Kumpa elämä olisi saippuasarja.

Anonyymi-ap

Minusta oikea elämä on liian vakaata ja tavallista, kaipaan saippuasarjoista tuttua tunteiden kuohuntaa ihan tavallisiin arjen tapahtumiin, haluan jatkuvasti kokea tunnekuohuja metsästän aggressiota ja hädän tunnetta aktiivisesti koska se tuntuu minulta, se antaa merkityksen tunteille jotka tavallisesti käytettyinä ovat vain merkityksettömiä. Kun puhun se on aina muiden mielestä pelkkää valitusta ja negaa mutta en haluakaan puhua tavallisista asioista vaan siitä mitä itse koen. Olen hiljainen ja elämä menee nettikuplassa koska tunteille ei ole mitään tarkoitusta oikeassa elämässä. Onko tälle omaa nimeä?

13

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä sovin paremmin saippuasarjan hahmoksi kuin oikeaksi ihmiseksi.

• Anonyymi00002

Elämä ei ole saippuasarjaa. Oikeassa elämässä tunnekuohut ilmenevät turpiin antamisena ja ottamisena, jopa vielä pahempana. Ruumiitakin tulee.

• Anonyymi00003

Itellä vähän sama kuin aloittajalla.

Masentunut Mies

• Anonyymi00004

Minä pidän rauhallisesta ja tasaisesta elämästä. Eikä siinä tarvitse tapahtua mitään erityistä.

• Anonyymi00005

Niin minäkin. Se on Elämää, olen elämän puolella.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin minäkin. Se on Elämää, olen elämän puolella.

Usein pidän tylsästä ja ennalta-arvattavasta elämästä mutta välillä kaipaan jännitystä ja adrenaliinia. Ainahan voin alkaa myymään tai käyttämään huumeita. Siinä sitä saisi todenteolla jännitystä elämäänsä.

Masentunut Mies

• Anonyymi00006

Saippuasarja ei tarjoasi ihmisille eskapismia jos se olisi jatkuvasti totta. Ehkä saippuasarjan ihmiset taas katselisivat paljon tylsempiä sarjoja päästäkseen eroon omasta hektisestä ja ääritunteita pursuavasta elämästään.

• Anonyymi00007

Koen ihan samoin 🦆

• Anonyymi00009

Hyvä sitten meitä on kaksi.

• Anonyymi00012

Jotkut saavat parikseen ns. jännämiehen. Ei tule aika pitkäksi, koskaan ei tiedä, mistä tuulee, tuleeko turpiin tänään vai ensi viikolla. Välillä käy poliisi ja välillä sosiaaliväki, lapset sijaiskodissa. Parhaina aikoina on rahaa juotaviin, joskus ei edes kaurapuuroon. Mutta yhdessä pysytään, vaikka henki menisi. On se niin kiihottavaa, tunteet kouhuu. Unelmaelämää jollekin.

• Anonyymi00015

Mun mies juo vaan Sauna kaljaa.

• Anonyymi00013

On havaittu että merkityksellisen elämän luomisessa kokemuksen intensiteetillä on suurempi merkitys kuin sillä, kuinka positiivinen tai negatiivinen se on. Joten hiljaiselo voi hyvinkin tuoda mukanaan kokemuksen kaiken merkityksettömyydestä. Nämä elämän virstanpylväinä pidetyt kokemukset pakottavat usein miettimään asioita syvällisesti. Se että saippuaoopperoiden tapaan olisi jatkuvassa linkouksessa sitten ehkä jo liikaa ehtiä tavoittaa tätä rakentavaa otetta kokemuksiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe