Kakat housuun metsäpolulla

Lenkkeilijä

Kävin taannoin metsäpolulla, joka on lähellä taloani. Vettä oli satanut koko päivän kevyesti tihuttaen, muttei se haitannut kun laitoin sadepuvun päälleni. Kävelin metsäpolkua ja lähdin kokeilemaan uutta polkua, jota en ollut ennen mennyt. Jonkin aikaa käveltyäni tunsin kakkahätäni kasvavan, joka kasvoi nopeasti. Kun pysähdyin pitämään pientä taukoa, tunsin vihlovan kakkahädän ja samalla kakkaa tuli hieman housuuni. Käännyin tämän jälkeen takaisinpäin jatkamaan matkaa. Polulta haarautui monia polkuja ja päätin kokeilla yhtä, menisikö se arvaamalleni polulle. Polkua kävellessäni polku pieneni yhä enemmän ja enemmän ja lopuksi sitä ei tahtonut enää edes huomata. Kävelin ryteikön läpi kalliolle katsomaan, missä toinen polku menisi. En kuitenkaan nähnyt toista polkua, sitä ei ollut varmaan sittenkään lähimaillakaan. Jälleen pysähtyessäni kakkahätäni kasvoi räjähdysmäisesti ja minun oli pakko päästää lisää kakkaa housuun. Sadehousujen takapuolella tuntui pieni möykky, kun kokeilin sitä kädellä. Lähdin kävelemään takaisin ryteikön läpi, mutten enää löytänyt polkua. Harhailin jonkin aikaa polkua etsien ja huomasin tulleeni moottorikelkkareitille. Sitä käveltyäni päädyin takaisin polulle, josta olin mennyt ja lähdin kävelemään sitä takaisinpäin. Kävellessäni minulla tuli loputkin kakat housuun, jota tuli vielä melko paljon. Loppumatkasta tunsin ison möykyn sadehousuissani, joka ei kuitenkaan haissut. Kotipihaan tullessani kävelin tyynesti kotiovelleni, vaikken tiennyt huomasiko isoa kohoumaa sadehousujeni takapuolelta.

Onko muilla sattunut vahinkoja metsäpolulla tai muualla lenkillä? Noorahan kirjoitti jokin aika sitten, että hänellä tuli kakat housuun pitkän lenkin päätteeksi. Vieläköhän Nooralla on sattunut vahinkoja?

25

6818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apu neuvonen

      En ollut metsäpolulla, mutta vähän samanlainen fantasia totetui myöskin.

      Ajelin kovassa hädässä pikavuoroa. Mutta vaikka olikin pikavuoro, se ei ollut tarpeeksi pikavuoro. Moottoritiellä pääsi satasta, mutta se nyt vaan ei riittänyt. Vieressä oli metsäpolkuja, luulen.

      Loppumatkasta vaan turahti, sitten istuin 10 cm korkeammalla lopun matkaa.

      Hyvää matkaa!

      • apu neuvonen

        Ei tuo mikään minun fantasia ole muuten ollut, mutta olen aina halunnut korkeamman penkin.

        Ei vaan ole kukaan suostunut ostamaan. Nyt näin aikas hyvin sieltä ylhäältä.

        Terve!


      • apu_neuvonen
        apu neuvonen kirjoitti:

        Ei tuo mikään minun fantasia ole muuten ollut, mutta olen aina halunnut korkeamman penkin.

        Ei vaan ole kukaan suostunut ostamaan. Nyt näin aikas hyvin sieltä ylhäältä.

        Terve!

        Jännä juttu, kuinka minun viesteissäni on niin paljon nuita vastauksia?


    • oijoi

      Minulla sattuu aina silloin tällöin. Itse asiassa en pidä housuun kakkaamista mitenkään pahana asiana.
      Olin ollut kolme päivää matkoilla käymättä kertaakaan kakalla. Vatsa oli aika kova enkä saanut puristettua mitään ulos.
      Lähdin kaupungille kävelylle ja parin kilometrin jälkeen alkoi toimia. Ehdin aika lähelle kotiovea kun minulta tuli housuihin tosi iso lasti.

      Itse asiassa se tuntui mukavalta.

      Avovaimoni tuli viime talvena kotiin kakat housussa. Oli ollut juhlimassa, eikä pystynyt pidättelemään.
      Olen varmaan perverssi, mutta minulla alkoi seisoa kivikovana kun kokeilin kohoumaa farkkujen lävitse.
      Onko muilla vastaavaa kokemusta.

    • tyttö 20v

      Ei housuun kakkaaminen niin paha asia ole.
      Itse olen kakannut housuun muuteman kerran,
      kerran olin treffeillä ja tuli kova hätä en
      kehdannut mennä vessaan kotimatkaalla kakka
      tuli housuun.

      • kieli

        Olisi ollut ihanaa nuolla pyllysi puhtaaksi !


