta hänen mamu vaimonsa onkaan?

• Anonyymi00009

No joo, Raamattu varoittaa ahneudesta. Emme kuitenkaan tiedä, mitä maailmassa on meneillään. Keräävätkö isot pojat resursseja tulevaa varten?

• Anonyymi00010

"Mutta toivottavasti hän pääsee taivaaseen."
      No, kumpaan vain, mutta mahdollisimman pian.

• Anonyymi00046

Jess!!

• Anonyymi00011

"Mutta presidenttinä hän edustaa koko kansaa. " Joo... Israelin kansaa...

"Rahalla saa ja hevosella pääsee--" Vanha kansan viisaus...
      Lieneekö Trump maailman voidelluin presidentti.? Siltä ainakin vaikuttaa.

https://www.youtube.com/shorts/WKVxtI8j3Rc

• Anonyymi00012

Job.31:24 Jos minä panisin uskallukseni kultaan ja sanoisin kullalle. Sinä olet minun turvani. Ps.62:11. Mark.10:25. 1Tim.6:17.

• Anonyymi00013

Sananl.22:2 Rikas ja köyhä kohtaavat toisensa; Herra on luonut kumpaisenkin. 5Moos.15:11. Sananl.14:31. 17:5. 29:13.

• Anonyymi00014

Trump ei ole vanhurskaassa ja elävässä uskossa. Hän itsekin myönsi sen, ettei hän voi päästä mitenkään taivaaseen.

"Trump: Mikään ei saa minua taivaaseen

Fox Newsin toimittaja Peter Doocy kysyi Trumpilta lennolla Israeliin, auttaako Israelin ja Hamasin välisen rauhan välittäminen häntä pääsemään taivaaseen.

– En usko, että mikään saa minua pääsemään taivaaseen, Trump sanoi."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/35003e2a-0deb-40c6-8541-89af01c719f6

• Anonyymi00020

Jatkuvallinen valehtelullisuullisuus tuhoaapisoi luottamuksen, mikä on perustaksena kaikille ihmissuhteisillisilliselliselliseisillimme. Mitä mahtaa nykyjään ne miljoonin tavoin erilaiset Jumalasta kiinnostuneellistuneet harvaisalliset erikoisfiksuiset lapset ja nuorekset miettiä vanhempistaansa kun katsovaksen vanhenpijensa elävän valheessa jumalattomasta metijasta itselleen valheen totuutta arvokkaanpana syvänmielistyneellisinä, ja olevaksensa itse totuuven ymmärtämisen suhteen oikejammassa kuin jumalattoman yksinkertaiset valheeseen vihkiytyväistyneet jumalattomat rehellisyyves kehitysvajaiset vanhenpansa.

Jumalan kauhistuksen ovat valheellisoivat huulekset, ja vanhurskas vihaallisoi valhepuhetta, sanotaan Sananlaskuissa kaiken muun viisauksisuujen joukoukseisuuveksisuujessa.

Lihaksikkaast,

Selef Urge

• Anonyymi00015

Trump on Antikristus.

• Anonyymi00017

Trump on valehdellut usein. Onko Trumpilla siihen erikoisoikeus siksi kun on presidentti?

• Anonyymi00024

"Mutta toivottavasti hän pääsee taivaaseen"

Millä perusteella nämä Jeesuksen sanat, jotka liittyvät aloituksen aiheeseen ja jotka kertovat ketkä pelastuvat ja ketkä eivät, on poistettu jo 2 kertaa ? "Uskovat" todellakin näyttävät inhoavan niitä !

Matt.25
      31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
      46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Anonyymi00038

Edellä olevassa Jeesus siis kertoo, ketkä pelastuvat ("lampaat") ja ketkä eivät ("vuohet").

Onko mitään todisteita siitä, että Trumpilla olisi vähääkään lampaan ominaisuuksia?

Kaikki "heikot" ovat hänen mielestään säälittäviä tai vihattavia luusereita, eikä hän tunne mitään tarvetta pyytää keneltäkään anteeksi - ei Jumalalta eikä ihmisiltä - joka on kristinuskon ydinjuttu.

• Anonyymi00025

Mikäli Trumppi on se Danielin 7 ja 8 lukujen erilainen kuningas, niin silloin ei taida hänelle olla taivaan portit avoinna.

• Anonyymi00026

Mielestäni se on iloinen uutinen, että kansa huutaa Iranin kaduilla:
      Alas islam! Siihen yhdymme. ALAS ISLAM!
      Tee Trump asian hyväksi jotain.

• Anonyymi00030

Kyllä nämä kaduilla huutelijatkin ovat fundamentalistisia muslimeja, jotka haluavat tappaa kaikki kristityt ja juutalaiset, sillä kaikki muslimit ovat verenhimoisia ja pahoja (ajattelee fundamentalistinen aivopesty kristitty)...

• Anonyymi00027

Trump vaan pelaa evankaalisia uskovaisia härskisti uskonto kortilla.
      Yhtä härskisti kun uskovaiset pelaa keskenään toisiaan.
      Kun taala kirstuun kilahtaa Pastori lentsikalla taivaalle vilahtaa.
      Amerikassa kun kaikki on vähän suurempaa.

• Anonyymi00028

Mitä sinä aloittaja ruikutat rahasta.

Ei rikkaalle välttämättä rikkaus ole syntiä. Olihan Jumalan patriarkkoina erittäin rikkaita- kun te ruikuttajat ette osaa hoitaa leivisköitänne oikein.

Rikas ei makaa ja nuku vain rahakassan päällä.... vaan hän hyödyntää leiviskänsä, että maassa on rukuttajilla töitä ja yrityksiä, joilla eletään ja mennään eteenpäin.

Eräskin ruikuttaja sisarukset perivät mukavan omaisuuden, mutta rukuttajat panivat tuulemaan, ja ovat olleet jo pitkään leipäjonossa ja ruikuttavat edelleen.

Taidollinen- vaikka rikas- olisi sen ja ne pennoset perinyt, niin hän olisi rukuittajien elämäksi pannut ne vaihetuspöydällle ---elämäksi..
      Mutta ruikku - ruikku tätä ei käsitä....

• Anonyymi00029
    • Anonyymi00031

Rahassa ja vallassa kiinni oleva ei mahdu neulansilmästä, vielä kun MAHA eli lihan syönnin ihannointi on uutena uskontona. Köyhät ja laihat menee taivaaseen.

• Anonyymi00032

Uhkaa hyökätä Iraniin jos mielenosoittajia estetään.

Samalla ICE teloittaa USAn mielenosoittajia!

• Anonyymi00033

Aloittaja kirjoitti että toivoo trumpin pääsevän taivaaseen. Hyvin sanottu, ja mahdollisimman nopeasti.

• Anonyymi00034

En usko että raha on Trumpin pääasiallinen mielenkiinto mutta valta ja halu osoittaa että hän hallitsee maailmaa ja saa mitä haluaa!

• Anonyymi00035

Kuitenkin tärkein kysymys sinulle ja itselleni, olenko matkalla taivaaseen!

• Anonyymi00036

Kyllä voimme! Hedelmistään puu tunnetaan. Vai kuuluuko valehteleminen.. laittomuus ja siviilien murhaaminen myös sinun uskontoosi?

• Anonyymi00037

Kyllä Trump johonkin uskoo, mutta ei ole suomalaisen hellarin tasolla uskossaan.

• Anonyymi00040

Maga-uskonto on Trumpin uskonto.
      Kannattaa tutustua, että ymmärtää.
      Vale uskonto.
      Onko tämä se mistä Raamattu varoittaa.
      Tutustukaa mitä ko ideologia pitää sisällään.
      Tätä kauttakonAntinristus tulee......

• Anonyymi00041

Tätä kauttako Antikristus tulee?

Näin piti kirjoittaa.

• Anonyymi00042

Magalaisuus (MAGA=Make America Great Again) sisältää kaikki uususkonnon elementit. Sen pyhä kirja on Yhdysvaltain perustuslaki ja valikoidusti sopivin osin Raamattu. Uskonnon profeetta tai messias on presidentti Trump, joka on luvannut johtaa valitun kansan kukoistukseen

• Anonyymi00043

Trump ei ole minkäänlaisessa, pelastavassa uskossa.

• Anonyymi00044

Toisaalta, on se niin säälittävä sekopää, että saattaa Jeesus hänet armahtaakin, katsoo hullua nk. sormien läpi.

• Anonyymi00045

Perhana, jos Trump joutuu helvettiin, niin sieltä on pakko päästä jonnekin.
      Sitä äijää ei kestä Saatanakaan.

• Anonyymi00047

Valehteleva koirako uskossa? Trump valehteli mm : Ukraina aloitti sodan.

• Anonyymi00048
        UUSI

Ukrainahan aloitti sen.

Ensin Hrutshevin avulla anastivat ison kaistaleen Venäjää ja jota Suomikin tänä päivänä kutsuu muka "itä-Ukrainaksi". NL:n hajoamisen jälkeen noiden venäläisalueiden juutalaiset satanistit aloittivat siellä kristittyjen venäläisten vainot. Sitten tammikuussa 2022 alkoivat pommittaa lounais-Venäjän kaupunkeja, kunnes Venäjä vastasi ja meni tankkeineen laittamaan Ukrainan azov-satanisteja / -natseja järjestykseen.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ukrainahan aloitti sen.

Ensin Hrutshevin avulla anastivat ison kaistaleen Venäjää ja jota Suomikin tänä päivänä kutsuu muka "itä-Ukrainaksi". NL:n hajoamisen jälkeen noiden venäläisalueiden juutalaiset satanistit aloittivat siellä kristittyjen venäläisten vainot. Sitten tammikuussa 2022 alkoivat pommittaa lounais-Venäjän kaupunkeja, kunnes Venäjä vastasi ja meni tankkeineen laittamaan Ukrainan azov-satanisteja / -natseja järjestykseen.

Älä höpise kristityistä venäläisistä, ristinmerkin huitominen on opittua uskonnollista muotojumalisuutta!

• UUSI

>>Valehteleva koirako uskossa? Trump valehteli mm : Ukraina aloitti sodan.>>

Ukraina aloitti sodan.

😊😊😊😊😊

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5821
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4555
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4322
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4101
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3700
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3209
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      49
      2412
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      33
      2287
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2059
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1114
    Aihe