Keskisarja luennoi väestönvaihdon historiasta
Teemu Keskisarja kertoo Ylelle puhuvansa luennolla väestön vaihtumisesta kivikaudesta lähtien.
– Kivikaudella, pronssikaudella, rautakaudella väestö vaihtui. Tuli suomalais-ugrilaisia metsästäjä-keräilijöitä. Heillä saattoi olla jotain kahnauksia, mutta ei mitään väestönvaihtoa, jossa joku kuningas olisi päättänyt, että pannaapas Suomen väestö uuteen uskoon.
Sen sijaan Josif Stalin vaihtoi väestöä Virossa 1930–40-luvuilla, kertoo Keskisarja.
Keskisarjan mukaan vuoteen 2025 jälkeen Kristuksen hän saattaa viitata kysymällä yleisöltä, onko Suomen muuttoliikkeeseen vaikuttanut yhtään se, että sosiaaliturva aukeni ulkomaan kansalaisille.
https://yle.fi/a/74-20203702
PS. onko vihreät samaa mieltä Teemun kanssa?
Keskisarja luennoi väestönvaihdon historiasta
8
175
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011737498.html
samaa mieltä kommunistien kanssa vihreät? - Anonyymi00002
Ll8
- Anonyymi00003
Märkä pieru sai monen vihreän sorkat jytäämään, muttei ollutkaan niin paha puhe!
- Anonyymi00004
onko Suomen muuttoliikkeeseen vaikuttanut yhtään se, että sosiaaliturva aukeni ulkomaan kansalaisille.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
onko Suomen muuttoliikkeeseen vaikuttanut yhtään se, että sosiaaliturva aukeni ulkomaan kansalaisille.
Viherpasojatpunainen vaara
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sosiaaliturva aukeni ulkomaan kansalaisille Lipposen ensimmäisen hallituksen päätöksellä joka oli virassa vuonna 1995-99.
- Anonyymi00007
moni vihreä on lihava? mitä ne syö?
- Anonyymi00008
cf555
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit725828KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2564654Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841521Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1061235Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191181