Onko Trump Jeesuksen toinen tuleminen?

Anonyymi-ap

Saa myös olla eri mieltä

53

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

NO ONHAN SE!

• Anonyymi00002

Olen eri mieltä. Trump on minusta ant in the afterbirth

• Anonyymi00003

Pilailetko? Trump ei tosiaankaan ole mikään hyvä tyyppi, eikö se ole ihan päivän selvää. Antikristus se on enemmänkin kuin mikään pyhimys.

• Anonyymi00004

Mutta vois sen silti ripustaa ristille.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mutta vois sen silti ripustaa ristille.

Alcatraziin sen sais työntää, kun kerta sen halusi uudelleen käyttöön.

• Anonyymi00006

Eikö tällä palstalla ollut aikanaan Trump faneja?

• Anonyymi00007

Saatto olla, ennen kuin se paljasti kunnolla todelliset karvansa. Nyt jäljellä on enää vain täysun kajahtaneet tapaukset, jotka ei huomaa vieläkään mikä se on miehiään.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Saatto olla, ennen kuin se paljasti kunnolla todelliset karvansa. Nyt jäljellä on enää vain täysun kajahtaneet tapaukset, jotka ei huomaa vieläkään mikä se on miehiään.

Ella siis näkisi vielä jotain Trumpissa?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En tunne.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

On kyllä vielä hyödyllinen itselleen ja muille

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

On kyllä vielä hyödyllinen itselleen ja muille

Se riittää meille

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Se riittää meille

Päivä kerrallansa ja hetki kerrallansa

• Anonyymi00011

Trumpilla on saksalaiset sukujuuret

• Anonyymi00012

Eikö Rabbit välillä tutkineet tätäkin

• Anonyymi00014

Ei ole
      Mutta jenkit voi trumpistakin maailmanlopun tehdä
      Siellä kun toi naailmanlopoujen ennustaminen on koko kansan harrastus !
      Siinä missä kristittyjen porukka pimahdoksetkin ...

• Anonyymi00016

Kysymys on idiootin toisesta tulemisesta.

• Anonyymi00017

Onko Jaskaa näkyny?

• Anonyymi00018

Jeesuksen toisessa tulemuksessa tulee Jeesus ihan itse kuolleista nousseena.
      Sitä edeltää aika kun te epäuskoiset joudutte Jumalan vihan kohteiksi. Hän lähettää vitauksia vaivaamaan teitä. Hän antaa antikristuksen kerätä teidät yhdeksi nipuksi. Otatte hänen merkkinsä (kenties digitaalisen ostamisen ja myymisen väline) ja kumarratte hänen kuvaansa (kenties tekoäly, joka puhuu teille samaa kuin tuo laittomuuden ihminen itse), kunnes Jeesus tulee, tuhoaa antikristuksen ja teidät, ja joudutte kadotukseen.

Nyt vielä voi pelastua turvaamalla Jeesukseen. Mutta tuolloin, uskokaan ei voi enää pelastaa niitä, jotka ottavat pedon merkin tai kumartavat sen kuvaa.

• Anonyymi00019

....
        Jeesuksen toinen tulemus on Raamatussa ns. Herran päivä. Se alkaa siitä kun uskovaiset otetaan täältä pois. Nythän Jumala antaa epäuskoisten valittaa oloistaan, tehdä pahaa jne puuttumatta siihen.
        Mutta kun Herran päivä alkaa, niin Jumala alkaa puuttumaan ihmisten tekoihin. Nykyajassa kadotukseen menevät ne, jotka pysyvät epäuskoisina elämänsä loppuun saakka. Siihen asti Jumala kutsuu ihmistä luokseen Jeesuksen kautta. Herran päivänä hän ei enää vain kutsu, vaan pakottaa valitsemaan hänen ja iankaikkisen kadotuksen väliltä. Iankaikkinen kadotus on ikuisuus poissa Jumalan läsnäolosta, joka on väistämättä pelkkää piinaa.

