"Tuoliin sidottu vanhus kuristui kuoliaaksi Esperi Caren ”turvallisessa ja lämminhenkisessä” hoivakodissa
Hoivakoti ei kommentoi tapahtunutta, kertoo Turun Sanomat."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7c7f7aff-f117-4397-8fb7-72477d0f873e
Vanhus kuristui tuoliin
4
217
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
"hallitus on tehnyt päätöksen laskea iäkkäiden ympärivuorokautisen hoidon hoitajamitoitusta 0,65:stä 0,6:een (eli kuuteen hoitajaan kymmentä vanhusta kohti) vuodesta 2025 alkaen säästötavoitteiden saavuttamiseksi"
- Anonyymi00002
Aina vaan näitä sattuu vaikka eduskunnasta muuta lupaillaan , pelkkää puhetta ja teatteria .Jos todella vanhuksia arvostettaisiin ei moisia tapahtuisi .
- Anonyymi00003
Petteri Orpo sanoi: -että kaikenikäisten palvelut pelaavat ja että vanhuksille taataan arvokas vanhuus ja hyvä hoiva-
- Anonyymi00004
Yksityisissä palveluissa, tuo voi toteutua.
Mitä enemmän on rahaa maksaa yksityiselle, on ehkä, siis ehkä, palvelut hyviä ???
Vanhuksia palveluiden piiriin, tulee tällä hetkellä kuin pakkasia lappiin.
Vauhti on hurjaa.
Osa asiakkaista on jo siinä kunnossa, että tuo eutanasia on jo otettava käyttöön.
Ps. Mitä järkeä, on makuuttaa ns. " vihanneksia " osastoilla ???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496