    • JOUNI-O9

      menen puun juurelle paskalle,jos tarvis...ja pyyhin ruoholla tai lumella.huom.nokkosia ei kannata käyttää.snagarijonossa,aika jurrissa oli kyllä kerran jumalaton kusihätä ja laskin tyynesti lahkeeseen...kun ei paikkaakaan voinnut jättää...

      • Sanna

        Mitäs ympärillä olevat tykkäsivät? Jouduitko vielä matkustamaan jollain julkisella himaan?


      • Jutta
        Sanna kirjoitti:

        Mitäs ympärillä olevat tykkäsivät? Jouduitko vielä matkustamaan jollain julkisella himaan?

        Olen joskus mustat farkut jalassa pissannut housuun eräässä kesätapahtumassa. Kovan pissahädän
        helpottaminen pissaamalla housuun tuntui ajatuksena pelottavalta, mutta tehtyäni sen tuntui
        hyvältä. Myönnän sen että asiaan kyllä vaikuttaa
        mitä vaatteita on päällä. En haluaisi joutua kenenkään tutun kohdattavaksi näkyvästi pissaisissa housuissa.
        Onneksi housuistani asia ei näkynyt ollenkaan eikä
        näin ollen ainakaan tietääkseni kukaan huomannut asiaa.


      • Lenkkeilijä
        Jutta kirjoitti:

        Olen joskus mustat farkut jalassa pissannut housuun eräässä kesätapahtumassa. Kovan pissahädän
        helpottaminen pissaamalla housuun tuntui ajatuksena pelottavalta, mutta tehtyäni sen tuntui
        hyvältä. Myönnän sen että asiaan kyllä vaikuttaa
        mitä vaatteita on päällä. En haluaisi joutua kenenkään tutun kohdattavaksi näkyvästi pissaisissa housuissa.
        Onneksi housuistani asia ei näkynyt ollenkaan eikä
        näin ollen ainakaan tietääkseni kukaan huomannut asiaa.

        Ilta-Sanomissa joku kirjoitti jokin aika sitten yleisöpalstan tekstariosioon, jossa hän suositteli käyttämään mustia housuja festareilla ym. kesätapahtumissa. Näin housuun pissaamista eivät muut huomaa ja suosittelipa kirjoittaja tätä kokeilemaankin :)


    • Anonyymi

      Pylly tykkää kakasta.

    • Anonyymi

      Wau!

    • Anonyymi

      Tai bussissa

    • Anonyymi

      Kyllä se housuun kakkaaminen vaan hyvältä tuntuu. Omasta kokemuksesta voin sanoa että tiukat housut tai lyhyet shortsit lenkkipolulla ym. julkisella paikalla ja pieni kiima päällä se kakka tulee housuun välillä enempää ajattelemattakaan. Jälkitoimenpiteitä ja kiinni jäämistä voi miettiä sitten jälkeenpäin :) Jotain tullut kuvattuakin, twitter.com/kinkykidddo

    • Anonyymi

      Joskus tullut muutaman kerran lenkillä housuun. Kerran tuli kun ajelin mopolla koulusta kotiin ja se tärinä sai kakan turahtamaan housuun

    • Anonyymi

      On tullut usein housuun ihan tarkoituksella

    • Anonyymi

      Tänään tyttäreni tuli kotiin lenkiltä kakat housussa. Oli kuulemma hätä yllättänyt kesken lenkin. Ei ollut kehdannut käydä pusikossa, vaan yritti pidättää muttei jaksanut ja kakat tuli housuun.

      • Anonyymi

        Miten tyttäresi suhtautui tapaukseen, oliko nolona vai nauroiko tapahtuneelle? Sattuuko hänelle useinkin vahinkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tyttäresi suhtautui tapaukseen, oliko nolona vai nauroiko tapahtuneelle? Sattuuko hänelle useinkin vahinkoja?

        Oli kyllä hieman nolona mutta ei ottanut asiaa liian vakavasti. On hänelle ennenkin sattunut vahinkoja, on hiukan ujo luonteeltaan joten ei kehtaa hädän yllättäessä käydä pusikossa tai muualla kuin vessassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pari päivää sitten kakkasin housuun lenkillä. Kesken lenkin tuli kova hätä enkä kehdannut käydä pusikossa. Matkalla vastaan tuli useampi ihminen, en tiedä huomasiko kukaan että minulla on kakka housussa.

      • Anonyymi

        Niin se vaan on, että se kiihottaa kun antaa tulla vaan tahallaan housuun


    • Anonyymi

      Siis oot metsässä etkä uskalla kakata sinne luontoon? Saatana mitä velliperseitä.

      • Anonyymi

        Jos siellä polulla on muitakin ihmisiä ei välttämättä kehtaa käydä pusikossa. Itsellä on tällaisessa tilanteessa kerran tullut housuun.


    • Anonyymi

      Aloittaja, kakkaathan useamminkin housuihin.
      Kakka on "hyväksi iholle" ja vaatteille.
      Ethän pese sitä heti pois ja jopa syötkin sitä vähän.
      Nam, nam. 👀😂

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe