Mistä hengestä ovat hellareiden kaatotemput peräisin ?
Tässä eräs monista kaatotempuista joka tehoaa myös kananaivoisiin.
https://youtube.com/shorts/1Gv2rtXOMzI?si=NkgphJjs3enwbx6n
Hellareiden (uskonolliset?) kaatotemput
39
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
Matt. 25:41
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.- Anonyymi00003
Siis sinne Jerusalemin kaatopaikalle kun muuta helvettiä ei ole.
Ei henkeä ihmisessä silloin ole kun kaatuu, vaan Henki vaikuttaa ihmisessä ilmeissä, puheissa ja teoissa. Siitä sen näkee ketkä ovat matkalla Jerusalemin kaatokapaikalle ja ketkä ovat Pyhän Hengen kanssa matkalla taivaaseen. Ei liuskastumiset siihen mitään vaikuta. - Anonyymi00004
Jeesuksen profetaallista evankeliumia eikä mitään korvasyyyhyä Jeesuksen seuraajille.
- Anonyymi00008
Helluntailaiset juhlivat hellutaita juhanuksena puhuen sekokielillä.
Väärentäneet helluntainkin. - Anonyymi00022
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siis sinne Jerusalemin kaatopaikalle kun muuta helvettiä ei ole.
Ei henkeä ihmisessä silloin ole kun kaatuu, vaan Henki vaikuttaa ihmisessä ilmeissä, puheissa ja teoissa. Siitä sen näkee ketkä ovat matkalla Jerusalemin kaatokapaikalle ja ketkä ovat Pyhän Hengen kanssa matkalla taivaaseen. Ei liuskastumiset siihen mitään vaikuta.Jos Jeesus olisi opettanut, että ne, jotka eivät usko häneen, päätyvät kaatopaikalle, ei hänellä olisi ollut mitään syytä tulla ihmiseksi ja kärsiä kauhea kuolema puolestamme.
Jos ikuista helvettiä ei olisi, kukaan apostoli ja marttyyri kahdentuhannen vuoden aikana ei olisi kuollut uskonsa takia. Ajatelkaapa itse.
Saatanan tyypillisiä valheita ovat ne, että häntä ei ole olemassa, helvettiä ei ole olemassa, Jumalaa ei ole olemassa, Jeesusta ei koskaan ollut.
King James Biblessa, täydellisessä Jumalan sanassa, mainitaan sana 'hell' 54 kertaa. Usein puhujana on Jeesus. - Anonyymi00023
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jeesuksen profetaallista evankeliumia eikä mitään korvasyyyhyä Jeesuksen seuraajille.
Katsokaapa ja kuunnelkaapa tv 7 KOSKETUS TAIVAASTA (Arkki ) Paavo Järvisen videoita, joita hän on puhunut. Niitä on yli 200 .Paavo on helluntailainen evankelista, ollut kymmenet vuodet. Kokoukset ovat pää-asiassa helluntaiseurakunnissa, mutta myös vapaaseurakunnissa, osin myös luterilaisissa. Siinä näkyy oikea helluntailaisuus. Siinä on se helluntailaisuus, minkä minä muistan. Nyt helluntaikirkon aikana tosin ei paavoa enää kaikkialle kutsuta. Hän kun puhuu myös homoutta vastaan, ja muutakin syntiä vastaan..
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jos Jeesus olisi opettanut, että ne, jotka eivät usko häneen, päätyvät kaatopaikalle, ei hänellä olisi ollut mitään syytä tulla ihmiseksi ja kärsiä kauhea kuolema puolestamme.
Jos ikuista helvettiä ei olisi, kukaan apostoli ja marttyyri kahdentuhannen vuoden aikana ei olisi kuollut uskonsa takia. Ajatelkaapa itse.
Saatanan tyypillisiä valheita ovat ne, että häntä ei ole olemassa, helvettiä ei ole olemassa, Jumalaa ei ole olemassa, Jeesusta ei koskaan ollut.
King James Biblessa, täydellisessä Jumalan sanassa, mainitaan sana 'hell' 54 kertaa. Usein puhujana on Jeesus.Koska olen lukenut alkuperäisen Uuden Testamentit kreikaksi läpi useammankin kerran, tiedån, ettei tuo kuningas Jaakon käännör ole kovinkaan tarkka.
Jos ei itse voi asioita tarkastaa, silloin uskoo helposti myös käännösvirheet. Anonyymi00028 kirjoitti:
Koska olen lukenut alkuperäisen Uuden Testamentit kreikaksi läpi useammankin kerran, tiedån, ettei tuo kuningas Jaakon käännör ole kovinkaan tarkka.
Jos ei itse voi asioita tarkastaa, silloin uskoo helposti myös käännösvirheet."Jos ei itse voi asioita tarkastaa, silloin uskoo helposti myös käännösvirheet"
Vastaus:
Minun Raamattuni on Jeesus Kristus. Kun Hän asuu sydämessäni, minulla on aina 100 %:sti oikea Raamatunkäännös, jota ei ole koskaan tarvinnut muutella.
- Anonyymi00002
Luterilaisuuteen sisältyy aina Jeesuksen omien ja juutalaisten vainoaminen. Oppinsa mukaisesti luterilaiset pääsevät sisälle Jumalan valtakuntaan ns. kasteen kautta. Kasteessaan luterilaiset saavat uskon ja Pyhän Hengen ja kasteen lahjana osan ensimmäiseen ylösnousemukseen.
Mutta mitä Jeesus opetti: Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi...Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
Kastemalja ei ole Jeesus, vaan kastemaljojen ääreltä ja kasteen kautta nouseminen on Herran sanojen mukaan muualta nousemista lammastarhaan. Muualta, myös kastemaljoista Jumalan valtakuntaan nousseet ovat varkaita ja ryöväreitä. Näin ollen luterilaiset ovat Sanan mukaan muualta kuin ovesta lammastarhaan tulleita varkaita ja ryöväreitä.
Sana puhuu varkaista ja ryöväreitä: Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.
Luterilaiset ovat astuneet lammastarhaan tuhoamaan ja tappamaan lampaita. - Anonyymi00005
Luther tuomitsi oppimisvaikeuksista kärsivät Perkeleen omiksi
Tärkein (?) oppi-isämme Martti Luther kykeni sitten kyllä myös brutaaliin ja raakalaismaiseen kielenkäyttöön ja ajatteluun. Esimerkiksi Vähän katekismuksen esipuheessa hän sanoo, että ne, jotka “eivät halua oppia” ulkoa kymmentä käskyä, uskontunnustusta ja Isä meitää, kieltävät Kristuksen ja heidät pitää jättää Perkeleen käsiin ja ilman ruokaa ja juomaa ja karkottaa maasta. Voi oppimisvaikeuksista kärsineitä raukkoja menneinä vuosisatoina, jolloin vallitsi se vahva kuvitelma, että on ihmisen oma syy, jollei hän opi! - Anonyymi00006
Helluntaiaiset ovat käännyttäjiä ja Raamatussa varoitetaan uususkollisista varkaista ja lahkotempuista.
Rahasta ne tekevät sitä.- Anonyymi00014
Kirkollisvero on rahan ottamista, kuin varkain!
- Anonyymi00007
Luterilaiset ovat protestantteja ja evankeelisia mutta helluntailaiset eivät.
Helluntailaisuudessa vaikuttaa LAHKOHENKI.
Hell, jhw ja mormonit ovat uudestikastajia -"jenkkilahkoja".- Anonyymi00010
Raamatullisia?
- Anonyymi00012
Luterilaiset ovat protestantteja eli vastustavat Nasaretilaisen lahkoa!
- Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luterilaiset ovat protestantteja eli vastustavat Nasaretilaisen lahkoa!
Tiedät kyllä, että se protesti oli katolista pakanauskontoa vastaan. Tai paremminkin sen vääriä oppeja vastaan. Lutherilla ei alunperin ollut aikomus perustaa uutta kirkkoa.
"Luterilaiset ovat protestantteja ja evankeelisia mutta helluntailaiset eivät.
Helluntailaisuudessa vaikuttaa LAHKOHENKI."
Vastaus:
Kristuksessa ei ole luterilaisia, helluntailaisia, baptisteja, Jehovan todistajia, eikä muitakaan maallisia uskonnollisia järjestöjä. Kristuksessa kaikki kuuluvat Jumalan seurakuntaan, kuuluivatpa minkä nimiseen ns. seurakuntaan tahansa. Jeesus Kristus on kaikkien uudestisyntyneiden uskovien pää ja me olemme Hänen ruumiinsa jäseniä.
- Anonyymi00009
Helluntailaisuuden perusti homoapostoli Olsen.
Edusti jumalattomuutta ja helluntailaisuutta. - Anonyymi00011
Nyt on aitoa uskovaisuutta, uskon ydintä kun toinen toisiaan herjataan ja homostelusta syytetään.
Sitä parasta antia mitä usko voi tarjoa ja mitä Jumalalta voi saada.
Hienoa miten Jumala siunannut.- Anonyymi00016
Faktat Olsenista löytyvät oikeuden asiakirjoista.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Luterilaisen kirkon miljoonat murhaamat löytyvät Taivaasta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinun rienaaja arkkipiispa käskee vihkimään homoja.
Onko sinulla kodikasta, kun homot ovat sinun uskonveljiä?
- Anonyymi00013
Raamatullisena Hellutaina ei kaadettu ketään, eikä kerätty rahaa ja eikä puhuttu sekokielillä.
- Anonyymi00017
Helluntaina ei valutettu vettä uskosta osattamien päihin, eikä lausuttu loitsuja eikä tehty käsillä taikurien merkkejä!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Helluntaina ei valutettu vettä uskosta osattamien päihin, eikä lausuttu loitsuja eikä tehty käsillä taikurien merkkejä!
Jehovat ja hellarit eivät pidä luterilaisia kristittyinä.
Ne ovt käännytyksen kohde joista saadaan taloudellista hyötyä. - Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jehovat ja hellarit eivät pidä luterilaisia kristittyinä.
Ne ovt käännytyksen kohde joista saadaan taloudellista hyötyä.Kristitty on jokainen, joka on kuullut, ymmärtänyt, uskonut ja omalle kohdalleen vastaanottanut sen ilosanoman, että Jeesus tuli ihmiseksi ja sovitti verellään kaikkien synnit. Meille kaikille on tuo armahduskirja varattu. Meidän tarvitsee vain ottaa se vastaan. Silloin saamme kuolleen henkemme tilalle Jumalan elävän pyhän hengen ja ikuisen elämän.
Käsitykseni mukaan jehovalaiset eivät ole kristittyjä. Helluntailaisissa voi olla uskovia, mutta heidän opissaan taitaa olla se virhe, että he luulevat, että uudestisyntymisensä voi menettää omilla teoillaan. Eli he eivät vielä ole laittaneet uskoaan täysin Jeesukseen. Jos noin on, hekään eivät ole kristittyjä, vaan ovat vielä menossa helvettiin. Kun uskovien ylöstempaus tapahtuu, jospa lopulta tänä vuonna, monet yllättyvät karvaasti, kun huomaavat, että eivät päässeetkään mukaan. Jos luulee, että omia tekoja tarvitaan parantelemaan Jeesuksen sovitustyötä, ei vielä ole pelastunut.
Luterilaiselta kysyisin, onko hän pelastunut. Jos hän ilahtuu kysymyksestä ja kertoo, miten tuli uskoon, hän voi hyvinkin olla kristitty. Tapauskonnollinen suuttuu kysymyksestä ja mutisee, että se on kyllä jokaisen yksityisasia. Muodollisesti luterilainen pakana nauraa kysymyksellesi ja pitää sinua hölmönä. - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kristitty on jokainen, joka on kuullut, ymmärtänyt, uskonut ja omalle kohdalleen vastaanottanut sen ilosanoman, että Jeesus tuli ihmiseksi ja sovitti verellään kaikkien synnit. Meille kaikille on tuo armahduskirja varattu. Meidän tarvitsee vain ottaa se vastaan. Silloin saamme kuolleen henkemme tilalle Jumalan elävän pyhän hengen ja ikuisen elämän.
Käsitykseni mukaan jehovalaiset eivät ole kristittyjä. Helluntailaisissa voi olla uskovia, mutta heidän opissaan taitaa olla se virhe, että he luulevat, että uudestisyntymisensä voi menettää omilla teoillaan. Eli he eivät vielä ole laittaneet uskoaan täysin Jeesukseen. Jos noin on, hekään eivät ole kristittyjä, vaan ovat vielä menossa helvettiin. Kun uskovien ylöstempaus tapahtuu, jospa lopulta tänä vuonna, monet yllättyvät karvaasti, kun huomaavat, että eivät päässeetkään mukaan. Jos luulee, että omia tekoja tarvitaan parantelemaan Jeesuksen sovitustyötä, ei vielä ole pelastunut.
Luterilaiselta kysyisin, onko hän pelastunut. Jos hän ilahtuu kysymyksestä ja kertoo, miten tuli uskoon, hän voi hyvinkin olla kristitty. Tapauskonnollinen suuttuu kysymyksestä ja mutisee, että se on kyllä jokaisen yksityisasia. Muodollisesti luterilainen pakana nauraa kysymyksellesi ja pitää sinua hölmönä.Kpap oppi pelastaa.
Osas doctrine
Huh huh! Jo on röyhkeää!
Kerran pelastunut on aina pelastunut. Anonyymi00026 kirjoitti:
Kristitty on jokainen, joka on kuullut, ymmärtänyt, uskonut ja omalle kohdalleen vastaanottanut sen ilosanoman, että Jeesus tuli ihmiseksi ja sovitti verellään kaikkien synnit. Meille kaikille on tuo armahduskirja varattu. Meidän tarvitsee vain ottaa se vastaan. Silloin saamme kuolleen henkemme tilalle Jumalan elävän pyhän hengen ja ikuisen elämän.
Luterilaiselta kysyisin, onko hän pelastunut. Jos hän ilahtuu kysymyksestä ja kertoo, miten tuli uskoon, hän voi hyvinkin olla kristitty. Tapauskonnollinen suuttuu kysymyksestä ja mutisee, että se on kyllä jokaisen yksityisasia. Muodollisesti luterilainen pakana nauraa kysymyksellesi ja pitää sinua hölmönä."Käsitykseni mukaan jehovalaiset eivät ole kristittyjä. Helluntailaisissa voi olla uskovia, mutta heidän opissaan taitaa olla se virhe, että he luulevat, että uudestisyntymisensä voi menettää omilla teoillaan2
Suhde Jeesukseen on vedenjakaja, eikä se onko ihminen Jehovan todistaja, luterilainen, helluntailainen tai jonkun muun kirkkokunnan jäsen.
1.Johanneksen kirjeessä sanotaan: "Jolla Poika (Jeesus) on, sillä on elämä. Jolla Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää."
- Anonyymi00015
Aloituksen videon naiskaataja on kyllä jo tehokkaampi KAATAJA kuin suomen tunnetuin naiskelisti tukiainen1!!!1!!! ttitittkkakaitittit!
- Anonyymi00020
Tunnetuin kaataja Ylivainio oli perushelluntailainen.
Tehtiin rahan kiilto silmissä pitkiä kaatojonoja.- Anonyymi00035
Kuuntela YouTubista Niilon saarnoja, niin tulet uskoon.
- Anonyymi00021
Suhteellisen eniten uskonnon uhreja on uudestikastettujen joukossa.
Selkeä korrelaatio ja lahkohengen ilmentymä. KOT KOT!🐔
- Anonyymi00027
Amerikan lahkojen kotkotuksiin ei kannata sekaantua.
Se sanoo terve järkikin. - Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Amerikan lahkojen kotkotuksiin ei kannata sekaantua.
Se sanoo terve järkikin.Pysy omassa, natsien ihailemassa lahkossasi!
- Anonyymi00025
Saatana toimiii maaimalla ja tekeytyy valkeuden kaapuun ja kaataa uskovaisia. https://www.facebook.com/reel/1405204044273811
- Anonyymi00029
Aloituksen tapaisia videoita voi tehdä keinoälyn avulla nopeasti.
- Anonyymi00031
Helpottiko porukkaa. Saitte paineita purkaa ja nyt pääsette hekottelemaan omaa onnistumistanne.
Huvittaa teitin mielenne purkamistyyli, mutta ihmetellä täytyy, jos olette terveitä ja aikuisia se, että minkä diaksoonin alle teitit pitää laittaa.
uskonnollisedsti ja ateistisesti sama kaiku on askelten.
Mene ja tiedä, mihin kategoriaan laitatte Herännäisyyden ja 1700- luvulla tapahtuneet tapaukset, jotka kaikuu nyt teitin sanoituksissa, mutta- siitä syntyi Herännäisyys. - Anonyymi00034
Jos jostain löytys usko jossa ei herjattaisi muita.
Se jo kova sana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433