• Anonyymi00020

Mitä jos ensiksi tuleekin valeantikristus, jonka jälkeen tulee oikea antikristus, joka väittää olevansa Jeesus Kristus? Pedon merkki on digitaalinen raha jota ilman ei voi käydä kauppaa. Jeesus on käteisen ystävä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mitä jos ensiksi tuleekin valeantikristus, jonka jälkeen tulee oikea antikristus, joka väittää olevansa Jeesus Kristus? Pedon merkki on digitaalinen raha jota ilman ei voi käydä kauppaa. Jeesus on käteisen ystävä.

Tottakai, mutta laittomuuden ihminen ilmestyy hetkessä ja tuhoutuu samalla. Pedon merkki taas voi olla mitä tahansa, mikä saa ihmisen luopumaan Jumalasta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Antikristuksia on jossain määrin kaikki syntiset ja epäuskoiset johtajat ja heidän alaisensa.

Efesolaiskirje 2:1-6 FB38
        [1] Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, [2] joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, [3] joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin; [4] mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut, [5] on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa — armosta te olette pelastetut — [6] ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa,

Vihan lapset ovat pieniä ja suuria antikristuksia. Itseään palvovia ihmispaholaisia.

Epäuskossa kuoleminen on lopulta sama kuin ottaisi pedon merkin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tarkoittaako Jaska käteisellä ns. "kuolleita presidenttejä" eli dollareita?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tottakai, mutta laittomuuden ihminen ilmestyy hetkessä ja tuhoutuu samalla. Pedon merkki taas voi olla mitä tahansa, mikä saa ihmisen luopumaan Jumalasta.

Eipä ole kovin muistettava kaveri jos heti tuhoutuu

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei antikristus ole kukaan ihminen, vaan henki. Lukekaa Raamattua.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei se tuhoudu heti. Sillä on n. 7 vuoden valtakausi, jonka aikana se tuhoaa paljon ihmisiä ja on pelastavinaan maailman.

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei se tuhoudu heti. Sillä on n. 7 vuoden valtakausi, jonka aikana se tuhoaa paljon ihmisiä ja on pelastavinaan maailman.

Kyllä tuhoutuu. Se tulee yhdessä hetkessä. Kristuksen henkäys surmaa laittomuuden ihmisen.

• Anonyymi00032
        TunninMies kirjoitti:

Kyllä tuhoutuu. Se tulee yhdessä hetkessä. Kristuksen henkäys surmaa laittomuuden ihmisen.

2. Tessalonikalaiskirje 2:3-12 FB38
        [3] Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, [4] tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. [5] Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? [6] Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. [7] Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, [8] niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, [9] tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä [10] ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. [11] Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, [12] että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Keskustele asiasta Jumalan kanssa, älä ihmisten. Jumalan Sana, kuvaa noin tulevaa antikristusta. Kyseessä on kadotuksen lapsi, laittomuuden ihminen, vastustaja.
        Tuossa sanotaan että hän ilmestyy vasta ajallaan, eli ei ole kyseessä mikään pelkkä henki. Paholainen on se henki antikristuksen takana.

• Anonyymi00032 kirjoitti:

2. Tessalonikalaiskirje 2:3-12 FB38
        [3] Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, [4] tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. [5] Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? [6] Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. [7] Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, [8] niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, [9] tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä [10] ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. [11] Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, [12] että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Keskustele asiasta Jumalan kanssa, älä ihmisten. Jumalan Sana, kuvaa noin tulevaa antikristusta. Kyseessä on kadotuksen lapsi, laittomuuden ihminen, vastustaja.
        Tuossa sanotaan että hän ilmestyy vasta ajallaan, eli ei ole kyseessä mikään pelkkä henki. Paholainen on se henki antikristuksen takana.

Jumala tuon sanan minulle ilmoitti ja hän on luotettava. Ja laittomuuden ihminen on jo maailmassa, ollut jo tuhansia vuosia. Ja antikristus on henki, siitä ei ole epäselvyyttä. Voin etsiä sanani todistavan jakeen jos haluat. Haluatko?

