Olen kyllä niin epäonnistunut elämässä

Anonyymi-ap

Ja onhan se nyt ikävää kun voisi vain heittäytyä junan alle eikä ketään kiinnostaisi

25

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jotakuta aina kiinnostaa. Se vaan tuntuu siltä. Älä tee isoa sotkua ja traumoja esim. junankuljettajille.

• Anonyymi00002

Ei siitä tule yhtään traumoja kellekään. Jauhelihaa tulee, mutta linnut ym elukat tarvitsee ruokaa. Kaikki voittaa. Juna kuski saa vapaapäivän/viikon. Ihminen pääsee kärsimyksistä, eikä rasita enää yhteiskuntaa. Niin se oravanpyörä toimii ja luonnon kiertokulku.

Sivusta pökiatri

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei siitä tule yhtään traumoja kellekään. Jauhelihaa tulee, mutta linnut ym elukat tarvitsee ruokaa. Kaikki voittaa. Juna kuski saa vapaapäivän/viikon. Ihminen pääsee kärsimyksistä, eikä rasita enää yhteiskuntaa. Niin se oravanpyörä toimii ja luonnon kiertokulku.

Sivusta pökiatri

Pökiatri on ikävä kyllä oikeassa mutta taidan vain masentua, vaipua talvihorrokseen ja nukkua vaan piilossa pahalta maailmalta. Melko comfya odotella kuolemaa pötkötellessä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sivusta pökiatri

Tuommosilta pökiatreilta luvat pois ja sohvan alle 😂

• Anonyymi00018
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pökiatri on ikävä kyllä oikeassa mutta taidan vain masentua, vaipua talvihorrokseen ja nukkua vaan piilossa pahalta maailmalta. Melko comfya odotella kuolemaa pötkötellessä.

Ajattele, et meitä epäonnistujia on paljon enemmän kuin uskotkaan, silti pyrkivät uteliaisuuttaan tulemaan toimeen olemassa olevalla. Itse olen menettänyt paljon varallisuutta viime vuosina.

Olen sen ikäinen, etten kelpaa työmarkkinoille. Olen pitkäaikaistyötön, tunnen riittämättömyyttä vähän kaikkea kohtaan. Mukaudun olemassa olevaan, olen hyötyliikkuja. Tuleva ei näytä valoisalta, onneksi olen terve fyysisesti, ilman sitä arki olisi raadollisempaa.

Kadottanut sen hyväuskoisuuden kaikkeen, silti haluan ajatella tulevaa vielä optimistisesti, vaikka maailmalla tapahtuu paljon asioita, jotka näyttää vievän omia asioita entistä huonommaksi?

Hyväuskoisena hölmönä jatkan silti arkeani. Niin kauan kuin terveyttä piisaa? Sen jälkeen mietin asioita uudelleen, mutten usko, että edes ajattelen mitään ikävää oman käden oikeutta tmv? Elämä on lahja. Se on hyvä pitää mielessä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuommosilta pökiatreilta luvat pois ja sohvan alle 😂

🤣🤣🤣

• Anonyymi00003

Minä sanoin ihan samaa terapeutille tänä aamuna...

• Anonyymi00004

Mieti, että mitä sen jälkeen tapahtuisi.

• Anonyymi00005

Tekeehän ne lehtee monesti niistä juttuja ainakin.

• Anonyymi00007

No mikä sua siis estää näin ollen suosittelen silti että hirttäydyt ennen vähemmän siivottava eikä mene mahdollisesti veturi kuskilta järkytyksen takia työtä ainakaan

• Anonyymi00008

En minä minkään nettikiusaajan takia hirttäydy vaikka kuinka toivoisit ;)

• Anonyymi00010

Oliko tuo nyt asiallinen vastaus? Taidat olla sinäkin halauksen tarpeessa!

• Anonyymi00023

Sairas ihminen kommentoi noin.

• Anonyymi00009

En minäkää junan alle heittäytyisi vaikka IRL:ssä stalkattu ja netissä kiusattu. En koskaan tekisi itsemurhaa, ihan vit tuillakseni muita kuspäitä kohtaan. 🤪✨️

• Anonyymi00015

Just noin! Pidä toi asenne!

• Anonyymi00011

Jos olisit tuttavani, niin soittasin sulle ja kysyisin, että mikä nyt maksaa ja tuuppa kiiruusti kahaville niin puhutaan maailma paremmaksi

• Anonyymi00012

Juu selvä tapaus, vanhenet väärin, luepa kirjoja, muuten voi tulla röttynen reissu, kaikesta muusta kasvaa kato ulos, näin ite ajattelen ainaki, nii ois järkevää opetella semmonen tapa kuule. 35 sivua päivässä

• Anonyymi00013

Tuosta kurjasta ja vääristyneestä ajatuksesta sen verran faktaa.
      Tuossa ei ole oikeasti mitään mieltä yrittää päättää elämäänsä noin!
      Junan kuljettaja saisi pitkäaikaiset tai huonossa tapauksessa elinikäiset traumat.
      Syytönhän hän olisi psyykkisiin ongelmiisi ja epäonnistumisiin elämässäsi.
      Entäs jos jokin menisi pieleen todella pahasti pieleen?
      Esim. Jos vammautuisit tavalla, että joutuisit makaamaan täysin toimintakyvyttömänä sairaalassa loppuikäsi. Olisit melkoinen taakka yhteiskunnalle ja suuri rasitus terveydenhoitoalan ihmisille.
      Se kiinnostus sinuun ei tule pakottamalla tai painostamalla ketään ihmistä välittämään sinusta. Etkä saa toivottua tulosta aikaan, mikäli kiusaat, ilkeilet ja teet haittaa muille ihmisille. Itsestäsi kaikki muutos lähtee täällä elämässä mikä tarkoittaa sitä että sinun on muututtava ja tehtävä omasta elämästäsi siedettävä ja hyväksyttävä se, että kaikkea ei voi elämässä saada ja kaikkea se ei suo sinulle.

• Anonyymi00016

Miksi väität että kiusaan muita,? Katsohan sinäkin peiliin jos mitään siellä näet.

• Anonyymi00025

Millä tavalla tuo ap on kiusannut tai ilkeillyt kenellekään? Jos on epäempaattinen, ei kannata tulla kertomaan ajatuksiaan.

• Anonyymi00014

Älä tuommoisia mieti, olet ainutlaatuinen ja täälläkin on asiasi kiinnostanut ❤️

• Anonyymi00019

Miksi junan alle. On siistimpiä tapoja lähteä jos oikeesti haluaa. Jospa tuo ajatusmalli on se,millä sä lohdutat itseäsi kun oikein tuntuu turhautuneelta.
      Tai sitten asut junaradan vieressä.
      Minullakin on ajatuksissa varasuunnitelma jos oikeesti lähtee viemään alamäkeä tämä eläminen.
      Uskoisin kuitenkin etten ota sitä käyttöön.
      Ole itsellesi armelias ja lempeä. Kaikki me mokataan,
      Joskus oikein kunnolla.

• Anonyymi00020

Niin epäonnistunut elämässä. Mitä se pitää sisällään oikein ?

• Anonyymi00022

Sairaita ihmisiä täällä, jotka kehottavat otsemurhaan. Voimia ap:lle. Muista, että elämä on lahja, vaikka välillä on vaikeaa. Mieli ry:llä on auttava puhelin.

• Anonyymi00024

Olen joskus meinannut jopa toteuttaa muutamien kirjoitusten takia aikoinaan mutta saisivat viimeisen naurut enkä anna heille sitä iloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe