Nato on Tee Se Itse puolustusjärjestelmä.

Anonyymi-ap

Nato osoittautui Tee Se Itse puolustusjärjestelmäksi.

Paljonhan Natoa mainostettiin yhteispuolustus liittoutumaksi, jotta saatais kannatusta Nato jäsenyydelle, mutta äärioikeistolaisessa lännessä sellaista ei voitaisi todellisuudessa edes hyväksyä, koska se olisi silkkaa KOMMUNISMIA!

Nyt olette siis Naton jäseniä, ja puolustatte itse itseänne. Natoa on turha apuun odottaa saatanan KOMMUNISTIT!

MITÄ TE OIKEIN KUVITTELITTE...HAH!

12

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuinkahan moni kannattais nyt Natojäsenyyttä, kun tiedetään että Nato-suomen pitää itse YKSIN puolustaa itseään?

"Ei koskaan emää yksin" JA TAAS YKSIN SAATANA!

• Anonyymi00002

Kuole Itse Puolustusjärjestelmä. Sinä maksat ja kuolet. Me juutalaisten jälkeläiset yhdysvalloista määräämme minkä edestä ja milloin.

• Anonyymi00003

Juur näin.

• Anonyymi00004

Onko tiltulta mennyt hermot vai mikä vaivaa?

Unohda se venäjän Hitler eli putin, kaveri on mennyttä vaikka eläisikin.

• Anonyymi00005

#Nato on Tee Se Itse puolustusjärjestelmä.#

Mjoo. Sehän on sama kuin jos ulkoistaisit siivouspalvelut ja ostaisit kalleimman mitä on tarjolla.

No Siivousfirma soittaisi sitten Brysselistä sulle ja kertoisi kuinka sun pitää aloittaa siivoileminen ja panostaa tulevaisuudessa 5% tuloistasi siivousvälineiden hankintaan, muuten siitä ei tulisi yhtään mitään.
      Aina kun sitten tulee joku ongelma ja jotain kysyttävää niin soitat vaan Brysselin Natolle auttavaan puhelimeen ja ne kertoo taas mitä sun pitää ostaa jotta onnistuisit edes jollain tavalla.

Jaksaa jaksaa ...

• Anonyymi00006

Siivoo siivoo ... No sitähän sielä opeteltiin melkein koko ajan. Oli vain yhtä vitun siivoomista ja virka-avussa löhöilyä.

Siivoo nyt tässä sitte ite. No vittu ku toi aitakin pitäs rakentaa ja maa on satametriä syvälle jäässä!

• Anonyymi00007

Venäjän romahdus vaivaa tiltua.

• Anonyymi00008

Tee se Itse sotiminen Kalvaa Nato Tiltua. Sivarit ei auta?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tee se Itse sotiminen Kalvaa Nato Tiltua. Sivarit ei auta?

Trumppi tukee Suomalaisia sivareita Nato-suomen silmittömältä väkivallata!

Donald määrää pommittamaan Nato-suomea jos sivareihin koskette sormellakaan!

• Anonyymi00011

No toi ylihintanen siivoominen alkaa vituttaa. Siivoo nyt tässä sitte ite. No vittu ku toi aitakin pitäs rakentaa ja maa on satametriä syvälle jäässä!

• Anonyymi00009

Naton koko ydin USA, veti asevoimansa sivuun ja EU-Nato saa kärvistellä nyt TAAS YKSIN uhkakuviensa kanssa!

Miten tässä TAAS kävi näin??? YHYYYYYYY!!!!

Nyt olette siis Naton jäseniä, ja puolustatte itse itseänne. Natoa on turha apuun odottaa saatanan KOMMUNISTIT!

MITÄ TE OIKEIN KUVITTELITTE...HAH!

Trumppi ottaa Grönlannin kuin tikkarin lapselta!

• Anonyymi00012

ZelensKYY ja EU ovat sodan rauhan esteenä. Trumppi kouluttaa niitä nyt, jotta oppivat oleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6513
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      93
      5422
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      17
      3772
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3397
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      227
      3223
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      83
      2381
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2108
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1716
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      46
      1701
    10. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      44
      1399
    Aihe