Siilinjärven terveyskeskukseen ei mahdollista varata aikaa lääkärille ?? Aina tarjotaan vaan 3 kk hoitotakuuta, Vuorelasta piti lopettaa terveysasema jonne pääsi jos ei samana niin vähintään seuraavana päivänä lääkärin vastaanotolle. Tätäkö on nämä leikkaukset
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Sinun pitää soittaa itsellesi aikaa ja usein kyllä tarjotaan ei-oota. Jäljellä on akuuttipuoli.
- Anonyymi00002
Isällä 75v oli monta päivää päähän ja hartioihin koskenut..ei aikoja..ukkopa oli mennyt tk:hon.. neljä tuntia ootellut ja sit päässyt... tarjolla ollut niska hierontaa ja panadolia... kiitos käynnistä ja näkemiin...
- Anonyymi00003
Ei saa aikoja eikö siellä ole lääkäreitä vai mistä tämä johtuu. Ei hoitajat vastaa lab aika on mutta ei voi kysellä tuloksia.
- Anonyymi00004
Kyllä , juuri näin, lääkäreitä ei ole, mutta voit saada peruutusajan jos sinnikkäästi pyrkii ja tarve on ilmeinen. Tehkää kantelu aviin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä , juuri näin, lääkäreitä ei ole, mutta voit saada peruutusajan jos sinnikkäästi pyrkii ja tarve on ilmeinen. Tehkää kantelu aviin.
Miksi ette mene yksityiselle. Itse käyn kaupungissa hoitamassa kaikki vaivat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505