Onko vastaavaa

Anonyymi-ap

Meillä on kaveri ollut meidän mukana kimpassa kolmantena 6 vuotta melko säännöllisesti.
Kaveri on meillä perjantai illasta maanantai aamuun joka toinen viikonloppu.
Vaimoa pannaan kimpassa ja erikseen aina kun tekee mieli tai vaimon tekee mieli.
Olen kysynyt kaverilta haluaisiko hänen vaimo mukaan kimppaan?
Ei kuulemma halua.
Olen miettinyt saako kaveri luvan omalta vaimoltaa panna mun vaimoa?
Kaveri itse ei halua puhua asiasta mitään.
Olisiko luvan kanssa kun on säännöllistä tuo meillä vierailu?
Pääasia on kuitenkin vaimoni tyytyväisyys seksimme suhteen.

10

1149

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oli meillä muinoin. Kaveri oli muutaman kerran vuodessa yökylässä. Saunottiin kolmestaan ja sitten rouvaa panimme yleensä vuorotellen. Ei enää. Ehkä kaverimme ei enää halua, vaikka harvakseltaan meillä vierailee.

• Anonyymi00002

Uskoisinpa että kaverin vaimo tietää ja antaa luvan. Ei hän muuten joka toinen viikonloppu pääsisi vaimostasi nautiskelemaan. Tietysti olisi varmaan mukavaa, jos kaverin vaimokin tulisi mukaan, niin saisit sinäkin sitten nauttia muustakin kuin omasta vaimostasi.

• Anonyymi00003

Maimolla on 2 ystävätärtä (rouvia) joita olen saanut välillä panna yhtä kerrallaan samalla kuin vaimoni on pannut vakkarin kanssa.

• Anonyymi00006

Meillä käy kerran kuukaudessa kaveri saunomassa. Saunaan tulee mukaan vaimoni 57v. Lauteilla naimme vaimoa kimpassa ja homma jatkuu makkarin puolella aamuun asti. Vaimo antaa joka reikää ja osaa nauttia vieraan kyrvästä. Tämä jatkunut nyt 2,5v.

• Anonyymi00007

Minä käyn säännöllisesti naapurissa rivitalossa naimassa naapurin rouvaa yhdessä hänen miehensä kanssa ja yksin kun hänen miehensä on reissussa yleensä koko viikon tai joka toinen viikonloppu.
      Hänen miehensä on tosi tyytyväinen kun käyn myös silloin kun hän itse on reissussa.
      Tietää että rouva pysyy tyytyväisenä ja yötä olen aina kun hänen miehensä on reissussa.

• Anonyymi00008

Enpä usko että saa en vain keksi että mitä tekosyytä vois käyttää että joka toinen viikonloppu käy kaverin vaimoa panemassa tai si oma vaimo ei välitä siksi että saa itse jotain parempaa joka toinen viikonloppu ja varmaan niin paljon kuin haluaa

• Anonyymi00009

Me kuvattiin kun pantiin vaimoa kaverin kanssa kimpassa.
      Katsottiin sitä tossa kun herättiin.
      Kun oltiin katsottu cd niin sänkyyn vaimoa panemaan niin kaveri kysyi saisiko hän kopion cd:stä ja saisiko hän näyttää tämän vaimolleen?
      Hän kertoì että hänen vaimollaan on mies jonka luona hän käy mutta ei halua kimppa naiseksi useammalle miehelle.
      Heillä on vähän kuin vapaasuhde he puhuu kokemuksistaan keskenään, hänen vaimo on kiinnostunut meidän kokemuksìsta ja miten me pannaan mun vaimoa ja mitä vaimoni tykkää kun kaksi miestä panee häntä.

• Anonyymi00010

Onkohan kaverin kiima vaimoani kohtaan hänen omasta vaimosta johtuva kun on toisen miehen kanssa panemassa kun kaveri itse panee mun vaimoa?

• Anonyymi00011
    • Anonyymi00012

Kyllä ainakin meille käy parinvaihto. Naisystävälle samoin kuin minullekin on jo ikää kertynyt. Naiseni on solakka punapää, käy avannossa ja kesäisin harrastaa juoksua. Kuulumme halukkaitten ryhmään, kokoonnumme muutaman kerran vuodessa. Kyllä naisellani on vientiä halukkaita löytyy peuhaamaan. Yleensä emme yövyt vaan kun tarpeeksi olemme naineet lähdemme kotiin ja muistelemme illan tapahtumia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      102
      2334
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      222
      1950
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      176
      1762
    4. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      101
      1326
    5. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      38
      1250
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1128
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      277
      842
    8. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      180
      691
    9. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      47
      685
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      51
      680
    Aihe