Niin kehtaisin kulkea kanssasi missä vaan.
Jos sinulla nainen ei olisi niin kovat ilmavaivat?
23
269
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heitä pieruPetteri voltti
- Anonyymi00002
Kiitos samoin.
- Anonyymi00003
Lennän kaasutelen perässäsi.
- Anonyymi00004
En sentään kylillä kaasuttele. Kotona on hyvä.
- Anonyymi00005
Voit etsiä sellaisen esittelykelpoisen bimbon, jolla ei pelaa elimistökään enää, jolla tungettu jotain botoxia pers silmäänkin niin ei
pie ru ees kulje🤣😅.
Sitten kun sellaisen löydät niin tuo näytille 👍. - Anonyymi00007
Mua ei ainakaan haittaa, ihan normaaliahan se on
- Anonyymi00008
Ulkona on ihan turvallista.
- Anonyymi00009
KERRO liSää
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
KERRO liSää
En mä jaksa enää... Voit tulla kuunteleeee.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
KERRO liSää
Jos on jtn salakieltä ku sillä Norjan Aarniolla de är sole här mycke gott. Pilasinko jotain
- Anonyymi00010
Joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa. Avoin ja rehellinen ihminen kehtaa jakaa suolikaasun hajunkin sujuvasti.
- Anonyymi00011
Ihan vaasti pieren😃 son mun oikeus
- Anonyymi00012
oho lähti lapasesta.. varmasti pierrrrreeen. Vedän sunkin peiton alla😆
- Anonyymi00014
Tarvitsen ihmisen joka pitää minua pöntöllä istuessani kädestä kiinni. Ehkä myös pyyhkii tarvitttaessa! 💩🫱💩
- Anonyymi00015
en mä piereskele melkein koskaan mutta pskalla käyn usein
- Anonyymi00016
tai siis en mä tiedä usein ja usein mutta siis sillain melko usein. miehet käy useemmin ennen lähtöä ja lähdön jälkeen jne
- Anonyymi00017
Eipä saatu tästäkään ongelmaa ku en ollu ajatellut lähtä sun kans yhtään minnekään.
- Anonyymi00018
Puhu vain omasta puolestasi. Milloin viimeksi olet saastuttanut peräsuolikaasuillasi myymälän huoneen?
- Anonyymi00019
Onkohan muualla maailmassa yhtä lapsellisia miehiä kuin täällä 😤
- Anonyymi00020
Ilmavaivat, lemottelu ja ylipaino, silti vaan jaksat ikävöidä
- Anonyymi00021
se pitää sinut poissa. ei kaikkien kesken piereskellä 😂
- Anonyymi00022
Se pierua pidättelee kellä on salattavaa sanovat
- Anonyymi00024
Jäi ensin tuo "ei" sana lukematta. Mutta joo ymmärrän kyllä. Naisistahan luullaan, että he ovat umpinaisia. Kaikki luulisivaet, että äänet ja "tuoksut" tulisivat sulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413