Makuupussi on tärkeä lämmönlähde asunnottomille, ja järjestöt kuten A-klinikkasäätiö keräävät niitä lahjoituksina. Asunnottomuuden uhatessa on tärkeää ottaa yhteyttä sosiaalipäivystykseen hätämajoituksen saamiseksi, mutta makuupussi tarjoaa suojaa myös silloin, jos majoitusta ei heti löydy. Makuupussin valinnassa kannattaa huomioida lämpötila, ja pussin sisällä kannattaa nukkua kuivissa merinovilla- tai muissa lämpimissä, mutta hengittävissä vaatteissa, jotta pysyy lämpimänä. Ehkä jonkinlainen telttakin. Se suojaa ainakin vähän tuulelta. Lukekaa teltta make Oulu, nykyisin onneksi hänellä koti 🙏🏼
Muistakaa hyvä makuupussi
5
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei meillä tarvitse talvellakaan kuin ohuen viltin pussilakanan sisään.
Katselen iltaisella projektorikellon kattoon heijastamaa lukemaa
ajasta ja lämpötilasta ja sitten kääntelen hieman makkarin
termostaattia jos on tarpeen. Noin pitkän tähtäimen suunnitelmana
kannattaa olla töissä 40 vuotta ja hankkia asunto, niin sitten eläkkeellä
on helppo maksella sitä pientä vastiketta. - Anonyymi00002
Ei asunnottomaksi tuosta vaan joudu kun maksaa asumiskulut ja ei möykkää.Omat sössinnät syynä esim,hommaa itselleen karenssin ja sitten alennettu toimeentulotuki.
- Anonyymi00003
Möykkääjät joutaakin kadulle. Minulla ei ole mitään sympatioita paskaräpin kuunetelijoita kohtaan, kun nämä kuuluu naapurillekkin. Kadulle vain roskaporukka. Onneksi itse asun vanhusten täyttämästä kerrostalossa ja häiriökäyttäytymistä ei ole.
Mb_76
- Anonyymi00004
Makuupussi pukee bukeemassua.
Napakin menee uppeluksiin (omanapa)
-Lounas savo-
setä & eno - Anonyymi00005
Onhan näillä asunnottomilla muitakin ongelmia ja ensimmäinen on päihteet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631281Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87712- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt43613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523