"Tanskalaissotilailla on käsky tulittaa takaisin välittömästi, jos Yhdysvallat mahdollisesti hyökkää Grönlantiin. Tanskan puolustusministeriö vahvistaa määräyksen Donald Trumpin merkittävien lausuntojen jälkeen, kertoo Britannian valtamedian LBC"
https://mvlehti.net/2026/01/08/tanka-maarasi-asevoimansa-vastaamaan-tuleen-amerikkalaisjoukkoja-vastaan-gronlannissa/
David ja Goljat
21
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Totta kai tulittaa. Niin Suomikin tekisi. Onneksi Tanskalla ja Grönlannilla on Nato takana.
- Anonyymi00003
Hehehe ja Nato puolestaan on amerikkalainen ts Donaldin hallinnassa
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hehehe ja Nato puolestaan on amerikkalainen ts Donaldin hallinnassa
On siellä Turkkikin, jolla on yksi suurimmista armeijoista! USA oli ihan hiljaa, kun Turkki meni Syyriaan ja otti kurdien alueet itselleen.
- Anonyymi00002
Älykääpiöitten Tanskalla on maailmanennätys sodan lopettamisen nopeudessa. He antautuivat Saksallekin noin kahdessakymmenessä minuutissa.
- Anonyymi00004
Nato hyökkää Natoon. Nato tulee puolustamaan. Sitten hyökkäävä Nato pyytää Natolta apua Naton puolustushyökkäystä vastaan. Savu vain nousi, kun Nato tuhoutui itsestään, ulkopuolisen valtion koskematta.
- Anonyymi00005
Kansalaiset! Armeijamme käy puolustustaisteluun vuosisataisen vihollisemme rinnalla valtakunnan nerokkaan johtajan Donald Trumpin joholla. Tilaisuus on historiallinen, siihen meidän tulee tarttua kuin köyhä leipään.
Tanskalaiset polttivat Turun! He verottivat meitä! Ja ruotsalaisia!
Herättäkää sisäinen persunne!- Anonyymi00009
Trump on joka tapauksessa oikeassa. Grönlanti kuuluu Usalle jo pelkästään maantieteellisesti. Lisäksi nyhvö Tanska ei pysty takaamaan Grönlannille turvallisuutta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Trump on joka tapauksessa oikeassa. Grönlanti kuuluu Usalle jo pelkästään maantieteellisesti. Lisäksi nyhvö Tanska ei pysty takaamaan Grönlannille turvallisuutta.
Eli Tanska ei pysty torjumaan USA:n hyökkäystä, mutta USA ehkä pystyy torjumaan Tanskan revanssihyökkäyksen, ainakin Venäjän avulla (kuten torjui Suomen revanssin Karjalaan Neuvostoliiton avulla).
- Anonyymi00006
Maailman tyhmimmillä ihmisillä ei ole enää edes omaa postia
https://mvlehti.net/2025/12/30/tanska-lopettaa-kirjepostin-400-vuotta-vanha-palvelu-lopetetaan/- Anonyymi00015
Mihin ne postia tarvitsisivat kun eivät osaa edes lukea tai kirjoittaa. Tanskalaisessa peruskoulutuksessa kun ei ole koulupakkoa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mihin ne postia tarvitsisivat kun eivät osaa edes lukea tai kirjoittaa. Tanskalaisessa peruskoulutuksessa kun ei ole koulupakkoa.
"Lukuvuodesta 2026/2027 alkaen tanskalaisissa kouluissa astuvat voimaan uudet vaatimukset, jotka rajoittavat matkapuhelinten käyttöä ja estävät esim yhteydenpidon vanhempiin
- Anonyymi00008
sian nahkaa kansallis herkkuna syövät tanskalaiset maailman tyhmimpiä ihmisiä
- Anonyymi00014
Kyllä nyt venäjämieliset juhlii.
- Anonyymi00010
Kremlin pygmi Putler hykertelee tyytyväisenä kun on saanut Nato-maat tappelemaan keskenään.
- Anonyymi00011
Tanska repi itsensä rikki liialla hyvä sydämisyydellä ja väärällä maahanmuutto politiikalla. Kaiken lisäksi niiden pääministerikin sai tuntea päässään mitä haittamaahan muuttajat käsite konkreettisesti tarkoittaa. Otti turpaansa polakki maahanmuuttajalta
https://yle.fi/a/74-20092913 - Anonyymi00012
1.Sam. 17:23 Kun hän puhutteli heitä, niin katso, kaksintaistelija, Goljat niminen filistealainen, kotoisin Gatista, tuli filistealaisten taisteluriveistä ja puhui niinkuin ennenkin; ja Daavid kuuli sen.
