Loru loppui epävarmuuteen. Nyt mennään vähemmän kiinnostavalla vaihtoehdolla. Yhteiset jutut tulee mieleen koko ajan. Ällöttää ajatella mitä touhuat nykyään. Toivottavasti et mitään tyhmää, jotain outoa todennäköisesti. Kaikkea hyvää sulle.
Mies, olisit tehnyt tunteesi selvemmiksi
32
557
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nolaat naissukupuolen jutuillasi!
- Anonyymi00002
Sä nolaat molemmat sukupuolet! Ei sun lässytystä jaksa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sä nolaat molemmat sukupuolet! Ei sun lässytystä jaksa.
Uli Uli piip piip. Mee hieroo ittees, että ei kiristä noin paljoo.
- Anonyymi00020
Anonyymi00003 kirjoitti:
Uli Uli piip piip. Mee hieroo ittees, että ei kiristä noin paljoo.
Hiero tutta
- Anonyymi00004
Tätä olen miettinyt paljon, en ymmärrä miksi lällättelet täällä silti minulle. En ainakaan menettänyt mitään näköjään
- Anonyymi00010
Älä mieti turhaan, ei kannata omia näitä itselleen. Ei ole sinulle. Aloitus aivan erilaiselle ihmiselle. Hän tuntee ja tietää itsensä ja tekonsa. Tykkää suorista ilmaisuista. En halua loukata ulkopuolisia.
- Anonyymi00029
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä mieti turhaan, ei kannata omia näitä itselleen. Ei ole sinulle. Aloitus aivan erilaiselle ihmiselle. Hän tuntee ja tietää itsensä ja tekonsa. Tykkää suorista ilmaisuista. En halua loukata ulkopuolisia.
Sivusta, tällaiset aina laittaa epäröimään sitä, että kuinka heppoisia voi tuntemukset olla, joita ajattelee toisesta.aluksi hyvällä? Väärin ymmärrettynä toisen tuntemukset voivat olla oikeasti päinvastaisiakin? Kerran erehtynyt voi toistaa erheensä toistekin? Kuka uskaltaa rohkaistua? Vääriä aistimuksia kohdannut, noloja tilanteita kokenut.
- Anonyymi00031
Anonyymi00010 kirjoitti:
Et halua loukata ulkopuolisia mutta just haukuit tuossa aiemmin jonkun ulkopuolisen 12.29 kirjoittamassasi kommentissasi. Puhut vain uskotellaksesi asioita jotka ei ole totta. Sunlaisten kanssa pitää pitää mielessä koko toiminnankirjo ja aikajanat sillä niillä voi hyvin todentaa kauniit sanat tavaksi koittaa saada toinen uskomaan kauniisiin illuusioihin.
- Anonyymi00007
Tästä poistettiin se, ettei ole M- naiselta.
- Anonyymi00012
No ei olekkaan, eikä yksikään aloitus koskaan ollutkaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No ei olekkaan, eikä yksikään aloitus koskaan ollutkaan.
On toki joku aloitus joskus ollut tältä M-naiselta😄
Mutta en ole kauheasti aloituksia lähikuukausina itse tehnyt. Muista M- naisista en tiedä tietenkään.
- Anonyymi00008
Oikeastaan aika mukavaa jäädä ulkopuolelle kiinnostavampana vaihtoehtona.
- Anonyymi00009
Joo, aloitushan on oikeastaan imarteleva.
Naiselta - Anonyymi00011
Ole hyvä vaan, mukavaa nostattaa itsetuntoa vaikkakaan ei ollut sinulle.
- Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ole hyvä vaan, mukavaa nostattaa itsetuntoa vaikkakaan ei ollut sinulle.
Niin joo voinhan mä olla se vähemmän kiinnostava vaihtoehtokin.
- Anonyymi00014
Ok. Baibai then
- Anonyymi00015
Joo jatka vaan nyksällä jos et pysty eroon vaikka toien mielessä..
- Anonyymi00016
Yritin kyllä mutta en ilmeisesti osannut tarpeeksi... Ihanaa että olet löytänyt jonkun 😊 Juu en hölmöile ihan fiksusti elelen ja kiitos hyvien toivotuksista samat myös sinulle...
- Anonyymi00018
Oudot höpisee ja on olevinaan tuttuja. Se on tämän jutun suola!
- Anonyymi00019
Kaikkea huvää teille ☺️
- Anonyymi00021
Kiitos, että suunta muuttui silloin, avasivat silmät nyt sitten ollaan näin.
- Anonyymi00022
Eli kaikki hyvin
- Anonyymi00023
luulen niin että metan juttu tuo googlen tekoäly-botti, Elon Muskillakin voi olla erilainenkin.
- Anonyymi00024
Ihan samat sinulle.
- Anonyymi00026
Jos et hänen käytöksestään sinua kohtaan tajunnut hänen tunteitaan sinua kohtaan hänellä tuskin oli tunteita sinua kohtaan miehen käytös kertoo kaiken mitä miehestä tarvitsee tietää jos ei mies osaa kohdella naistaan arvostavasti ei tämä tästä edes välitä
- Anonyymi00027
Se on kyllä hyvä että asiat menee yleensä lopulta hyvin eli kaikki käy parhain päin lopulta
- Anonyymi00028
Voi kuule.
- Anonyymi00030
Kaikkea hyvää sulle, mä teen todellakin outoja juttuja, toivottavasti ainakin. Tyhmyyksiä varmasti. Mut en mitään ällöttävää. Meidän yhteiset jutut -aah. Mut sä et oo yksin, ja te viihdytte varmasti hyvin. Mä oon tänmöinen mustankipeilijä salaa.
- Anonyymi00032
Ja jatkan vielä, että sinä tuhma tyttö saisit pyytää multa anteeksi, ja alistua tahtooni, tiedät kyllä miten.
- Anonyymi00033
Ällöttää todellakin!
- Anonyymi00034
Ei kuulu sulle mitä touhun. Venyttelen toisten paikkoja ja kuminauhoja.
- Anonyymi00035
Jotain outoa todennäköisesti??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443