Pyydän rukousta perheemme vaikeassa elämäntilanteessa. Kiitos jos jaksat rukoilla!
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Herra, sinä tiedät tuon perheen tilanteen ja hädän. Anna apusi ja auta perhettä. Auta heitä löytämään ratkaisuja ja anna voimia odtottaa Jumalan vastauksia.
Ps. 72:12
sillä hän kuulee köyhän avunhuudot ja rientää turvattoman auttajaksi
Ps. 37:3
Luota Herraan ja tee hyvää, niin saat asua maassasi, turvallisilla laidunmailla
Ps. 27:14
Luota Herraan! Ole luja, pysy rohkeana. Luota Herraan! - Anonyymi00002
Rukoilen
- Anonyymi00003
Rukoilen puolestanne!
- Anonyymi00004
Rukous sen puolesta, että Suomen kansalle tehdyt konnuudet paljastuvat. konnuuksia ovat yksittäisille Suomalaisille tehneet NATO isäntämaa liittolaissotilaat pääosin Yhdysvalloista, Puolasta, Tsekistä. He ovat huumanneet seksihuumeilla Suomalaisia naisia haltuunsa seksinukeiksi ja haavoittaneet näin Suomalaisia aviomiehiä ja poikaystäviä ja tehneet monesta Suomen kelpomiehestä ikipoikamiehen! Rukous sen puolesta, että joutuvat oikeudeneteen niin maallisen kuin taivaallisen oikeuden eteen. Kuoliko Leo Melleri yrittäessään paljastaa asiaa.
- Anonyymi00005
Rukoilen
Muistetaan.🙏
- Anonyymi00006
Rukoilen kaikkien maiden pienten lasten puolesta, että heille ei tehtäisi mitään pahaa!
- Anonyymi00006
Rukoilen kaikkien maiden pienten lasten puolesta, että heille ei tehtäisi mitään pahaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151273Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 95989
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106909
- 101909
- 111762
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20674- 67604
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597