Tänne pitää saada lisää nössön kaltaisia keskustelijoita, jotka tekevät aitoja Lapuaa koskevia aloituksia, eikä mitään merkityksettömiä uutisia !
Lisää nössöjä
17
250
Vastaukset
- Anonyymi00001
nössöhän ei tee aitoja Lapuaan liittyviä keskusteluja vaan on assjoen provosoiva hahmo
- Anonyymi00002
Kyllä hän tuo esiin lapualaista elämäntapaa ja nimenomaan liittyy Lapuaan !
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä hän tuo esiin lapualaista elämäntapaa ja nimenomaan liittyy Lapuaan !
ei tosiaankaan vaan provo juttuja ja mielikuvituksen tuotetta tahi sellaisia juttuja jotka tapahtuvat assjoella ,niin se vain on älä muuta väitä !
- Anonyymi00004
Paljasjalkainen lapualainen on !!
- Anonyymi00009
assjoen provo on!!
- Anonyymi00007
Ei kai Lapualla montakaan noin tyhmää tyyppiä ole, jotka osaavat kirjoittaa.
- Anonyymi00010
assjoelta on ! siellä on tyhmiä
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
assjoelta on ! siellä on tyhmiä
Joka toista haukkuu, on itse sitä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joka toista haukkuu, on itse sitä.
tässä tapauksessa niin ei voi mitenkään olla
- Anonyymi00013
Tuo hyvin esiin paikallisten mieltymykset
- Anonyymi00014
assjokisten mieltymykset ei Lapualaisten ! ymmärrä ny jo että nössö ja sen viestit ovat provoja
- Anonyymi00015
Nössö on raikas tuulahdus muuten niin ummehtuneella palstalla.
- Anonyymi00016
ei suinkaan raikas tuulahdus vaan pikemminkin ummehtunut löyhkä.mites nyt suu meni ,,itkettääkö ja mieli maassa ?
- Anonyymi00017
Naiset tykkää
- Anonyymi00018
Nössö on vissiin naisissa, kun ei ole näkynyt?
- Anonyymi00019
tuskin on ,ei tuollainen oo edes naisia nähnykkään kuten tosimiehet.on varmaan juonu itsensä sammuksiin surumielisenä pettymyksistä
- Anonyymi00020
Tuo nössö on se vuokrakasarmin kahjo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520