Toimeentulotukea voi saada enemän kuin palkkaa

Anonyymi-ap

sosiaalityöntekijät laskivat: Toimeentulotukiperheen talous voi päihittää työssäkäyvän koulutetun perheen talouden
laskelmissamme taloudellinen hyöty työssäkäynnistä jäi vain noin 30 euroon.

perustuen, että toimeentulotukea laskennassa perheen talous voi paremmin varmistettu kuin työssä käyvän perheen. maksetaan pyykinpesukone, lasten harrastukset telkkarit verorahoilla eletään ettei työssä käynti kannata suurin osa toimeentulotuki asiakkaista on yksinäisiä ja köyhiä lapsiperheitä kyllä toimeentulotuessa säästöjä tarvitaan

28

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuten täällä on monesti todettu, työtön on aina voittaja 🏆

• Anonyymi00002

Töitä töitä on painettava.

• Anonyymi00003

Haluan toimeentulotukea!🙋‍♂️

• Anonyymi00005

Myönnetään! Laitetaan uuden asiakaan etuna kaikki tuet triplana ekat 8kk.
        t kelan pimut

• Anonyymi00004

Hilloa hilloa ilmaista hilloa

• Anonyymi00006

Kyllä idea on se, että tukien pitää olla paremmmat kuin duunarin palkka, se nyt on aivan selkeä juttu.

• Anonyymi00009

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi00027

Sosiaalityöntekijät todistaa

• Anonyymi00008

Tämä ei ole uutinen, koska kaikki ovat tienneet tämän aina. Tuttu Filosofian Maisterikin on ollut jo yli 30 v työttömänä ihan omaa laiskuuttaan. Hyvin näkyy pärjäävän!

• Anonyymi00010

Kyllä työttömän pitää saada kunnon korvaus työttömänä olostaan!

• Anonyymi00011

Työttömyys vapauttaa työttömyyspanoksellaan työpaikan työkyrille ja ansaitsee tästä ehdottomasti reilun korvauksen

• Anonyymi00012

Suomalaiset ovat venkula ja vötkyläkansaa. Iltasanomat mainostaa jatkuvasti miten keplottelet itsesi työkyvyttömyyseläkkeelle, vältät velkojen takaisinmaksun ja saat parhaat sossutuet.

• Anonyymi00013

Jos toimeentulotukiperhe saa tukina enemmän kuin vastaava työssäkäyvä perhe, niin työssäkäyvällä perheellä on oikeus saadaa toimeentulotukea niin paljon, että sen tulot ovat samat kuin toimeentulotukiperheen.

Edellyttäen tietenkin, että jälkimmäisen tuet on laskettu oikein.

• Anonyymi00014

Tervetuloa Suomeen. Työssäkäyvä tarvitsee toimeentulotukea että pystyy samaan elintasoon kuin se joka ei tee mitään

• Anonyymi00015

Työkyreille ei tuet kuulu missään tapauksessa. Tuet on varattu vain työttömille!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tervetuloa Suomeen. Työssäkäyvä tarvitsee toimeentulotukea että pystyy samaan elintasoon kuin se joka ei tee mitään

Niin se olla pitääkin! Työtön on voittaja.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin se olla pitääkin! Työtön on voittaja.

Minä voitin palkkatuessa kannatti olla työtön loppuelämä kuntouttava työtoiminta oli hyv joka työllisti eläkettä ei kertynyt matkat maksettiin 9 euroa sai työmarkkinatuki ja asumistuki säilyi eli ihan sama eläke on takuueläkkeen suuruinen sama olisi jäädä eläkkeelle kaksikymppisenä ihan samat tulot jos ei työelämässä pärjää olen virkeä kuin peipponen nautin pienestä eläkkeestä . kuntouttavaa työtoimintaan virkapätevyys kun on hölmö työhön

• Anonyymi00029
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Työkyreille ei tuet kuulu missään tapauksessa. Tuet on varattu vain työttömille!

Mitä Kela tarkistaa tiliotteistasi? Varokaa työkyrit
        Tulot ja menot: Tiliotteet näyttävät, mistä rahat tulevat ja mihin ne menevät.
        Huolenaiheet: Jos tiliotteista ilmenee esimerkiksi epätavallista pelaamista tai muita menoja, jotka vaikuttavat ruokaan tai vuokraan, Kela voi ottaa yhteyttä ja kysyä lisätietoja.
        Velvollisuus ilmoittaa: Kela voi olla velvollinen tekemään ilmoituksen kuntaan, jos tiliotteista käy ilmi vakavia huolia, kuten laaja pelaaminen tai vuokrarästejä, jotta voidaan järjestää tarvittavaa apua työkyrille

• Anonyymi00018

Eli palkat on Suomessa aivan ala-arvoiset. Paitsi poliitikoilla, jotka näitä päätöksiä tekevät.

• Anonyymi00019

Ei mua haittaa. Helppo elämä on helppo elämä. Duunarin myrkyllinen kieli ei haavaa tee.

• Anonyymi00020

Onneksi työttömät ja vätkylät kuolee nuorena viinaan tupakkaan ja huumeisiin.

• Anonyymi00030

Kelakin säästää sosiaaliturvaa viina tappaa tehokkaasti työttömät ja toimeentulotuki asiakkaat

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kelakin säästää sosiaaliturvaa viina tappaa tehokkaasti työttömät ja toimeentulotuki asiakkaat

Lisäsäästöt pitäisi leikata toimeentulotuesta ja yleistuesta yksinäinen saa 800 euroa kuukaudesta eli 80 euroa pitäisi leikata pois (työmarkkinatuesta) yksinäiselle riittää 720 euroa/kuukaudessa -20% verot. Perheelliseltä leikattiin lapsikorotukset pois ja 800 euroa jäi eli sama summa kuin yksinäisellä

• Anonyymi00021

Työtön luisuu valmiiden lihapatojen äärelle voittajana 🏆🥇

• Anonyymi00022

Mitä lieksalaisen keskitysleirin portin päällä lukee?

" Arbeitslosigkeit Macht Frei "

• Anonyymi00023

Mitä työkyri sanoi appiukolle?

"olen uupunut, hoonaa ahnukseen"

• Anonyymi00024

juon kaljaa olen kuntoutuja 9 euroa 4h vko.

• Anonyymi00031

Onpas sinulla pieni palkka! Ei täyttäne TES:n vähimmäisehtoja! Auttaisikohan, jos olisit yhteydessä ammattiliittoon?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe