Kolmen kuukauden sähkölaskuni on noin 60 euroa

Anonyymi-ap

ei siitä paljon muutu. Pörssisähköä minulla ei ole, ja asun kerrostalossa.

68

376

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Et pese pyykkiä, et laita ruokaa, saunaa sinulla ei ole.

• Anonyymi00002

No hajoa siihen ja maksa lisää jos huvittaa.

• Anonyymi00003

Tietysti laitan ruokaa, pyykkiä pesen pesutuvassa, se on meillä todella hyvä.

Avaaja.

• Anonyymi00049

pörssisähkö n12e/kk

• Anonyymi00055
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tietysti laitan ruokaa, pyykkiä pesen pesutuvassa, se on meillä todella hyvä.

Avaaja.

Yhteiset kihomadot satiaiset syyhy pandemiat.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No hajoa siihen ja maksa lisää jos huvittaa.

Juot teko tuota kloorikalkkivettä kraanasta sitä kalkkia mitä on kaikki paikat täynnä vessan seinät suihkulasit lattiat kahvinkeittimet . Älypäät keksi että kun laittaa KALKKIA vesiputkiin ne ei ruostu . Einsteiner ja myrkynkeittäjät. Etsi joku luomuvesi.

• Anonyymi00004

Mulla saunallinen yksiö noin 40€/kk sis siirto. Kela maksaa jes

• Anonyymi00005

Sillä lailla.

• Anonyymi00006

Älä kehu. Kokoomuksen kätyrit hengittää niskaan, ja hinnat kohta pilvissä

• Anonyymi00030

Totta luultavasti kokoomus kätyrit ovat tälläkin hetkellä palstoilla kätyröimässä

• Anonyymi00007

Ei kerrostalo asuminen ole mitään asumista. Se on perseaukiset oinossa joten hajua siihen yläkerranmulkun kantapääkävelyyn

• Anonyymi00033

En nyt tiedä kuinka persaukinen olen, 105 m2 7. kerroksessa, näkymä merelle?

• Anonyymi00054

Uusissa taloissa kuuluu seinien läpi kaikki oli kiviseinät tai lastulevy. Vessoissa puuttuu patterit.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00033 kirjoitti:

En nyt tiedä kuinka persaukinen olen, 105 m2 7. kerroksessa, näkymä merelle?

Ja oma helikoterilaskutumis paikka katolla?

• Anonyymi00008

Mitä tuohon hintaan sisältyy?
      Onko perusmaksu nolla euroa jne?

• Anonyymi00011

Ei ole nolla euroa.

Olen Helenin asiakas ja tuon verran maksan sähköstä 3 kuussa, se on ollut jo vaikka kuinka pitkään noin.

Avaaja.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei ole nolla euroa.

Olen Helenin asiakas ja tuon verran maksan sähköstä 3 kuussa, se on ollut jo vaikka kuinka pitkään noin.

Avaaja.

Etkös sinä tänään enää olekaan kepulainen maalta?

• Anonyymi00066
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Etkös sinä tänään enää olekaan kepulainen maalta?

Menisit lääkäriin, syytä on.

• Anonyymi00009

En euroja ole katsonut. Noin 300 kW kuukaudessa kuluu. Kerrostalo, kaukolämpö, sähkösauna. NVidian näytönohjain ja innokas ruoanlaittaja.

• Anonyymi00012

900 kWh siis kolmessa kuukaudessa, josta voimme laskea, että kWh maksaisi alle 7 senttiä, joka on mahdottomuus, kun huomioidaan siirto ja myyntihinta. Ei onnistu 60 eurolla. Perusmaksut lisäksi?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

900 kWh siis kolmessa kuukaudessa, josta voimme laskea, että kWh maksaisi alle 7 senttiä, joka on mahdottomuus, kun huomioidaan siirto ja myyntihinta. Ei onnistu 60 eurolla. Perusmaksut lisäksi?

En ole euroja laskenut, koska laskuja tulee parista eri paikasta ja laskutusjaksotkin vaihtelee. Kesällä laskutettavaa sähköä menee vähemmän, kun tulee oltua mökillä, jossa on omat aurinkopaneelit, puusauna jne.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En ole euroja laskenut, koska laskuja tulee parista eri paikasta ja laskutusjaksotkin vaihtelee. Kesällä laskutettavaa sähköä menee vähemmän, kun tulee oltua mökillä, jossa on omat aurinkopaneelit, puusauna jne.

Olihan 60 euroa kuitenkin tiedossa kolmen kuukauden kulutuksesta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olihan 60 euroa kuitenkin tiedossa kolmen kuukauden kulutuksesta.

Ei ole minulla ainakaan sellaista tietoa. Makselem laskuja sitä mukaa kuin niitä ilmestyy ja sitten ne ovatkin jo unholassa.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei ole minulla ainakaan sellaista tietoa. Makselem laskuja sitä mukaa kuin niitä ilmestyy ja sitten ne ovatkin jo unholassa.

Samalla kun makselet katso maksatko muiden laskuja . Sitäkin on tapahtunut.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Samalla kun makselet katso maksatko muiden laskuja . Sitäkin on tapahtunut.

Minulla kummallisesti sähkölaskut romahti kun ensimmäisen kerran vaihdoin taloyhtiössä sähkönmyyntiyhtiötä. En kuitenkaan muuttanut sähkönkäyttöä mitenkään dramaattisesti.

• Anonyymi00010

Tankkasin tänään 70 eurolla.

• Anonyymi00052

70 € saa kuukausilipouja bussiratikkametro .

• Anonyymi00013

Maksat vain kulutuuksesta. Vastikkeesasi maksat muut sähköön liittyvät maksut.

• Anonyymi00016

Vuokrakolhoosin yksiössä voi tuntua asuminen halvalta. Mutta minkäs teet jos ei muuhun pysty.

• Anonyymi00036

Itse asiassa se on hyvin huoletonta. Kämpän voi jättää viikoiksi ja kuukausiksi tyhjilleen eikä ole pelkoa murtovarkaista. Toki hyvä lukko on ovessa oltava.

Mutta eihän juntit joiden perseestä on kasvanut juuret sohvaan ymmärrä mitä vapaus on.

• Anonyymi00051

Pääasia että on asunto pakkasella . Ettei jäädy ulkona. Monet asunto osakkeet on miljoona velkaisissa taloyhtiöissä REMONTTI VELKAA .

• Anonyymi00065
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Itse asiassa se on hyvin huoletonta. Kämpän voi jättää viikoiksi ja kuukausiksi tyhjilleen eikä ole pelkoa murtovarkaista. Toki hyvä lukko on ovessa oltava.

Mutta eihän juntit joiden perseestä on kasvanut juuret sohvaan ymmärrä mitä vapaus on.

No pitää olla kuitenkin hyvät lukot.
        itse asun maaseudulla ja aina takaovi auki (siis ei lukossa).
        Autotallin ja varaston ovet aina auki ( ei siis lukossa).
        Pikku kaivurissa avaimet virtalukossa.
        Ei travitse huolehtia mistään.
        Tuo vapauskäsite on ilmeisesti joillakin hukassa, minulla on vapaus käydä saunan jälkeen munasilla joessa uimassa tai kusella tontin laidalla.
        En oikeastaan keksi mitä en saisi tehdä omalla tontillani mitä haluaisin tehdä.
        Voin myös vapaasti lähteä matkustelemaan kun työtkään ei häiritse kun olen eläkkeellä.

• Anonyymi00018

Aloitus on paskapuhetta ja provoa.

• Anonyymi00020

Jospa se maksaa itse sen 60€ ja sosiaalihuolto loput?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sähkön hinta vaihtelee siitä kuka sen tuottaa ja miten se tuotetaan . Vesisähkö aurinkosähkö tuulisähkö atomisähkö ydinsähkö ulkomaan sähkö vai kotimaan . Valitse ensin itse kuka on sun sähköntuottaja ja millaista sähköä . Meille tuli ennen vesivoimaa nyt ydinvoimaa. Halutaan takaisin luomuun. Uusien talojen patterit on jääkylmät kun omistaja johtajat vetää hirveitä palkkoja itselleen ja ottaa sen korotuksia kuin säästöjä lämmityksessä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä talvella kun on kylmä ilmasto saa tukea sähkölämmitykseen. Useimmin lämmitys hoituu muulla .

• Anonyymi00068

Ei ole, sillä tuon verran maksan sähköstäni 3 kuukaudessa.

Avaaja.

• Anonyymi00024

mä asun 100 neliöisessä pienessä uudessa omakotitalossa. en näe ongelmaa itsellä.
      miksi ongelmaa olisi muillakaan, ja mikä olisi edes ongelma??

• Anonyymi00025

+ yläkerta 25 neliötä siihen päälle.sori unohtu.

• Anonyymi00047

Kerro kuule kaikille paljonko maksat jäte ja tie maksuja kuin auraus ja nuohous. Kuin remontti ja muuta. Kiinteistövero ja vuodessa .

• Anonyymi00064
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kerro kuule kaikille paljonko maksat jäte ja tie maksuja kuin auraus ja nuohous. Kuin remontti ja muuta. Kiinteistövero ja vuodessa .

jätemaksu 100€ vuosi,nuohous 60€ vuosi,auraus 0 koska lumikola hoituu 30 kymmentä vuotiailta hyvin 25 metriä maantielle.kiinteistävero 250 vuosi.remontti 0 kun uusi talo ja juuri sopivankokoinen ja ERISTETTY NIIN SÄHKÖÄ MENEE 80€/KK JA omat puut palaa 0 euron hinnasta.
        elämä on valintoja täynnä.

• Anonyymi00026

Erittele myyntilasku ja siirtolasku. Itsellä myyntilasku on noin 19 e kk ja siirtolasku 58 euroa kk.

• Anonyymi00027

mulla täällä savonvoimalla on suomen halvin sähkö

• Anonyymi00042

Jossain Sallan alueella on halpaa .

• Anonyymi00028

asun ok talossa, sähkö noin 140 e kk ja sähkönsiirto n. 150 e kk.
      kallista on.

• Anonyymi00029

savonvoimalla sähkölasku 100€ ja siirto on 250€ siihen päälle

• Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

savonvoimalla sähkölasku 100€ ja siirto on 250€ siihen päälle

Rivitalossa kk sähkö talvella on noin 120-160€ riippuu onko eristykset kunnossa miten vanhat patterit. Uusissa kerrostaloissa ja putkiremontti puuttuu patterit keittiö ja vessa joten pakko lisälämmittäå lämpöpuhallin kuin lämpöpeite sähkö. Trooppiset asunnot jäätiköllä.

• Anonyymi00043

Oltiin ostamassa vanhaa koulua . Niin hirveä kiinteistövero ja sähkö kuin jäte kuin tiemaksut. Huh. Se siitä.

• Anonyymi00031

Ei pidä psikkansa. 3 kk sähkö n. 20 € eli alle 7 €/kk ja siirtomaksu 40 €./3 kk.
      No voihan tuo olla tottakin: ei astianpesukonetta, ei asunnossa pyykkikonetta, ei pölynimuria, ei televisiota, ei pakastinta jne. Kynttilillallisilla kylmä leikkelelautanen🤣

• Anonyymi00035

Niin ettei elä ollenkaan siihenkö kokoomus Suomessa pyrkii?

• Anonyymi00038

Yksikössä kaksiossa on keskimäärin 15-25 € kk sähkölaskut . Useimmat syö ulkona ja grillillä. Monikaan ei käytä juuri valoja kuin talvella . Monet on yövuorossa töissä. Nukkuu päivän. Useimmat ei käytä pakastinta . Oluet on ulkona pakkasella. Naiset syö vain valmis salaatteja kertakäyttö haarukka . Ei tiskiä. Monet lataa puhelinta bussissa ja kirjastossa tai hesburgereissa. Koska kenkiä varastetaan kukaan ei osta kenkiä. Yhdet vain. Koska kattolappuja on varastettu kukaan ei osta enää niitäkään. Riittää vessan ja keittiön putkivalo. Olkaa työttöminä varkaat vei teiltä asiakkaat.

• Anonyymi00039

Romanihelluntailaiset varasti imurin siivouskaapista joten niitäkään ei enää kannata ostaa. Näin on itsekkyys ahneus saanut hirviöiden luonteet.

