Tuolla
Tervetuloa tapaamaan meitä Pohjois-Euroopan suurimmassa matkailualan tapahtumassa
Matkamessut käynnistävät matkailuvuoden huomenna torstaina Helsingin Messukeskuksessa. Ammattilaispäivää vietetään torstaina 15.1., ja Menestyksen tiimi toivottaa sinut tervetulleeksi Matka Business Forumin osastolle 7c150.
Tule tapaamaan meitä,
Sanot Tissarilta terveisiä
Tissari on elämys Group yhteistyökumppani
Osti lippuja 2019 niiltä
Käyppä Sdp kansanedustaja Timo Suhonen
7
93
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tule tapaamaan meitä, kuulemaan palveluistamme tai varaa tapaaminen etukäteen:
Jarno Ziprus
Account Director
Menestys travel
Matkatoimisto
Osa elämys Group yhteistyökumppani Tissari
Osti lippuja 2019 niiltä- Anonyymi00002
Niin että Sdp kansanedustaja Timo Suhonen sinne vaan Tissarin
Sijasta menee Messukeskukseen - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin että Sdp kansanedustaja Timo Suhonen sinne vaan Tissarin
Sijasta menee MessukeskukseenSdp kansanedustaja Timo Suhonen solmii diileejä sit
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sdp kansanedustaja Timo Suhonen solmii diileejä sit
Varkaus yrityksille
- Anonyymi00006
ai tämäm suhosen veli työntäny pentti immoselle tuolinjalan perseessen mihin kuoli
- Anonyymi00007
sitten olisi taposta istunut yms
- Anonyymi00008
natsit esittelee hammasproteesejaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083