Esinahka taakse

Anonyymi-ap

Muistatko minkä ikäinen olit kun vedit esinahan terskan taakse? Itse olin 9 vuotias ja minulle oli yllätys että esinahan alta paljastui terska. Olin nähnyt naapurin miehen paljaan kalun saunassa mutta en ollut tajunnut mistä se eroavaisuus johtui välillämme. Oli kyllä iso ilo huomata että minullakin on terska😊 Siitä alkoi minun Leikit oman kaluni kanssa ja on jatkunut näin päiviin asti.
Minsaa on hiukan bi seksuaali taipumuksia mikä on kivaa.

4

455

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olin 10v kun luokkakaverini saunassa kysyi olenko tehnyt näin samalla veti nahan juureen. En ollut vastasin. Kaveri kehotti kokeilemaan minä arastelin jolloin hän tarttui kulliini ja nykäisi reilusti nahan alas. Kaveri nauroi ja alkoi runkata tää on kivaa sanoi iloisesti jatkaen liikettä. M55v

• Anonyymi00003

Enpä enää muista muutako sen et olin päälle 12v kun eka spermat tuli. Ja se orkku vei ihan jalat alta. M58

• Anonyymi00004

Vasta teininä sain vedettyä esinahkani terskani yli, minulla on ollut tosi tiukka esinahka nuoresta saakka ja iso kulli sekä terska, vieläkin näin eläkeikäisenä kulli on tupessa ja seisokissa ei esinahkani mene helposti ison terskani yli, kun se menee niin ei kyllä saa takaisin ennen laukeamista, terskani on kyllä tosi herkkä kaikille kosketuksille.

• Anonyymi00006

Ennen kouluikää ensimmäisen kerran otin nahan alas ja ihmettelin punaista terskaa. Kaverin kanssa vertailtiin ja hänellä nahka liikkui vain ihan vähän pois terskan päältä. Muistan vielä kun sanoi että sattuu, jos yritti enemmän. Itsellä ei ollut kireä tai kiinnikkeinen koskaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      827
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe