Nämä ruokarobotit ovat hyvä koealusta erityisoloja varten.
Tässä saadaan kehitettyä Suomen robotti teollisuutta .
Hyvää dataa tulee koko ajan. Tämä data mikä kerätään saadaan siirrettyä taistelu robottiin kun niitä kehitetään.
Ei tarvitse kuin telat alle niin pääsee maastossakin.
Ruokarobotit
13
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne vaan sattuu olemahan Virolaasia ropottia
- Anonyymi00002
Susi lampaan vaatteissa.
- Anonyymi00003
Kaikki data tosiaan menee Viroon ja virolaiset myös kauko-ohjaa niitä tarvittaessa.
Ja sen virolaisen Starlinkin omistaa Putinin lähipiiri joten kaikki data menee itse
asiassa Moskovaan jossa kartoitetaan Suomea ruohonjuuritasolla.- Anonyymi00004
Ei muuten pidä paikkaansa. Vain putin luulee niin..kyllä kaikki data kerätään Suomessa talteen.
Nimimerkillä kokemusta asiasta on😀
- Anonyymi00005
Tuotekehitys tehdään Suomessa jossa kerätään kaikki data. Tuotteen Kasaus tehdään Virossa.
Koko kehitys ja testaus tehdään Helsingissä ja Espoossa. - Anonyymi00006
Niinkö luulet
- Anonyymi00007
Kyllä tiedän asiasta jonkin verran..😉
- Anonyymi00008
Stark etäohjaa niitä Virosta käsin ja on virolainen firma.
Robotit hortoilee keskellä ajoväylää:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011734021.html- Anonyymi00010
Suomessa tuotekehitys ja datan keräys
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Suomessa tuotekehitys ja datan keräys
Virossa rakennetaan ja suomessa kehitetään ja testataan.
Helsingissä on tuon firman tuotekehitys keskus
- Anonyymi00009
Tekevätkö ne ruokaa ne ruokarobotit? Kauppojen kuljetusrobotit sen sijaan voivat kuljettaa muitakin tuotteita, kun vain ruokaa.
- Anonyymi00012
Virossa kasataan mutta Suomessa kehitetään. Tämä laite on susi lampaan vaatteissa.
- Anonyymi00013
Kauppaliiton kuljetusdroidit :)
Missä ovat jediritarit? Kuka on galaktisen imperiumin sith-lordi kansleri, kuka Darth Vader? Prinsessa Leia ja kumppanit, heidän ainakin tiedetään olevan Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413