• Anonyymi00037
        TunninMies kirjoitti:

Jumala tuon sanan minulle ilmoitti ja hän on luotettava. Ja laittomuuden ihminen on jo maailmassa, ollut jo tuhansia vuosia. Ja antikristus on henki, siitä ei ole epäselvyyttä. Voin etsiä sanani todistavan jakeen jos haluat. Haluatko?

Saatana on antikristuksen henki:

"tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä [10] ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen"

Sinun täytyy kieltää laittamani jakeet, jos haluat väittää, ettei antikristus ole ihminen. Sinun täytyy kieltää tämä jae, jos haluat väittää, ettei antikristus ole ihminen:

"olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;"

Ja tämä:

Roomalaiskirje 3:23-26 FB38
        [23] Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla [24] ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, [25] jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit [26] jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

Kaikki ihmiset ovat olleet Jumalan kirkkautta vailla. Kaikki ihmiset ovat olleet antikristuksia. Jeesus on ainoa pelastaja. Ei ole ketään muuta. Kaikki muut ovat häviäjiä ja epäonnistujia omana itsenään. Yksi antikristus nousee johtamaan epäuskoisten joukkoa kun tämä aikakausi päättyy.

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Saatana on antikristuksen henki:

"tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä [10] ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen"

Sinun täytyy kieltää laittamani jakeet, jos haluat väittää, ettei antikristus ole ihminen. Sinun täytyy kieltää tämä jae, jos haluat väittää, ettei antikristus ole ihminen:

"olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;"

Ja tämä:

Roomalaiskirje 3:23-26 FB38
        [23] Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla [24] ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, [25] jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit [26] jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

Kaikki ihmiset ovat olleet Jumalan kirkkautta vailla. Kaikki ihmiset ovat olleet antikristuksia. Jeesus on ainoa pelastaja. Ei ole ketään muuta. Kaikki muut ovat häviäjiä ja epäonnistujia omana itsenään. Yksi antikristus nousee johtamaan epäuskoisten joukkoa kun tämä aikakausi päättyy.

Todistat sanani puolesta kuten sanoin. Antikristus ei ole yksi tietty ihminen, kenet voimme kollektiivina tunnistaa, vaan henki. Antikristus on saatanan hengessä, ei toisinpäin. Ja antikristus on se, joka kieltää Pojan.

…ja jokainen henki, joka ei tunnusta, että Jeesus Kristus on tullut lihassa, ei ole Jumalasta; ja tämä on se antikristuksen henki, josta te olette kuulleet, että sen piti tulla, ja nyt se on jo maailmassa.“ – 1. Joh. 4:3

• Anonyymi00038
        TunninMies kirjoitti:

Todistat sanani puolesta kuten sanoin. Antikristus ei ole yksi tietty ihminen, kenet voimme kollektiivina tunnistaa, vaan henki. Antikristus on saatanan hengessä, ei toisinpäin. Ja antikristus on se, joka kieltää Pojan.

…ja jokainen henki, joka ei tunnusta, että Jeesus Kristus on tullut lihassa, ei ole Jumalasta; ja tämä on se antikristuksen henki, josta te olette kuulleet, että sen piti tulla, ja nyt se on jo maailmassa.“ – 1. Joh. 4:3

Antikristus on paholaisen vallan alle alistettu ihminen. Ja kun puhutaan tuosta lopunajan antikristuksesta, puhutaan siitä ihmisestä, kenelle saatana tarjoaa maan valtakunnat aivan kuten hän tarjosi Jeesukselle, mutta tämä ihminen tarttuu tarjoukseen toisin kuin Jeesus. Turha lisätä mutkia selvään asiaan.
        Antikristus kieltää Pojan siinä kun hän julistaa itsensä Jumalaksi. Jeesus on ilmoitettu Jumalaksi ja myös Jumalan ainoaksi Pojaksi. Hän myös väittää voivansa pelastaa ihmiskunnan, vaikkei oikeasti voi mitään tehdä.

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Antikristus on paholaisen vallan alle alistettu ihminen. Ja kun puhutaan tuosta lopunajan antikristuksesta, puhutaan siitä ihmisestä, kenelle saatana tarjoaa maan valtakunnat aivan kuten hän tarjosi Jeesukselle, mutta tämä ihminen tarttuu tarjoukseen toisin kuin Jeesus. Turha lisätä mutkia selvään asiaan.
        Antikristus kieltää Pojan siinä kun hän julistaa itsensä Jumalaksi. Jeesus on ilmoitettu Jumalaksi ja myös Jumalan ainoaksi Pojaksi. Hän myös väittää voivansa pelastaa ihmiskunnan, vaikkei oikeasti voi mitään tehdä.

Eih, kun antikristus on saatanan vaikutuksen alle alistunut ihminen, ei alistettu.

Ja lopunajan antikristus on sama asia. Ei ole eroa antikristuksen hengellä 2000v sitten, 1000v sitten ja tänään, kuten Johannes kirjoitti.

Totisesti Jeesus on Jumalan ainoa poika, kuten me kaikki jotka tunnustamme Pojan lihaksi tulleen. Me, jotka tunnustamme Isämme taivaassa.

""Mutta hän vastasi ja sanoi hänelle: Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni? Ja hän osoitti kädellään opetuslapsiaan ja sanoi: Katso, nämä ovat minun äitini ja veljeni! Sillä jokainen, joka tekee Taivaan valtakunnan tahto, hän on minun veljeni ja sisareni ja äitini."

Lopun ajan antikristus on siis sama laiton, joka on ollut, joka on, ja joka on tuleva. Minä tiedän hänet kyllä. Ja tämä tunnustus on vakaa ja totinen.

• Anonyymi00039
        TunninMies kirjoitti:

Eih, kun antikristus on saatanan vaikutuksen alle alistunut ihminen, ei alistettu.

Ja lopunajan antikristus on sama asia. Ei ole eroa antikristuksen hengellä 2000v sitten, 1000v sitten ja tänään, kuten Johannes kirjoitti.

Totisesti Jeesus on Jumalan ainoa poika, kuten me kaikki jotka tunnustamme Pojan lihaksi tulleen. Me, jotka tunnustamme Isämme taivaassa.

""Mutta hän vastasi ja sanoi hänelle: Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni? Ja hän osoitti kädellään opetuslapsiaan ja sanoi: Katso, nämä ovat minun äitini ja veljeni! Sillä jokainen, joka tekee Taivaan valtakunnan tahto, hän on minun veljeni ja sisareni ja äitini."

Lopun ajan antikristus on siis sama laiton, joka on ollut, joka on, ja joka on tuleva. Minä tiedän hänet kyllä. Ja tämä tunnustus on vakaa ja totinen.

"Eih, kun antikristus on saatanan vaikutuksen alle alistunut ihminen, ei alistettu."

No kuinka haluaa asiaa katsoa. Itse pidän vapautumistani paholaisen vallasta elämäni parhaana asiana ja aikaa ennen sitä alistettuna olemisena.

2. Timoteuskirje 2:24-26 FB38
        [24] Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään; [25] hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden [26] ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.

"Ja lopunajan antikristus on sama asia. Ei ole eroa antikristuksen hengellä 2000v sitten, 1000v sitten ja tänään, kuten Johannes kirjoitti."

Ei niin, koska paholainen on se henki. Lue tuosta yltä mitä Paavali sanoo Jumalan armon vastustajista.

"Totisesti Jeesus on Jumalan ainoa poika, kuten me kaikki jotka tunnustamme Pojan lihaksi tulleen. Me, jotka tunnustamme Isämme taivaassa."

Jeesus on Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimi, Jumalan nimi:

Johannes 14:9 FB38
        [9] Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?

Heprealaiskirje 2:14 FB38
        [14] Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,

• Anonyymi00039 kirjoitti:

"Eih, kun antikristus on saatanan vaikutuksen alle alistunut ihminen, ei alistettu."

No kuinka haluaa asiaa katsoa. Itse pidän vapautumistani paholaisen vallasta elämäni parhaana asiana ja aikaa ennen sitä alistettuna olemisena.