• Anonyymi00040

Asunnoissa on hellat ja sillä pärjää . Useimmin ihmiset syö valmisruoat suoraan lämpimän kaupasta ellei ravintolassa. Vähentää varkaita. Ei osta astioita vaan pesee mikroruoka muoviastiat ja käyttää niitä. Koska uskontolahkoot varastaa astiat. Lähiöissä. Ja kirppikset myy varastettua. Sulta varastettua. Huijattua. Kuin ne myy varastettua vaatetta koiria kelloja. Kattiloita. Käytä siis mikromuovi astioita mitä saat kun ostat mikroruuan. Arabit on VARASTELLUT kaupoissa syömällä suoraan suuhun kuin jopa pahvisia kahvimukeja. Mentiin unioniin unohdettiin rikollisuus mafiat piraatit. Huumeet. Narkomaanit varastaa kaupoista myös asunnoista . Älä siis osta mitään. Yhdet VAIHTOVAATTEet nekin varastetaan. Kaikki piilossa.

• Anonyymi00032

Minulla on samansuuruinen, asun yksiössä.

• Anonyymi00034

Kerrostaloasujat MAKSAA AINA kiinteän hinnan asunnon lämmittämisestä. Se on vuokrassa tai yhtiövastikkeessa ja se ei laske vaikka pörssiähkö olisi kuinka halpaa tahansa.

Ihan turhaa vertailla omakotitaloasujan sähkölämmityskuluja ja kerrostaloasunnon asuntokohtaista sähkönkäyttöä johon lämmityskulut ei sisälly.

Omakotitaloasumisessa on sitten erilaisia asioita joihin voi itse vaikuttaa ihan omilla valinnoillaan ja josta voi säästellä tai joista voi makselle enemmän.

Kerrostasloasumisessa on omat hyvät puolensa - jokainen asukoon miten parhaaksi katsoo ja mikä asumsimuoto parhaiten itselleen sopii.

• Anonyymi00037

Jääkaappi pakastin pois päältä , se on heti - 5€ kk pois . Pikaruoka ja pakkasella voi maito ulkona parvekkeella . Sillä siitä selviää. Meiltä joku varasti silitysraudan niin uutta ei osteta. Silittämättä siistiä päälle. Ennen sijoitettiin lakanat kuin vaatteet. Ei osteta muiden varastettavaksi yhtään mitään. Rosvoille tiedoksi tyhjä kämppä.

• Anonyymi00050

Empä ole kuullut kerrostalosta jossa olisi sähkölämmitys.

• Anonyymi00044

Lopettakaa saunominen ja muuttakaa kerrostaloon, saatanan riistokapitalistit!
      Ja sen sähköauton voi hyvin vaihtaa tavarapyörään…

• Anonyymi00058

Mutta pitääkö tavarapyörästä maksaa silti autopaikkamaksua...?

• Anonyymi00045

Puliukon elämää näemmä täällä monella.

• Anonyymi00059

Viimeisin lasku kolmelta kuukaudelta 147 eli kuukautta kohti 49, kerrostalo 40 m²
      Nyt joku ihmettelee miten sain tuon pikkukakkosen tonne niin Alt + 253

• Anonyymi00061

Kerrostalo, 40 neliötä, sähkölasku yli 40 euroa kuussa, Fortum,

• Anonyymi00063

Onko töpseli varmasti seinässä ?

• Anonyymi00069

mun flesun sähkönkulutus kuukaudessa jo on 28 euroo kuussa,hajotkaa köyhät!

• Anonyymi00070

Tuohon päälle tulee varmasti siirtomaksut ja verot ja perusmaksut jne. Ne muut makust pitää ilmoittaa aina sähkönhintana, sillä ei se sähkö tule ilman siirtoja. Ei sorakuormaakaan tuoda pihalle ilman kuljetuskustannuksia.

• Anonyymi00071

Kummasti jotkut epäilee tätäkin, mistä moinen johtuu?

Avaaja.

• Anonyymi00074

Laita lasku/laskut näytille, sutattava varmaan piiloon tietyt kohdat. Ja minulla siis siirto ja energia 49e kuussa ja 40m2 kerrostalo.

• Anonyymi00073

Itselläni noin 1000 euroa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      157
      8362
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      440
      7466
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3844
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3542
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3009
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2597
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2026
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1530
    Aihe