Ihmisen puolella
Isänmaalliseen ja oikeudenmukaiseen politiikkaan kuuluu vähäosaisten, huono-onnisten ja syrjäytyneiden suomalaisten auttaminen.
Haluamme tukea apua tarvitsevia ensisijaisesti oman maamme sisällä. Tätä kutsumme sisäiseksi solidaarisuudeksi. Puolueemme haluaa edistää työntekoa ja yrittämistä ja sillä tavoin maamme talouden vahvistumista ja kilpailukykyä.
ARVATKAAS MINKÄ PUOLUEEN OHJELMAA ????
TÄMÄ PUOLUE NIMESI ITSENSÄ MYÖS TYÖVÄENPUOLUEEKSI !!!!
MUTTA HALLITUKSEN HILLOTOLPPA VEI VOITON, SINNE UNOHTUI VÄHÄOSAINEN, HUONO-ONNINEN, TYÖLÄINEN JNE. TILALLE TULI KAIKKIEN AIKOJEN LAMA JA LEIKKAUKSET !!!!
ARVATKAAS MINKÄ PUOLUEEN OHJELMAA ????
Anonyymi-ap
5
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisko valehtelijoiden klubi-puolue
- Anonyymi00002
Arvatkaapa minkä puolueiden päättäjät tätä meille tarjoavat!
https://areena.yle.fi/1-75848535
Tämä on heidän itseaiheuttama ongelma meille suomalaisille. - Anonyymi00003
Varmaankin tuo alussa mainittu puolue, sehän on vähäosaisten asialla.
- Anonyymi00004
Ketkä äänesti?
- Anonyymi00005
Esim ne joille oli valehdeltu tuo puolueohjelma, köyhien puolellapa hyvinkin, voi per...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688