2. Timoteuskirje 2:24-26 FB38
        [24] Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään; [25] hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden [26] ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.

"Ja lopunajan antikristus on sama asia. Ei ole eroa antikristuksen hengellä 2000v sitten, 1000v sitten ja tänään, kuten Johannes kirjoitti."

Ei niin, koska paholainen on se henki. Lue tuosta yltä mitä Paavali sanoo Jumalan armon vastustajista.

"Totisesti Jeesus on Jumalan ainoa poika, kuten me kaikki jotka tunnustamme Pojan lihaksi tulleen. Me, jotka tunnustamme Isämme taivaassa."

Jeesus on Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimi, Jumalan nimi:

Johannes 14:9 FB38
        [9] Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?

Heprealaiskirje 2:14 FB38
        [14] Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,

Hyvin sanottu sisareni/veljeni Jeesuksessa. Kiitos myös että muistutit tärkeimmästä myös itseäni.

"Vaikka puhuisin enkelten kielellä, mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain helisevä vaski."

Sen tahdon sanoa, että kun sanoit lyöneesi paholaisen saatanan, niin siinähän juuri toteutuu Sana.

Eli kun laiton ilmestyy, niin vain silloin Jeesus on voiva surmaava tämän hengessä suunsa henkäyksellä. Olen kokenut samanlaista, kun tunnistin tuon laittoman ihmisen itsessäni ja säikähdin niin, että samalla henkäyksellä laittomuus kuoli ja Kristus palasi sydämeen.

• Anonyymi00021

Ei, Trump on tapattanut ihmisiä, Jeesus Kristus ei tappanut ketään vaan herätti Lasaruksenkin kuolleista. Hedelmistään puu tunnetaan ja se riittää. Trump tekee hyvääkin, mutta liikaa pahaa.

Ja Jeesuksen toinen tuleminen? Ei ole raamatullinen ilmiö, että uskovat lähtisivät täältä noin vain jonnekin. Jeesus ei tule näkyvällä tavalla niin, että voimme osoittaa sormella että katsokaa, hän on tuolla.

Vaan kuten Jeesus itse sanoi, että Taivaan valtakunta on keskellämme. Jeesus myös varoitti, että jos joku sanoo että hän on tuolla tai siellä, niin älkää uskoko.

• Anonyymi00027

Epämiellyttävän näköinen Jeesus 2.0

• Anonyymi00028

Sen jälkeen kolmas "Aquilonin" [Pohjolan] kuningas, joka kuulee kansan valituksen päätitteliään, nostaa erittäin mahtavan armeijan ja asettaa edeltäjiensä perinnettä uhmaten melkein kaiken takaisin oikeille paikoilleen, ja suuri Vicar of hood laitetaan takaisin entiseen tilaansa. Mutta autioituu ja sitten kaikkien hylkäämänä hän kääntyy löytääkseen kaikkein pyhimmän pakanallisuuden tuhoaman ja vanhan ja uuden testamentin heitetyksi pois ja poltetuksi.

Sen jälkeen Antikristus on jälleen helvetin prinssi, viimeisen kerran. Kaikki kristinuskon valtakunnat vapisevat, myös uskottomien, 25 vuoden ajan. Sodat ja taistelut tulevat olemaan ankarampia, ja kaupunkeja, kaupunkeja, linnoja ja kaikkia muita rakennuksia poltetaan, autioitetaan ja tuhotaan runsaalla verenvuodolla, naimisissa olevien naisten ja leskien loukkaamisen ja imevien lasten kanssa, jotka murskataan ja rikotaan kaupunkien muureille. Saatanan, prinssi Infernal, avulla voidaan tehdä niin pahaa, että melkein koko maailma joutuu tuhoutuneeksi ja autioksi.

