Gallup "pervoille"

Anonyymi-ap

Pervous on tietysti suhteellista mutta minnkä ikäisenä huomasit että olet kiinnostunut hieman oudoista asioista? Itse en saanut ikinä piiskaa mutta juttuja kuulin yllin kyllin. Alkoi kiinnostaa siinä määrin että kokeilin itseni piiskaamista. Ehkä joskus tokaluokalla ensimmäisen kerran. Sen verran ymmärsin etten ehdottanut tätä leikkiä muille. Muutamaa vuotta myöhemmin oli isoja jääpuikkoja räystäällä. Turha edes mainita mitä ajattelin ja tein. Mites teillä? Saitko leikkikaverin jo varhain vai pitikö puuhastella yksin?

6

449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Spedellä taas käy huju tuulitunnelissa buaahaa

• Anonyymi00002

pippeli nuori anaali lapsen anus

• Anonyymi00004

Oma ”pervouteni” tai siis ehkä tarkemmin fetissi alkoi jo selvästi alle kouluikäisenä. Tekisi siis mieli sanoa, että se on ollut jotain synnynnäistä.

No alle kouluiässä se oli enempi sellaista lapsellista kiinnostusta, korkokenkiin ja ehkä muutenkin tyttöjen vaatteisiin mitä niihin liittyi. Eikä sitä osannut oikein hävetä vaikka minua taidettiin torua siitä, kun menin kokeilemaan äitini ylisuuria korkokenkiä.

Se häpeä siitä, että halusi kokeilla korkokenkiä ja ehkä muitakin ”seksikkäitä tyttöjen vaatteita” ja sitä kautta olo että olin ”perverssi” tuli kuvioihin vasta kouluiässä.

Eli se häpeän konsepti, ja ”perverssinä” olo oli siellä vaikka muuten oli ihan pihalla kukkasista ja mehiläisistä.

Jostain oudosta kohtalon oikusta sain kuitenkin pari vuotta vanhemman leikkikaverin, pojan jolla oli samaa perversiota, tai ehkä vielä enemmän.

Hän oli jostain lukenut, tai ehkä nähnyt, että englannissa oli tapahtunut hyvin outo onnettomuus, missä kaksi ehkä hänen ikäistä, tai vähän vanhempaa tyttöä oli jäänyt junan alle.

Erityisesti meidän ”perverssiä” mielikuvitusta kiehtoi yksityiskohta, missä poliisi ilmoitti onnettomuuden syyksi korkokengät. Poliisin mukaan tytöt eivät pystyneet juoksemaan junaa karkuun, vaikka yrittivät, koska heillä oli korkokengät jalassa.

Tytöt oli jo muutenkin tyhmiä siinä iässä, mutta minun käsitystä se vain vahvisti asiasta. Kulkeminen junaradalla korkokengissä oli onnettomuus, joka vain odotti tapahtumistaan.

Yllättäen kaverini oli kuitenkin täysin eri mieltä. Hänen mielestään minäkin haluaisin oikaista radan kautta matkalla kotibileisiin, jos joutuisin kulkemaan sinne syyssateessa pelkissä minihameissa ja seksyssä sukkiksissa.

Lapsellinen kina kiihtyi nopeasti siihen pisteeseen, että hän ehdotti minun pukeutumaan hänen siskonsa vaatteisiin.

Minun perversiot oli heti messissä, eikä aikaakaan kun näytin kymmenenvuotiaalta pirihorolta.

Kaikennäköistähän siinä sitten tuli leikittyä, vaikka suurin osa leikeistä, olisi nykyisin aika normaalia tik tok haastetta, niin siihen aikaan se tuntui ihan kutkuttavan ”perverssiltä”.

• Anonyymi00005

Ei sitä muista tarkkaa ikää, mutta minulla samanlainen pervous jo nuorena tuohon itsensä piiskaamiseen ja kuvittelu kuinka joku muu piiskaisi minut väkisin ja sitten ottaisi minut miten tahtoo.

• Anonyymi00007

Minulla on kaksi epätavallista eroottista mieltymystä (perversiota, parafiliaa), tajusin ne hetikohta kun olin tullut mieheksi, 13v iässä. Mielestäni en ole voinut niitä mistään oppia ... mutta tietenkään en kykene muistamaan mitä olen saattanut nähdä/kuulla tosinuorena lapsena.

• Anonyymi00008

Varmaan jotain 13 vuotiaana tajusin kiihoittuvani naisten jaloista ja varsinkin lakatuista varpaista. Edelleen 59 vuotiaana , eli liekkö synnynnäistä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe