Olemme aviopari yli 50v. Etsimme miestä tai naista seuraksemme siten että olisit katsojan roolissa.jos olisi joku joka hallitsee kuvaamisen taidokkaasti niin se olisi lottovoitto.meitä on alkanut nimen omaan kiinnostamaan kuvaukset.jos tuntuu että nyt tärähti niin kirjoittele.ilmoitamme myöhemmin yhteystiedot.
T. Sanna
Aviopari etsii seuraa
32
703
Vastaukset
- Anonyymi00001
+50 v miestä kiinnostaa
- Anonyymi00002
Kiinnostais, kuvauskin ehkä onnistuisi, missähän päin suomea?
- Anonyymi00003
Sori.🙈 Unohtui mainita että olemme lapin läänin alueelta.mut rovaniemi tulee olemaan kohde kaupunki missä toteutamme tämän toiveemme. Toki jos tulee hyviä ehdotuksia etelästä niin helmikuussa olemme tulossa pariksi viikoksi keskisuomeen työn vuoksi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sori.🙈 Unohtui mainita että olemme lapin läänin alueelta.mut rovaniemi tulee olemaan kohde kaupunki missä toteutamme tämän toiveemme. Toki jos tulee hyviä ehdotuksia etelästä niin helmikuussa olemme tulossa pariksi viikoksi keskisuomeen työn vuoksi.
Hei Sanna,
Oulussa on kiva kuvata. Laitahan y-tieto, niin aletaan käsikirjottamaan. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiva voisin ukkoa vedel pyllyyn huolella 22/7cm kullilla. Antti 51v
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hei Sanna,
Oulussa on kiva kuvata. Laitahan y-tieto, niin aletaan käsikirjottamaan.Hei
Meillä on rovaniemen keskustassa hieno kakkos paikka missä toivottavasti voimme toteuttaa tän suunnitelman.
Oulustahan on lyhyt matka tulla vierailulle. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hei
Meillä on rovaniemen keskustassa hieno kakkos paikka missä toivottavasti voimme toteuttaa tän suunnitelman.
Oulustahan on lyhyt matka tulla vierailulle.Samalla työntelen dildoa rouvan pyllyyn voi tyrkätä herran PETSEESEEN myös. Sanna
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hei
Oulustahan on lyhyt matka tulla vierailulle.Saako kuvaaja myös osallistua? Olen kyltymätön spermalinko hetero isolla aseella läheltä roita. Heikkona hyväperseisiin naisiin
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Harmi kun niin kaukana asutte,itse asun Vaasassa, Mielelläni olisin kuvannut ja tutustunut teihin! Olen siis tuo toinen vastaaja tässä ketjussa. ( 00002 )
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Saako kuvaaja myös osallistua? Olen kyltymätön spermalinko hetero isolla aseella läheltä roita. Heikkona hyväperseisiin naisiin
Kuten alussa kerroin vain katsojan roolissa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Harmi kun niin kaukana asutte,itse asun Vaasassa, Mielelläni olisin kuvannut ja tutustunut teihin! Olen siis tuo toinen vastaaja tässä ketjussa. ( 00002 )
No hei me tulemme helmikuun aikana keskisuomeen.siinä voisi olla vaihtoehto.miltä kuulostaa.
🥰 Sanna - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuten alussa kerroin vain katsojan roolissa.
Ok. No kai kuitenkin runkata saa kun katsoo?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ok. No kai kuitenkin runkata saa kun katsoo?
Tottakai saat tydyttää itseäsi.mut kuvaamista täytyy tehdä kuitenkin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tottakai saat tydyttää itseäsi.mut kuvaamista täytyy tehdä kuitenkin.
Saisi Sanna nähdä kunnon suonikkaan astutusvehkeen. Olisiko kova pala miehen egolle?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Saisi Sanna nähdä kunnon suonikkaan astutusvehkeen. Olisiko kova pala miehen egolle?
Onko joku sanonut että minulla on mies.🤔
T. Sanna - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onko joku sanonut että minulla on mies.🤔
T. SannaUuuhhhhhh..... Kylläpä alkoi vuotaa. Kuka kestää katsoa ja kuvata naisten leikkejä!
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Uuuhhhhhh..... Kylläpä alkoi vuotaa. Kuka kestää katsoa ja kuvata naisten leikkejä!
Siinäpä se. Kenestä siihen on. Taitaa olla niin ettei siihen kykene kuin nainen.
T. Sanna - Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
No hei me tulemme helmikuun aikana keskisuomeen.siinä voisi olla vaihtoehto.miltä kuulostaa.
🥰 SannaJos todellakin olette naispari,se olisi unelmien täyttymys päästä kuvaamaan, jostain syystä se on minusta kauneinta kun kaksi naista rakastelee..
00002 - Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siinäpä se. Kenestä siihen on. Taitaa olla niin ettei siihen kykene kuin nainen.
T. SannaVaatii kyllä paljon näin miehenä naisten leikkiä katsoa. Olisiko mahdollista esim haistella teidän pöksyjä ja vetää lasti niihin? Tai että pyllistätte, ja runkkaan näkymälle? Minulla tosiaan rajusti laukeava iso vehje ja tulee paljon mälliä. Runkkaan sitä useasti päivässä ja pitkitän laukaisua. 2 kuukauden liemet sisällä
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vaatii kyllä paljon näin miehenä naisten leikkiä katsoa. Olisiko mahdollista esim haistella teidän pöksyjä ja vetää lasti niihin? Tai että pyllistätte, ja runkkaan näkymälle? Minulla tosiaan rajusti laukeava iso vehje ja tulee paljon mälliä. Runkkaan sitä useasti päivässä ja pitkitän laukaisua. 2 kuukauden liemet sisällä
Sinut on hylätty.🤮
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jos todellakin olette naispari,se olisi unelmien täyttymys päästä kuvaamaan, jostain syystä se on minusta kauneinta kun kaksi naista rakastelee..
00002Se on totta. Siksi juuri tämä kauneus olisi ihana saada ikuistettua jollain tavalla.
T. Sanna - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sinut on hylätty.🤮
Tarvitset kunnon panon :)
- Anonyymi00032
Anonyymi00011 kirjoitti:
🥰 SannaMihin päin Keski-Suomea tulette? Olisko jotain keinoa olla yhteydessä, koska olen täältä päin ja ko juttu kiinnostaisi.
- Anonyymi00014
Kiinnostaisi kyllä kovasti katsella ja kuvata.
- Anonyymi00022
Kerro itsestäsi.
T . Sanna
- Anonyymi00016
Voisin olla kiinnostunut, jos saan olla ensin yhteyksissä
- Anonyymi00027
Voisin on eri asia kuin että on kiinnostunut
- Anonyymi00018
Oon 18v poika. Haluisin niin kovasti vetää käteen ja kattoo teitä
- Anonyymi00021
Olet liian nuori.
T . Sanna - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olet liian nuori.
T . SannaBet et sun mies haluu nussii mua
- Anonyymi00030
Sanna 58 v mies vois kuvata rakasteluanne mielellään haluatteko videoita vai perinteisiä kuvia itseltä löytyy kuvaus kalustoa voi olla et joutuu jossain kohtaa hieman purkamaan omia paineita ajatus teistä saa ajatuksen lentämään takkatuli ja iso talja lattialla😘
- Anonyymi00031
Kyllähän kiinnostaisi nähdä teitä ja touhujanne.En ole mikään ammattikuvaaja mutta kännyllä osaan kyllä jotenki kuvata.Olen 63v 172 80 vaaliahkomies ja olen aiva ok näk.ja tapainenki.Olen eronnut ja lapsetki maailmalla Tampereen puolessa asustelee perheineen.Asustelen siis aivan ypöyksinäni nykyään.Jos kiinnostusta loytyy niin ottakaahan yhteyttä.T. Jussi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887