Asianajaja, varatuomari Veli Ahteen oikeudenkäynti liittyy tallenteiden väärennökset (tilaamalla tallenteet),ihmiset laitetaan puhumaan asioita mikä ei ole ikinä sanonut, elikkä valheet näytetään muokkaamalla tietoisesti suunnitelmallisesti oikeaksi. Varatuomari uhkailee, lupa vahinkoa, totuus ei kiinnosta, tehdään ainostaan mitä varatuomari Ahtee sanoa, muuten alkaa tapahtua, valita heikkoa kärsivällisyyttä . Lupaa lapset heittää valheella heidän omasta talosta ulos, lupa heistä tehdä kotitomia. Saa todistajan puhumaan mitä vaan pientä korvausta vastaan.
Jos suojellleet itseesi Alkaa tulla raiskaus uhkauksia.
Toinen puoli asiassa on Teemu Nisu, Nisu Law Oy, uhkailee ja toimii tietoisesti asiakkaan vastaan, nauttimalla kärsimyksen tuottamista , joku vamma hänellä on eikä hän ilmeisesti täysin ymmärrä mitä hän tarjoaa markkinoilla.
Leikitään ihmishengen kanssa.
Viranomaiset pimittää , eikä apua annetaan.
Veli Ahtee
Anonyymi-ap
1
428
Vastaukset 1
- Anonyymi00004UUSI
Niin siis teki mitä? Tilasi tallenteet?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1912119
- 991561
- 1141053
- 106960
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.70847- 53702
- 61692
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42682- 27615
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78614