Mies, olisit tehnyt tunteesi selvemmiksi

Anonyymi-ap

Loru loppui epävarmuuteen. Nyt mennään vähemmän kiinnostavalla vaihtoehdolla. Yhteiset jutut tulee mieleen koko ajan. Ällöttää ajatella mitä touhuat nykyään. Toivottavasti et mitään tyhmää, jotain outoa todennäköisesti. Kaikkea hyvää sulle.

32

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nolaat naissukupuolen jutuillasi!

• Anonyymi00002

Sä nolaat molemmat sukupuolet! Ei sun lässytystä jaksa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sä nolaat molemmat sukupuolet! Ei sun lässytystä jaksa.

Uli Uli piip piip. Mee hieroo ittees, että ei kiristä noin paljoo.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Uli Uli piip piip. Mee hieroo ittees, että ei kiristä noin paljoo.

Hiero tutta

• Anonyymi00004

Tätä olen miettinyt paljon, en ymmärrä miksi lällättelet täällä silti minulle. En ainakaan menettänyt mitään näköjään

• Anonyymi00010

Älä mieti turhaan, ei kannata omia näitä itselleen. Ei ole sinulle. Aloitus aivan erilaiselle ihmiselle. Hän tuntee ja tietää itsensä ja tekonsa. Tykkää suorista ilmaisuista. En halua loukata ulkopuolisia.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Älä mieti turhaan, ei kannata omia näitä itselleen. Ei ole sinulle. Aloitus aivan erilaiselle ihmiselle. Hän tuntee ja tietää itsensä ja tekonsa. Tykkää suorista ilmaisuista. En halua loukata ulkopuolisia.

Sivusta, tällaiset aina laittaa epäröimään sitä, että kuinka heppoisia voi tuntemukset olla, joita ajattelee toisesta.aluksi hyvällä? Väärin ymmärrettynä toisen tuntemukset voivat olla oikeasti päinvastaisiakin? Kerran erehtynyt voi toistaa erheensä toistekin? Kuka uskaltaa rohkaistua? Vääriä aistimuksia kohdannut, noloja tilanteita kokenut.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Et halua loukata ulkopuolisia mutta just haukuit tuossa aiemmin jonkun ulkopuolisen 12.29 kirjoittamassasi kommentissasi. Puhut vain uskotellaksesi asioita jotka ei ole totta. Sunlaisten kanssa pitää pitää mielessä koko toiminnankirjo ja aikajanat sillä niillä voi hyvin todentaa kauniit sanat tavaksi koittaa saada toinen uskomaan kauniisiin illuusioihin.

• Anonyymi00007

Tästä poistettiin se, ettei ole M- naiselta.

• Anonyymi00012

No ei olekkaan, eikä yksikään aloitus koskaan ollutkaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No ei olekkaan, eikä yksikään aloitus koskaan ollutkaan.

On toki joku aloitus joskus ollut tältä M-naiselta😄
        Mutta en ole kauheasti aloituksia lähikuukausina itse tehnyt. Muista M- naisista en tiedä tietenkään.

• Anonyymi00008

Oikeastaan aika mukavaa jäädä ulkopuolelle kiinnostavampana vaihtoehtona.

• Anonyymi00009

Joo, aloitushan on oikeastaan imarteleva.
        Naiselta

• Anonyymi00011

Ole hyvä vaan, mukavaa nostattaa itsetuntoa vaikkakaan ei ollut sinulle.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ole hyvä vaan, mukavaa nostattaa itsetuntoa vaikkakaan ei ollut sinulle.

Niin joo voinhan mä olla se vähemmän kiinnostava vaihtoehtokin.

• Anonyymi00014

Ok. Baibai then

• Anonyymi00015

Joo jatka vaan nyksällä jos et pysty eroon vaikka toien mielessä..

• Anonyymi00016

Yritin kyllä mutta en ilmeisesti osannut tarpeeksi... Ihanaa että olet löytänyt jonkun 😊 Juu en hölmöile ihan fiksusti elelen ja kiitos hyvien toivotuksista samat myös sinulle...

• Anonyymi00018

Oudot höpisee ja on olevinaan tuttuja. Se on tämän jutun suola!

• Anonyymi00019

Kaikkea huvää teille ☺️

• Anonyymi00021

Kiitos, että suunta muuttui silloin, avasivat silmät nyt sitten ollaan näin.

• Anonyymi00022

Eli kaikki hyvin

• Anonyymi00023

luulen niin että metan juttu tuo googlen tekoäly-botti, Elon Muskillakin voi olla erilainenkin.

• Anonyymi00024

Ihan samat sinulle.

• Anonyymi00026

Jos et hänen käytöksestään sinua kohtaan tajunnut hänen tunteitaan sinua kohtaan hänellä tuskin oli tunteita sinua kohtaan miehen käytös kertoo kaiken mitä miehestä tarvitsee tietää jos ei mies osaa kohdella naistaan arvostavasti ei tämä tästä edes välitä

• Anonyymi00027

Se on kyllä hyvä että asiat menee yleensä lopulta hyvin eli kaikki käy parhain päin lopulta

• Anonyymi00028

Voi kuule.

• Anonyymi00030

Kaikkea hyvää sulle, mä teen todellakin outoja juttuja, toivottavasti ainakin. Tyhmyyksiä varmasti. Mut en mitään ällöttävää. Meidän yhteiset jutut -aah. Mut sä et oo yksin, ja te viihdytte varmasti hyvin. Mä oon tänmöinen mustankipeilijä salaa.

• Anonyymi00032

Ja jatkan vielä, että sinä tuhma tyttö saisit pyytää multa anteeksi, ja alistua tahtooni, tiedät kyllä miten.

• Anonyymi00033

Ällöttää todellakin!

• Anonyymi00034

Ei kuulu sulle mitä touhun. Venyttelen toisten paikkoja ja kuminauhoja.

• Anonyymi00035

Jotain outoa todennäköisesti??

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe