Oi aikoja, oi tapoja

Pian meillä ei ole enää sivistyneitä mummoja, jotka osaa kutoa ja virkata, tehdä torttuja ja paistaa leipää. Meillä tulee olemaan mummoja täynnä tatuointeja, iho täynnä reikiä vanhoista lävistyksistä ja huulet täynnä täyteaineita, jotka vielä kuolinvuoteella ottaa selfieitä perseet pystyssä

☝️😳

57

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Tosi hyvä avaus. Tilanteen luulen johtuvan siitä, että pitävät minua haluttuna kandidaattian tehden kaiken kiinnittääkseen huomioni heihin. Ovat tosin erehtyneet.

      • Anonyymi00050

        Vihervassut ja meetoo ja woke naiset syynä!!


    • Anonyymi00003

      Tasa.arvon aikakaudella papat voivat myös tehdä tuollaisia asioita! Feminismin ties monesko aalto tekee senkin ihmeen mahdolliseksi. Mummot menee pelaamaan kaverien kanssa petankkia sillä aikaa kun papat siivoa ja pitää punaisen mökin siistinä.

      • Anonyymi00005

        Papat pitävät tulevaisuudessa yhteiskunnan ja perheen reilassa.


    • Anonyymi00004

      Papat tykkää kutoa ja. opettaa lapsille leipomista, mummot on vapaaehtoisina seurakuntien ruokajakelussa

    • Anonyymi00007

      Selfiepapat yrittää vokotella nuoria naisia vielä hoivakodissakin
      .Etenkin latvalahot.

      • Anonyymi00038

        Eihän ne muista ikäänsäkään🤷🏻‍♀️


    • Anonyymi00008

      Reilu repsahdus tapahtunee kun implantit joudutaan poistamaan ja huulet lerpsahtavat lopullisesti. Haaleat tatuoinnit täydentävät kokonaisuutta.

      • Anonyymi00009

        Vanhainkodissa on kiva vertailla tatuoienteja.

        Raskausarpien vertailu taas sortaa pappoja, ellei satu olemaan transpappa.


      • Anonyymi00041

        Miksi poistettas?

        Uudet isommat vaan nahanalle.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Vanhainkodissa on kiva vertailla tatuoienteja.

        Raskausarpien vertailu taas sortaa pappoja, ellei satu olemaan transpappa.

        Ne jos näyttelee arpiaan on syytteen paikka.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ne jos näyttelee arpiaan on syytteen paikka.

        Tuossa iässä ei varmaankaan enää ole seksuaalista ahdistelua, mutta tasa-arvovaltuutetun kyllä on syytä puuttua asiaan.


    • Anonyymi00010

      : ))
      Totta. Hienosti on toiminut viihdemaailman ja somen käytös - ja mielipidemuokkaus. Kaikki seuraa kuin aivottomat ja yrittää matkia.
      Miksi?

      • Anonyymi00012

        Apinointi taitaakin olla muotia nyt.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Apinointi taitaakin olla muotia nyt.

        Serkuilta, eli apinoilta, apinoitua käytöstä.

        Sitä se evoluutio teettää. Ja moista opetetaan vielä koulussakin!


    • Anonyymi00011

      Mut tätähän te miehet halusitte. Juopottelevia ja huora..via suomalaisnaisia. Kun ne oli ennen aina niin seksittömiä ja tosikkomaisia thaikkuihin ja venakkoihin verrattuna.
      Olkaa nyt hyvillänne. Saitte mitä halusitte.

      • Anonyymi00014

        Kiitos!


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kiitos!

        Eipä kestä!


    • Anonyymi00016

      On se sinutkii joku synnyttännä.
      c".)

    • Anonyymi00018

      Persuäit ikävöi pulla tuoksuista mummolaan.
      Ok. Mitä olet itse tehnyt ihmisten ja ihmiskunnan hyväksi? Miksi ansaitsisit mitään hyvää omaan elämääsi? Mitä hyvää olet itse tehnyt? Ja mitä pahaa?