- Anonyymi00017
Tässä kannattaa muistaa että omaa maataan puolustava on aina vahvoilla hyökkääjää vastaan, ja Amerikan Kansa taas ei kauaa katsele sitä jos omia kuolee.
Tähän mennessä operaatiot on onnistuneet, ei ole tullut kuolleita.
Mutta Vietnam opetti, jos on aivoja, että jos omia alkaa kuolemaan, niin kannatus katoaa.
Ja tähän kohtaa kannattaisi kuunnella muutaman Republikaani-senaattorin puheita eiliseltä, vai olisko toissapäivältä, missä ovat varsin haluttomia kannattamaan mitään nykyisen presidentin toimia omia liittolaisia vastaan.
Odotan innolla koska se Kiina käy koukkaamassa sen Taiwanin, mandaatti on jo annettu viimeistään tuon Venezuelan operaation ansiosta.
Ja tuollaiselle hullulle olisi pitänyt antaa vielä joku Nobelin Rauhanpalkinto?
ps. näinköhän on ulkomaisia katsojia futis-kisoissa, tuleeko paikalle edes kaikki joukkueet? Ja ne 2028 Olympialaiset taitaa olla jo haudassa.- Anonyymi00019
TRUMP and HIS KABBALAH TEACHER
Trump kääntyi juutalaisuuteen alkuvuodesta 2017, ja alkoi käyttämään kipaa.
Ote Donald Trumpin omasta kirjasta:
Yhtenä päivänä, kun minun KABBALA opettajani, Elitan Yardeni, kysyi minulta kuinka minulla menee, kerroin hänelle että tarvitsen tauon.
Minä olin läpeensä uupunut, musertunut ja ylityöllistynyt.
Jolloin Eitan sanoi: Tiedätkö mitä sinun tulisi nyt tehdä?
Minä ajattelin, että hän rohkaisee minua nyt pitämään tauon.
Mutta sen sijaan hän sanoi: Ei, nyt sinun täytyy opiskella kovemmin!
https://m.youtube.com/watch?v=hON_beWS9vc
Trump suggests that Palestinians leave Gaza, move to another country
https://m.youtube.com/watch?v=dbn4i7_CFIM&pp=ygUrQmlkZW4geW91IGRvbnQgaGF2ZSB0byBiZSBqZXcgdG8gYmUgemlvbmlzdA==
BIDEN: WERE I A JEW I'D BE A ZIONIST - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
TRUMP and HIS KABBALAH TEACHER
Trump kääntyi juutalaisuuteen alkuvuodesta 2017, ja alkoi käyttämään kipaa.
Ote Donald Trumpin omasta kirjasta:
Yhtenä päivänä, kun minun KABBALA opettajani, Elitan Yardeni, kysyi minulta kuinka minulla menee, kerroin hänelle että tarvitsen tauon.
Minä olin läpeensä uupunut, musertunut ja ylityöllistynyt.
Jolloin Eitan sanoi: Tiedätkö mitä sinun tulisi nyt tehdä?
Minä ajattelin, että hän rohkaisee minua nyt pitämään tauon.
Mutta sen sijaan hän sanoi: Ei, nyt sinun täytyy opiskella kovemmin!
https://m.youtube.com/watch?v=hON_beWS9vc
Trump suggests that Palestinians leave Gaza, move to another country
https://m.youtube.com/watch?v=dbn4i7_CFIM&pp=ygUrQmlkZW4geW91IGRvbnQgaGF2ZSB0byBiZSBqZXcgdG8gYmUgemlvbmlzdA==
BIDEN: WERE I A JEW I'D BE A ZIONISTSe D-poika nyt soittaa suutaan kenties liian moneen suuntaan että ehtisi kaikkialle.
Ja siksi kannattaisi miettiä josko ne Euroopan NATO Liittolaiset sittenkin olisi tärkeitä pitää kavereina eikä muuttaa niitäkin vastustajaksi.
Minä jos olisin Eurooppan johtoa niin mikäli D-retard ottaisi haltuunsa Grönlannin tekisin sotilasliiton Kiinan kanssa.
Amerikka on yksi manner, ne on helppoa eristää sinne omiin oloihinsa ja muu Maailma jatkaa normaalia elämäänsä.
- Anonyymi00023
Mutta missä on Epstein tiedot?
Älkää antako syyllisen PDF:n harhauttaa teitä taas.- Anonyymi00024
Juuri näin!
Kaikki tää kohkaaminen on harhautusta siitä kun tivataan sitä Epstein tietoa.
Kaikille kun on selvää että Herra Presidentti oli varsin hyvin tietoinen, sekä osallinen, omien sanojensa mukaan Parhaan Ystävänsä tekemisistä, ja toteaa ihan videolla että heillä on yhdessä varsin hauskaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730