Onko ryhmän säännöissä kerrottu että tekoälyn vastauksia ei saa tänne kopioida.
Jos näin on tyydyn siihen mutta se täytyy säännöissä kertoa.
Oikeusvaltiossa ihmisen täytyy tietää mikä on kiellettyä.
Varma Tieto
Kysymys ryhmän säännöistä
17
176
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muut eivät tahdo lukea tekoälyn viestejä. Eikö se riitä?
- Anonyymi00004
Vain säännöissä kerrottu sääntö riittää. Ei voida vaatia oikeusvaltiossa että kaikki ovat samaa mieltä. Joku rajoitus viestien lukumäärään olisi hyväksi mutta kun ryhmän ongelma on ollut koko ryhmän kuivuminen viestien puutteeseen. Ei viestejä ole pakko lukea. Itse en jaksa lukea pitkiä kopioita Raamatun teksteistä enkä lyhyitä möläyksiä "vitun tollo" enkä uhkauksia mielisairaalaan lähettämisessä enkä arvioita onko presidentin puoliso mielisairas, presidenttimme lopetti puheensa "Jumalan siunausta" selvä tapaus.
Varma Tieto
Toisen polven ateisti
- Anonyymi00002
Tekoäly vastasi kun kysin siltä: "Tekoälyn tuottama teksti ei ole tekijänoikeudellisesti suojattua samalla tavalla kuin ihmisen kirjoittama, joten sen jakaminen on yleensä sallittua."
Että revi siitä Varma Kosketar (=lämmintä lehmän ihtiään)- Anonyymi00005
Niihän olen sanonut
Varma Tieto - Anonyymi00006
Miksi ylläpito ei laita tätä sääntöihin vaan poistaa tekoälyn tulokset ? Siinähän sanotaan on yleensä sallittu
Säännöissä voisi olla määräys että tulee ilmoittaa että tekoälyä on käytetty.
- Anonyymi00003
Tässä ryhmässä on tarkoitus lukea toisten kirjoittajien vastuaksia.
Jos joku haluaa lukea tekoälyn vastauksia eikä toisen ihmisen vastauksia voi itse menne keskustelemaan tekoälyn kanssa.- Anonyymi00007
Ei sitä ole kielletty. Voit jättää lukematta kun viestin alussa kerrotaan tekoälyä käytetty.
- Anonyymi00008
Jos haluat tietää milloin kristinusko alkoi ja kuinka se on vaikuttanut tekoälyltä saat oikeat faktat.
Varma Tieto
- Anonyymi00009
Mistähän ryhmästä mahtaa olla kysymys?
En tiedä, onko tekoälyn vastauksia kielletty kopioimasta tänne, mutta olisi mielenkiintoisempaa kuulla, mitä mieltä ihmiset itse ovat asioista. Tekoälyn vastauksia voi tietysti käyttää tukemaan omia käsityksiään, mutta silloinkin kannattaisi ottaa vain se tietty kohta, josta puhuu, eikä kopioida koko tekoälyn vuodatusta aiheesta.- Anonyymi00011
Kyllä juuri näin. Virheitä sattuu innoissaan voi liikaa kopioida tekoälyn tekstiä kuten myös Raamatun ja muidenkin julkaisuiden.
Onhan täällä tasokkaitakin viestejä aivan ilman apuja aivan omasta päästä. Paljon on lyhyitä tokaisuja tyyliin ripulivajakki, vitun tollo jotka eivät vie keskustelua eteenpäin.
Varma Tieto
- Anonyymi00010
AI-yhteenveto
Kyllä, tekoälyn tuottamia vastauksia saa kopioida Suomi24-palstalle, kunhan noudatat Suomi24:n omia käyttöehtoja ja Suomen lakia [1].- Anonyymi00013
Suomi24 omia sääntöjä ylläpito ei noudata. Hyväksyy loukkaavan sisällön monen mielenterveys jopa presidentin kun lopetti puheen "Jumalan siunausta"
.
En luota ylläpitoon ja annan epäluottamuslauseen.
Varma Tieto
- Anonyymi00012
Kiellettyä on kieltää totuus, Jumala on kaiken takana!
- Anonyymi00014
Ihmistekoista soopaa!
- Anonyymi00015
Jumala on todella kaiken takana. Se on niin takana, että ei näy eikä kuulu.
- Anonyymi00016
Minut on bannattu s24 palstoilla tekoälynä jo kymmeniä kertoja. Okei, minua on haluttu käveleväksi tietokirjaksi jo 1979-luvulla, kun tekoälystä ei vielä tiedetty mitään. Mulla on häiritsevän hyvä muisti, enkä tarvitse tekoälyä yleistietojani paikkaamaan. Jos olen oma itseni, en siis ole edes ihminen s24 arvion mukaan. Kertooko sen s24:n esiolettamasta, että palstalaiset ovat sivistymättömiä, eivätkä voi tietää mitään, vai olenko minä hiton fiksu.
- Anonyymi00017
Tais olla automaatinen korjaus päällä, kun yritin kiejoittaa, että minua on haukuttu ( ei siis haluttu) kävelväksi tietokirjaksi ja jo 1970-luvulla ei siis 1979, oli ihan vaan näppäily virhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1386305Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto705237Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213270Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1152438Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12028Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne161313- 811188