      • Anonyymi00022

        Olen kiusannut persuja. Tunnustan sen.

        Teen sitä, koska mielestäni persut ansaitsevat sen. Ja vähän enemmänkin.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Olen kiusannut persuja. Tunnustan sen.

        Teen sitä, koska mielestäni persut ansaitsevat sen. Ja vähän enemmänkin.

        Persuilla on sentään perheet ja elämät. Sinulla, ulina🙈


    • Anonyymi00019

      Minua taas kauhistuttaa ajatus persumummoista, jotka öyhöttävät, kiroilevat, raivoavat, solvaavat muita ja räkivät näiden naamalle, valehtelevat aina kaikesta ja suoltavat rasistista vihapuhetta, eli käyttäytyvät kuten persut aina.

      Käytöstavat kun ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö.

      • Anonyymi00023

        Miksi sitten muuttaa ylipäätään ulkonäköään?


      • Anonyymi00028

        Ainakin persuksi pääsemiseen ei tarvitse ulkonäköä, mutta riittävän huonot tavat ovat ehdoton edellytys.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Miksi sitten muuttaa ylipäätään ulkonäköään?

        Eiköhän se ole jokaisen oma asia miltä haluaa näyttää ja mitä haluaa ulkonäöllään viestiä. Ihmiset ovat käyttäneet erilaisia koruja, hiusten värjäyksiä ja tatuointeja tuhansia vuosia.

        Itsekään en pidä ihmisten naamassa olevista koruista ja lävistyksistä, mutta sitten ajattelen että eihän se minulle kuulu jos joku tykkää itse sellaisista.

        Se on hänen asiansa, ei minun.


      • Anonyymi00045

        Täällä lukien voi todeta että valehtelijat ja muiden syyttelijät on vasemmalta laidalta. Ole siis huoleti.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Täällä lukien voi todeta että valehtelijat ja muiden syyttelijät on vasemmalta laidalta. Ole siis huoleti.

        Ei kai persuissa ole vasenta laitaa? Sehän olisi vastoin persuaatetta.


    • Anonyymi00021

      No johan meillä on ne ehtoista ukit ja vaarit, jotka käpälöi ja valokuvaa lastenlapsiaan saunassa. Miksi mummojen pitäisi olla sen ehtoisampia ja puolustaa siveellisyyttää ja hyvän elämän laatua?

      • Anonyymi00025

        Sellaiset ukki ja vaari sinulla. Mites sun mummosi?


      • Anonyymi00029

        Saunassa, eikö siinä ole kännykän linssi huurussa?


    • Anonyymi00024

      Alkaakos persuilla nousta vähitellen ymmärrykseen että mitä se yhteiskunnan tuhoaminen, naisviha ja väkivallan ihannointi tarkoittaa?

      • Anonyymi00026

        Täytyykö siilitukkaista tatuoitua, entistä rekkamummopariskuntaa ihannoida.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Täytyykö siilitukkaista tatuoitua, entistä rekkamummopariskuntaa ihannoida.

        Kannattaa vaan hyväksyä seuraukset, koska te miehet olette aiheuttaneet sen, että rahan himonne ja luonnonsuojeluvihamielisyytenne takia luontomme ja ruokamme tuhotaan ja ympätään täyteen hormoonitoimintaa tuhoavia kemikaaleja. Eli sitä sa mitä pyytää. Ala vaan homoksi tai transuksi niin ei haittaa muiden tekemiset.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Kannattaa vaan hyväksyä seuraukset, koska te miehet olette aiheuttaneet sen, että rahan himonne ja luonnonsuojeluvihamielisyytenne takia luontomme ja ruokamme tuhotaan ja ympätään täyteen hormoonitoimintaa tuhoavia kemikaaleja. Eli sitä sa mitä pyytää. Ala vaan homoksi tai transuksi niin ei haittaa muiden tekemiset.

        Niin että kemikaalien tuotosta tuollaiset entiset rekkamummot?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Täytyykö siilitukkaista tatuoitua, entistä rekkamummopariskuntaa ihannoida.

        Kyllä raskasta työtä tehneitä aina kunnioitetaan. Ei rekkaa rimpularanteilla ohjasteta!


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Niin että kemikaalien tuotosta tuollaiset entiset rekkamummot?

        Kemikaaleistapa hyvinkin. Ei ole mielipide vaan fakta.


    • Anonyymi00032

      Persu ei saa naista ja se on persusta aina naisen vika :)

    • Lausunto: se nousee tuo sinunkin uskonnollisuutesi aina aika ajoin esille.

      Mitä mieltä olet muuten siitä, jos meillä ei ole kohta tatuoimattomia isoisiäkään? Huoleatuttaako se sinua?

      • Anonyymi00034

        Ei huolestuta. En katsele isoisiä sillä silmällä.


      • Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ei huolestuta. En katsele isoisiä sillä silmällä.

        Lausunto: ahaa. Kirjoittelet paikoin siis anonyyminä.

        Nykyisinhän on toki muotia hakeakin vanhenpia naisia. Ymmärrän.


      • Olen huomannut, että viimeaikoina kommenttisi ovat alkaneet muuttua entistä sekavammaksi ja virheellisemmäksi. Muiden kirjoittamien sanat voi muuttua, sisältö ja merkitys voi muuttua, joka kertoo, että elät omissa sfääreissäsi, jossa todellisuus vääristyy harhojen värittämäksi ankeudeksi. Viirheittesi ja harhojesi korjailu olisi ajan hukkaa, koska et kuitenkaan halua ja kykene päästää irti "totuuksistasi".


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Olen huomannut, että viimeaikoina kommenttisi ovat alkaneet muuttua entistä sekavammaksi ja virheellisemmäksi. Muiden kirjoittamien sanat voi muuttua, sisältö ja merkitys voi muuttua, joka kertoo, että elät omissa sfääreissäsi, jossa todellisuus vääristyy harhojen värittämäksi ankeudeksi. Viirheittesi ja harhojesi korjailu olisi ajan hukkaa, koska et kuitenkaan halua ja kykene päästää irti "totuuksistasi".

        Lausunto: erikoisra. Koeta puhua muusta kuin minusta.

        Teit taas kerran avauksen, joka on täyttä roskaa. Kun saat kritiikkiä, et kestä sitä.


    • Anonyymi00035

      Mummot muistelevat vanhoja dei ja woke aikoja.
      Oi se oli ihanaa,voi syyttää kaikesta muita ja miehiä. mikään ei ollut omaasyytä. Jopa kohteliaisuuden pystyi kääntämään halutessaan ahdisteluksi.

      • Anonyymi00040

        Ei siinä ole mitään ihanaa, että ihmiskunnan kahden sukupuolen edustajista se toinen on vallahimoinen, väkivaltainen, autistinen ja narsistinen pas..ka, joka on riistänyt ja tuhonnut muita, erityisesti naisia ja lapsia ja käyttänyt kaikki mahdolliset resurssit juuri riistämisen ja tuhoamisen maksimointiin.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään ihanaa, että ihmiskunnan kahden sukupuolen edustajista se toinen on vallahimoinen, väkivaltainen, autistinen ja narsistinen pas..ka, joka on riistänyt ja tuhonnut muita, erityisesti naisia ja lapsia ja käyttänyt kaikki mahdolliset resurssit juuri riistämisen ja tuhoamisen maksimointiin.

        Totta.


    • Anonyymi00036

      Äläs yleistä😉

      Olen mamma, joka tekee ruokaa, leipoo ja korjaa vaatteet.
      Tatuointeja 0
      Ei täytteitä!
      Enkä ota selffieitäkän😆

      • Anonyymi00042

        Minäkään en ota selfieitä. En halua järkyttää ihmisiä. Olen niin kiltti luonne.

        Tosin kiltteys se vasta kuulema ärsyttääkin. En ole vielä keksinyt ratkaisua dilemmaan, miten olla ärsyttämättä muuten kuin kiltisti.


      • Aloituksessani ei ole yleistystä, vaan arvosteleva prediktio, joka perustuu tämän päivän ilmiöihin. "Pian meillä ei enää ole....".


    • Anonyymi00037

      Itsekeskeisyys, on sairasta. Some, on itsekeskeisien juttu.

      • Anonyymi00039

        Pitää keskittyä muihin, niitten vikoihin ja ärsyttävyyksiin!


    • Anonyymi00051

      Eikö sinullakaan ole elämässäsi muuta sisältöä kuin solvata muita ihmisiä?

      Sellaistahan se kun öyhötyspersulla ei ole sivistystä eikä käytöstapoja.

      • Anonyymi00052

        Totta!
        Pääasia on kuitenkin että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan ettei sitä enää kyetä pysäyttämään…


      • Eikö sinullakaan ole elämässäsi muuta sisältöä kuin roiskia heikkoIaatuisia oletuksia toisten elämästä?

        Sellaistahan se on kun kapinanyrkkiä heristelevällä paIstaöyhöttäjäIIä ei ole sivistystä ja käytöstapoja.

        Ironia.... sensuuri, itsesensuuri, tekomoralismi, tekopaheksunta, vaikeneminen yms., joka on tyypillistä käytöshäiriömallia punavihreässä kuItissa, ei ole sivistyksellistä, eikä edistyksellistä. Se edustaa taantumuksellisuutta.

        Kritiikki ja arvostelu on osa kehittyvää yhteiskuntaa. Yritä nyt vaan päästä sen yli, että punahehkuisella diktatuuriIIa ei ole paikkaa suomalaisessa yhteiskunnassa.

        ☝️🙄


      • Anonyymi00055
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Eikö sinullakaan ole elämässäsi muuta sisältöä kuin roiskia heikkoIaatuisia oletuksia toisten elämästä?

        Sellaistahan se on kun kapinanyrkkiä heristelevällä paIstaöyhöttäjäIIä ei ole sivistystä ja käytöstapoja.

        Ironia.... sensuuri, itsesensuuri, tekomoralismi, tekopaheksunta, vaikeneminen yms., joka on tyypillistä käytöshäiriömallia punavihreässä kuItissa, ei ole sivistyksellistä, eikä edistyksellistä. Se edustaa taantumuksellisuutta.

        Kritiikki ja arvostelu on osa kehittyvää yhteiskuntaa. Yritä nyt vaan päästä sen yli, että punahehkuisella diktatuuriIIa ei ole paikkaa suomalaisessa yhteiskunnassa.

        ☝️🙄

        Sun "keskustelu" perustuu olkinukkeihin ja stereotypioihin. Ulostulosi on kuin 25-vuotiaan konservatiivi edgelordin. Kannattaa käydä välillä ulkona haukkaamassa happea.


      • Anonyymi00056
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Eikö sinullakaan ole elämässäsi muuta sisältöä kuin roiskia heikkoIaatuisia oletuksia toisten elämästä?

        Sellaistahan se on kun kapinanyrkkiä heristelevällä paIstaöyhöttäjäIIä ei ole sivistystä ja käytöstapoja.

        Ironia.... sensuuri, itsesensuuri, tekomoralismi, tekopaheksunta, vaikeneminen yms., joka on tyypillistä käytöshäiriömallia punavihreässä kuItissa, ei ole sivistyksellistä, eikä edistyksellistä. Se edustaa taantumuksellisuutta.

        Kritiikki ja arvostelu on osa kehittyvää yhteiskuntaa. Yritä nyt vaan päästä sen yli, että punahehkuisella diktatuuriIIa ei ole paikkaa suomalaisessa yhteiskunnassa.

        ☝️🙄

        Hienosti öyhötyspersu todisti juuri sen mitä edellä jo sanoin, eikä tietenkään edes tajua sitä. Sivistyneet ihmiset tietävät mikä ero on solvaamisella ja kritiikilllä, asia jota persut eivät koskaan tajua.


    • Anonyymi00054

      Aloittajaa häiritsee tosi paljon muiden ihmisten ulkonäkö.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe