Anna nyt vaan mun rakastaa sua ja pitää hyvänä

Anonyymi-ap

Edes sen ajan, että saan omat välittämistarpeet hoidettua. Ollaan molemmat vähän eksyksissä. Ja älä tuu sanoon mulle, että oon narsisti tai psykopaatti, narsisti ei välittäisi tai rakastaisi niin kuin mä.

Lue toi artikkeli, wikipediasta, ja mieti miksi pyrit näkemään minut narsistina tai psykopaattina, voisiko taustalla olla se, että haluat vain vahingoittaa ihmistä, joka on herkempi kuin sinä?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Milgramin_tottelevaisuuskoe

Se on outoa, että olet niin nössö, että sun täytyy perustella jollain mun vahingoittamista ,että voit tehdä sen, mutta silti haluat vahingoittaa, siinä on syvä ristiriita.

Joko olet tunnekylmä psykopaatti, ja et koe mitään pahaa siitä, että vahingoitat minua, tai olet normaali tunteva ihminen ja et pyri vahingoittamaan ketään, välimuodot on todella outoi.

14

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tiedän kyllä mikä toi koe on, luin siitä ensimmäisen kerran jo 80-luvulla. Ilmeisesti se oli tieteen etiikan kannalta aika kyseenalainen, joten ei ehkä luotettavin lähde.

Myös sinä olet leikkinyt minulla ja sitten keksinyt sille aina jotain selityksiä, jotka eivät vakuuta.

• Anonyymi00002

En ole koskaan ajatellut, että olet narsisti tai psykopaatti. En tiedä, miksi sitä täällä hoet. En ole varma ylipäätään, olenko koskaan tavannut narsistia irl ( en ole tavannut esim. Trumpia livenä ;))
      Auktoriteeteista en pidä ja niitä vastaan olen hiljaisesti kapinoinut nuoresta lähtien. Mieluiten olen itse auktoriteetti;)
      "Veera"

• Anonyymi00003

Lisäys. Ja kiinnostaa tietää, miten olen vahingoittanut sua? En ainakaan tarkoituksella ole niin tehnyt.

• Anonyymi00004

Pus

• Anonyymi00005

Et halua rakastaa vaan ainoastaan hallita ja tukehduttaa ja kontrolloida. Olen nähnyt tuollaista ”rakkautta” ennenkin ja siksi osaan tunnistaa sen.

Diagnooseista ja muusta: ne ovat vain sanoja ja nimiä, joita annetaan tietylle käytökselle. Helppo mennä sen taakse että sanoo, ”et ole lääkäri” etc. Diagnoosien perimmäinen tarkoitus on, että ihminen (ehkä) saisi hoitoa, jos hänen käytöksensä tuhoisaa itselle tai muille.

Niiden tarjoituksenmukaisuudesta ja yhteiskunnallisesta vääristyneisydestä voidaan toki väitellä loputtomiin. Ne ovat aina historiallisia ja sidoksissa kontekstiin. Enää naiset eivät saa esim hysteria-diagnoosia, kuten Freudin ajan Wienissä.

Michel Foucault on kirjoittanut ”hulluuden historiasta”. Aiemmin ihmiset suljettiin sairaaloihin. Nyt meillä on jooga-studiot ja mindfulness

• Anonyymi00006

Ja yksilöllinen kulttuuri, jossa kaikki on oma ongelma ja kehittämisprojekti. Ehkä siksi puhutaan koko ajan vaikka narsismista. Muista on tullut vain oman elämänprojektin välikappaleita ja toteuttamisen materiaalia

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja yksilöllinen kulttuuri, jossa kaikki on oma ongelma ja kehittämisprojekti. Ehkä siksi puhutaan koko ajan vaikka narsismista. Muista on tullut vain oman elämänprojektin välikappaleita ja toteuttamisen materiaalia

Kyllä se määritelmän omaisesti on ainakin itsekästä, vaikka kyse ei ehkä diagnostisen manuaalin mukaisesta häiriöstä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä se määritelmän omaisesti on ainakin itsekästä, vaikka kyse ei ehkä diagnostisen manuaalin mukaisesta häiriöstä

Eli olemme kaikki oman elämämme narsisteja! Jos emme ole, meissä on sitten jotain vialla!

• Anonyymi00009

———-

• Anonyymi00010

———

• Anonyymi00012

Kellehän tällaisetkin anonyymit vuodatukset on tarkoitettu? Kun ei ole tunnisteita niin voi jättää lukematta. Sitäpaitsi liian pitkä.

• Anonyymi00013

Sen aikaa että saat itse sun ”välittämistarpeet hoidettua”? Eikö jo tuo kuulosta jokseenkin karmivalta?

• Anonyymi00015

Arki rullaa myös kiireiden keskellä :)

• Anonyymi00016

Maku elämälle :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5577
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2036
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      115
      1626
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe