Pyydän, että okko ajetaan luotani pois. okko on paha henki, demoni, joka pitää pinteessä ainakin Toivakka nimisen kunnan asukkaita, osa heistä joko tietoisesti tai tietämättä okkon palvojia. Osa Toivakkalaisista voi luulla okkon olevan Jeesuksen enkeli. okko on kirottu minun päälleni noidan, ja eilen illalla kuulin okkon nimen jopa kuiskauksena korvissani paikallisjunassa. tuon jälkeen kaksi laitapuolen kulkijaa junassa minun lähelläni alkoi huudella ja jupista agressiivisesti. Pyydän esirukousta okkoa vastaa, että okko vedetään minun ja muiden ihmisten kuten Toivakkalaisten luota pois. pyydän esirukousta myös noidan löytymisen puolesta. Tänä aamuna Vanhaistentie 5 E rapusta kuului rytmikästä rummutusta, lähteeksi epäilen asuntoa kolmannessa kerroksessa, jossa rummutettiin, kuin noitarumpua. Rummutus loppui lausuttuani Apostolista uskontunnustusta ja isämeidän rukousta yhtä pitkään kuin rummutus kesti, noin 10 minuuttia.
Demonin karkoitus.
Anonyymi-ap
2
151
Vastaukset
- Anonyymi00001
Käy ystävä hyvä keskustelemassa jonkun seurakunnan sielunhoitajan luona; hän opastaa sitten eteenpäin.
- Anonyymi00002
Aloita sillä, että käyt tsekkaamassa onko pään sisällä kaikki ok.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707