Ennen näitä tapahtumia jotkut harvinaiset linnut itkevät ilmaan: Hui, Hui [Tänään, tänään] ja jonkin aikaa myöhemmin katoavat. Kun tämä on kestänyt pitkään, tulee melkein uusittu Saturnuksen hallituskausi ja kultakausi. Kuullessaan kansansa ahdingon, Luoja Jumala käskee, että Saatana heitetään pohjattoman kuopan syvyyteen ja sidotaan sinne. Sitten alkaa yleinen rauha Jumalan ja ihmisen välillä, ja Saatana pysyy sidottuina noin tuhannen vuoden ajan ja sitten kaikki sitomattomana.

Kaikki nämä luvut edustavat Pyhän Raamatun oikeudenmukaista yhdistämistä näkyviin taivaankappaleisiin, nimittäin Saturnukseen, Jupiteriin, Marsiin ja muihin yhdistettyihin, kuten voidaan nähdä pidemmälle joistakin neliöistä. Olisin laskenut perusteellisemmin ja integroinut niitä entisestään, kaikkein rauhallisin kuningas, mutta se tosiasia, että jotkut epäluottamuslauseeseen annettaisiin, aiheuttaisi vaikeuksia. Siksi vedän kynäni pois ja etsin öistä lepoa.

Monet tapahtumat, voimakkaimmat kaikista kuninkaista, hämmästyttävät tapahtumat tapahtuvat pian, mutta en voisi enkä haluaisi sovittaa niitä kaikkia tähän kirjeeseen; mutta tiettyjen kauhistuttavien tosiasioiden ymmärtämiseksi on esitettävä muutama niistä. Niin suuri on suuruutesi ja inhimillisyys ihmisten edessä ja hurskaus jumalien edessä, että sinä yksin näytät olevan Kristillisen Kuninkaan suuren tittelin arvoinen, ja jolle tulisi antaa korkein auktoriteetti kaikissa uskonnoissa.

Mutta pyydän teitä, kaikkein Clement King, tämän ainutlaatuisen ja järkevän ihmisyytesi tähden, että ymmärrätte mieluummin sydämeni toiveen ja suvereenin toiveen, joka minulla on totella Rauhallisinta Majesteettianne, siitä lähtien, kun silmäni lähestyivät aurinkoista loistoa, kuin mitä työni loisto voi saavuttaa tai saavuttaa.

Salon 27. kesäkuuta 1558.

Tekijä Michel Nostradamus Salon-de-Crassa Provencessa.

• Anonyymi00029

Trumppi on hyvä tyyppi ja saa aikaan paljon hyvää. Vasemmistomedia vain haukkuu ja vääristää kaiken mitä trumppi tekee. Järjetöntä kun ajattelee ulkopolitiikkaa ja maiden välisiä suhteita.

• Anonyymi00040

Esim. Grönlannin pakkolunastus on hyvä teko? Epsteinin kanssa veljeily? Valoja päälle nyt.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Esim. Grönlannin pakkolunastus on hyvä teko? Epsteinin kanssa veljeily? Valoja päälle nyt.

Kyllä sinäkin ehkä ymmärrät kun aikaa kuluu ja katsot asioita muualtakin kuin vasemmistomediasta.

• Anonyymi00030
    • Anonyymi00031

Saattaapi olla tai olla olematta.Yks hailee.

• Anonyymi00033

Tää on muuten jännää

Kristillisen maga-oikeiston mielestä hän on jeesuksen soturi, kun taas äärivasemmiston mielestä paholainen

Mikä lienee se totuus sitten...

• Anonyymi00034

Jotain siitä keskiväliltä

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jotain siitä keskiväliltä

Jep, mä en nimittäin ole uskova enkä poliittisesti mitään suuntaa

• Anonyymi00036

No Jessestä kirjoitettiin satukirja.

• Anonyymi00041

”Ich komme, ich komme” sanoi Jeesus ja tuli vielä yhden kerran.

• Anonyymi00042

Jumalanpilkkaa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Jumalanpilkkaa.

Riippuu jumalasta. Olen pakana!

• Anonyymi00043

Putte se on.

• Anonyymi00045

TRUMP JA PUUTTIN ON HITLERIN opetuslapsia
      Kuuluvat saatanan joukkoihin.

• Anonyymi00046

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      123
      1687
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe