Kolmen neidin kimppa.
21v. Ja kaksi 19v. Normaalia Hesan kimulia jo kokemuksella paitsi yksi 19v. Ei ole mutta haluaa ja paljon.
Muutama vuorokausi menisi hyvin juomaa ja saunat on!
ikä 25-35v. Ei vanhempia.
Olemme Himoksella helmikuussa juhlimassa.
11
1144
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Sitten kun joku tuonne menee niin vastassa kolme karvaisia äijää 😅
- Anonyymi00002
Just niin, siellä ukot 40+ vähintään iältänsä vartoo pyllyt ja kikulit rasvattuina käviskö turska koukkuun. 😆
Meinaan ei noin bimboja likkoja ole missään kuin aloittaja kuvaili. Tai jos on niin eivät osaa edes kirjoittaa.
- Anonyymi00003
Vanhemmalta mieheltä vois saada monestinenempi...
- Anonyymi00011
Hyh hyi mtäs haiset. Vaihda vaippas daiju.
- Anonyymi00007
Täällä olis mies49v, voin tuoda moottorikelkan mukana, jos kelkkailu kiinnostaa panemisen lomassa
- Anonyymi00008
Kyllä kiinnostaa mihin aikaan tulet , millainen kulli ?
- Anonyymi00012
Niinpä sinähän se ittes parhaiten tunnet ja tiedät. Mitäs olet hähähää
- Anonyymi00013
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
Mitäs nyt tiedät ?
- Anonyymi00014
Etteköhän niitä löydä sieltä ihan ilman et täältä noita pahvipäitä haette !!!!
- Anonyymi00016
Miten voisin tutustua tuohon kokemattomaan tyttöön?.
Voisin sopia hönen kanssaan kahdenkeskistä ohjelmaa johonku vkonloppuun.
Kimppajutuista en ole kiinostunut.
Kysyppä kiinostaako häntä.
M35v
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31487