Eikä myöskään lahkolaiset, eriseuraiset, eksyttäjät, Jumalan lain kumoajat ja sudet lampaiden vaatteissa.
Lahkolaiset haukkuvat kuin koirat, sen ne osaavat hyvin.
Kaikki Jeesuksen seuraajat kristityt ovat yhtä eikä eriseuraiset ja lahkolaiset.
- Että he kaikki OLISIVAT YHTÄ, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
Koirat ja ulkokultaiset eivät pelastu
24
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihanko itse meinasit leikkiä jumalaa----- vai mietiskelitkö vain itseäsi- kirjoituksessa.
Silloin olet ok. Malkaa kannattaa omasta silmästä kaivella, että näkee rikan veljen- silmässä. eikös vain.
Täällä on niin isosilmäisiä malkamiehiä, että.
kehtaattekin paukutella henkseleitänne, tapanne mukaan.- Anonyymi00002
Lahkolainen.
Ei kestä totuutta!
Helluntailaista korvsyyhyä? - Anonyymi00005
Helluntaipastorit leikkivät lahkojumalaa lupaamalla pelastuvarmuuspaikkoja rahoittajilleen!?
Mistä hengestä? - Anonyymi00017
Jumala on armollinen Jumalaa etsiville. Kristinusko kasvaa omakohtaisten kokemuksien kautta. Pelkkä julistus on alkajalle vaikea ymmärtää. Aukkoja uskoon jää pakostakin jos ei itse avarra kristinuskoaan laajemmalle tasolle. Kristinuskon ydin paljastuu hiljalleen, kasvun seurauksena. Noviisi alkaa itse huomaamaan, mikä on Jumalasta, mikä kapinallisen Luziferin ovelaa harhaa. Ateistien alkeelliset yritykset herättävät vain sääliä.
- Anonyymi00003
Toinen henki vikuttaa.
- Anonyymi00004
Eihän kirjoituksesa ole mitään vikaa.
Pitää olla Hengessä yhtä eikä herjailla.
Hyvä pelastuksen ohje. - Anonyymi00006
Eihän lahkopastorit halua mitään yhteyttä.
Oman lahkoon uusien jäsenten haaliminen tärkeintä. - Anonyymi00007
Uususkonollisuutta riippumatta uskonsuunnsta yhdistää
- jäeneksi liitymiskastaminen
- eriseuraisuus
- akiivinen uusien jäsenten haaliminen- Anonyymi00015
Kun Lahden seurakunnan jäsen muuttaa Helsinkiin, niin ei häntä sen takia kasteta uudelleen.
Kun luterilainen uskoo evankeliumin, niin hänet kastetaan ensimmäisen kerran. Vauvan pään valelu ei ole kaste.
- Anonyymi00008
Koirien ja susien listaan voidaan lisätä myös kirkko-, lahko- ja siionistivuohet, jotka hekään ei pelastu, joten pelastumattomien lista alkaakin olla aika kattava...
- Anonyymi00009
Juuri niin pitäisi olla yhtä ettei herjaa.
Hyvä ei heilu jos siihen ei pääse. - Anonyymi00010
Islam, kauko-idän uskonnot?
- Anonyymi00011
Herjaminen Raamatussa.
1. Pietarin kirje 4:4-5
Sentähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa samaan riettauden lätäkköön, ja herjaavat. [5] Mutta heidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.
Juudaksen kirje 1:10
Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä. - Anonyymi00012
Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.
- Anonyymi00013
Jeesus kehoitti opetuslapsiaan ajamaan henkivaltoja.
Jeesus kehoitti ajamaan riivaajahenkiä, mitä tekevät "henkikastetut" helluntailaiset "pastorit"? - Anonyymi00014
Ei käskenyt, sanoi vain, että ne tottelee, eivät saa valtaansa.
Muutoin apostolit olis voinut riivaajahengen vallassa herjata toisiaan ja usko kadonnut. - Anonyymi00016
Riivaajat juuri huutelee ja herjaa kaikenlaista.
Sitä riivaaminen juuri on. - Anonyymi00019
Herjaajat kuuluvat Lut.kirkkoon, jossa vihitään homoja, naispiispa pitää jooga,-tilaisuuksia ja piispa on kolmannen kerran naimisissa.
- Anonyymi00020
Helluntailaiset, lestadiolaiset, jehovat ja muut pipipäät voisivat vain hiljaisuudessa odottaa sitä ylöstempaamistaan ja jättää kunnon ihmiset rauhaan.
- Anonyymi00021
Kunnon ihmiset kuuluvat Lut.kirkkoon, jossa vihitään homoja, naispiispa pitää jooga,-tilaisuuksia ja piispa on kolmannen kerran naimisissa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kunnon ihmiset kuuluvat Lut.kirkkoon, jossa vihitään homoja, naispiispa pitää jooga,-tilaisuuksia ja piispa on kolmannen kerran naimisissa.
Kuka on kolmannen kerran naimisissa ja piispa? En ole kuullut, en tiedä.
- Anonyymi00022
Kunnon ihmiset tekee muutakin kuin herjaavat toisiaan netissä.
- Anonyymi00024
Mitä muka?
Herjaaminen on koko elämä!
- Anonyymi00023
Eikö aloittajan mielestä koiran ulkoiluttajat pelastu...?? heheheh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547673Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633736Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552875Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211851