Taisit nainen joskus nimittää minua

Anonyymi-ap

Juutalaiseksi, tämä ehkä paljastavin kommenttisi

14

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Etkö ookaa albiinoneekkeri no höh 😂?
      Sivusta

• Anonyymi00002

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😄😄😄😄😄🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣nyt oli hyvä! 😂😂😂😂😂

• Anonyymi00003

Eli olet iisakkiis ra elilainen vihaat irania ilmeisesti koska haluatte hallita maailmaa edelleen ja opettaa lapsistamme toimivia pikku orjia

• Anonyymi00004

Juutalaiset häviää lopulta.

• Anonyymi00006

Sitä minä.todella toivon. Niin paljon on pienet pojat kärsineet. Rooman kirkko on alistanut ja varastoivat tietoa ja peittelivät totuutta ja pelkäsivät vanhan paavin aikaan avata ovia. Totuus tulee esille. Tulee aivan varmasti. Meidän hyvällä uskolla tienasivat tekemällä h nimissä "tekopyhän" kirkon mistä vielä maksettiin. Poika parat

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sitä minä.todella toivon. Niin paljon on pienet pojat kärsineet. Rooman kirkko on alistanut ja varastoivat tietoa ja peittelivät totuutta ja pelkäsivät vanhan paavin aikaan avata ovia. Totuus tulee esille. Tulee aivan varmasti. Meidän hyvällä uskolla tienasivat tekemällä h nimissä "tekopyhän" kirkon mistä vielä maksettiin. Poika parat

Ei ne tähänkään mennessä ole hävinny

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00007

Valittu kansa? 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣lueppa ajassa paaaaaljon enemmän taaksepäin missä.kohtaa israel on tullut venepakolaisena paikan päälle ja ottanut lopulta vallan. Se kansa joka ojensi auttavan käden on nyt tapettu. Netan on piru. Heidän kynttelikkö on pirun atrain. Palvokaa sitä.
        He itse kirjottaivat uuden raamatun. Aivan omalaisen

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Valittu kansa? 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣lueppa ajassa paaaaaljon enemmän taaksepäin missä.kohtaa israel on tullut venepakolaisena paikan päälle ja ottanut lopulta vallan. Se kansa joka ojensi auttavan käden on nyt tapettu. Netan on piru. Heidän kynttelikkö on pirun atrain. Palvokaa sitä.
        He itse kirjottaivat uuden raamatun. Aivan omalaisen

Omasta mielestään ja sanaa hokemalla ovat kansat kääntäneet uskomaan olemaan valittuja. se on väärin. Ja nyt siinä onkin iso.pyörä jossa on 3 isoa maata mukana. Jumala meitä auttakoon ei iran tähän yksin pysty. Netu sai jotenkin käännytettyä trumpin. Se kaikki on vain saatu tapahtumaan. Yölliset hyökkäykset. jtuja on joka puolella.

• Anonyymi00010

Leopold Bloom

• Anonyymi00011

Eikö ne olleetkaan juutalaiset jotka tappoivat Jeesuksen? Nykyäänhän ne on mukamaste roomalaisia

• Anonyymi00012

Lukeneet tietää, että moni asia mistä juutalaisia syytetään on ylitulkintaa, vailla perusteita. Ovat olleet ahkeria ja taitavia talousasioissa. Erittäin ei-politisoitunutta porukkaa pääsääntöisesti, ainakin aiemmin. Tästä olemassa tutkimuksia. Eli tiedostavalta se on kohteliaisuus.

• Anonyymi00013

Myös tieteen ja taiteiden huipuissa aina ollut paljon heitä.

• Anonyymi00014

Onko ikävä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe