Lehdessä oli lueteltu liikuntapaikkapäällikön hakijoiden nimet, mutta miksi ei ole koulutustaustoja lainkaan? Kyseessä kuitenkin julkinen työnantaja.
Liikuntapaikkapäällikön hakijat/koulutus
11
399
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei niillä mitään merkitystä ole. Tärkeintä on puolue kanta ja suhteet Raahen päättäjiin.
- Anonyymi00002
Kuulemma aikoinaan noin 1970-> valitsivat Raahen Saloisten paloaseman päälliköksi täysin "tollon" kun eivät saaneet ketään muuta? Oli kuulemma äijä ajannut traktorilla koulun seinään päin, niin että sisällä tuntui koko talon heilahtaneen.
Onnnellinen täytyi "tollon" olla kun töitä riiti?
Ilmeisesti alueella on jokin systeemi kun "tollot" pääsevä perinteen mukaan hyville esimiestehtäviin?- Anonyymi00003
Nuita kaikenlaisia juttuja Raahessa riittää, ei kannata uskoa kaikkea tai ei oikiastaan mitään jos et ole omin silmin nähny.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nuita kaikenlaisia juttuja Raahessa riittää, ei kannata uskoa kaikkea tai ei oikiastaan mitään jos et ole omin silmin nähny.
Toinen vanhemmista oli siinä koulussa opettajana.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuulopuheillako menet vai oletko ihan ite ollu siellä paikalla ja nähnyt ja tuntenut sen tärähdyksen siellä koulussa? Raahessako tuntuu olevan kaikenlaista juttua ja se juttu muuttuu aina toiselta toiselle kertoessa että jos et ite ollu siellä koulussa paikalla näkemässä, kuulemassa ja tuntumassa niin miks silloin kirjoitella pelkällä kuulopuheella tänne? Tollo
- Anonyymi00006
Etkö ole kuullut hyvä veli hommasta.nyt kuulet sitä Raahessa harrastavat ja paljon.lahko Kepu hyvä veli ja prismakeskus.aamen ja syö puurosi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli sullekkin ilmeisesti on ihan kotona opetettu juoruilun jalo taito. Ämmäntaito
- Anonyymi00009
Raahen viimeinen kommunisti jaksaa vinkua. Lesta, lesta, lesta... vaikka mielessä pyörii lesti.
- Anonyymi00011
Kyllä Asko tekkee uutet krääsämyymälät, ja tyhmät tehtaan käyttöhtötteröt ostaa roskan kotio. Ja niimpä kaikki on tyydytettyjä sen hetken. Taulapään ja muitten syvällä siunauksella.
- Anonyymi00012
Silloin oli pienet Vanha koulurakennukset, pöljä. Eks tajuu ei nykyinen koulua tuolloin ollu.
Ollinsaaren kouluki valmisti noin 1970, huomannut vaan että sekin jostain syystä melkein puolet jo purettu, oli ennen veistoluokka, terveyskeskushoitaja vastaanotto, hammaslääkäri, hienot wc lapsille ja pieni kirjasto.
Olisikohan rakennusvirheitä ollu.
Vielä aiemmin oli pieni punainen koulu Nikolantie ja E8 risteyksessä kaksiluokkaa,pihalla taitaa vielä olla yksi rakennus jossa oli luokkia myös, toisessa (nykyisinkin kaiketi olemassa) jotku asuivat. - Anonyymi00013
Lähdin jo talosta,...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443