Keikka työtä naiselle?

Töitä etsivä rento, reilu 30v nainen. Kaikkea voi tarjota. 2h keikkatyöstä ylöspäin. Auto löytyy, pystyn tarvittaessa käyttää sinua asioilla. Hygieniapassi löytyy. Kokeilunhalua löytyy. Luottamuksella. Voit istua sohvalla olut kädessä ja katsella miten koti siistiytyy, jos haluat rooliasu siivouksen tai mitä nyt ikinä haluatkaan katsoa ;) kaikenlaista saa ehdottaa.

11

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yhdys sana?

• Eikö oikeasti mi t ään muu t a tek e mistä sullanäin aamusta? Toivottavasti nautit lukemastasi ja annat mun yrittää tuoda ihmisille oikeita muistoja.

Lupaan että jos saan keikan niin en ala jankuttamaan onko aikuisviihde yhdyssana vaan keskityn siihen itse asiaan mitä ollaan tekemässä 😅🙈

• Anonyymi00004

Suostutko niihinpuuhiin, että ollaan sillai.

• Anonyymi00006

haluan, että väännät pökälee kauhajoki-lehden päälle.

• Lehti pitäisi tapahtuman jälkeen toimittaa toimituksen ovelle. Päätoimittaja voisi kirjoittaa tapauksesta jutun ja napata valokuvan koko komeudesta. Olisi siinä lukijoilla nauramista!

• seppo_myllis kirjoitti:

Lehti pitäisi tapahtuman jälkeen toimittaa toimituksen ovelle. Päätoimittaja voisi kirjoittaa tapauksesta jutun ja napata valokuvan koko komeudesta. Olisi siinä lukijoilla nauramista!

Seppo kirjoottaa asiaa...lehtehen pitääs laittaa vain kuvia pökäleistä, ei kauhajoella muu kiinnosta

• Anonyymi00007

Tuutko pitämään mulle seuraa?

• Anonyymi00008

Onko tää läppä?

• Anonyymi00010

Tarvitsisin kirjoitustaitoisen assistentin mutta ala-asteella opeteltu kirjoitustaito ei näköjään ole mennyt perille.

• Anonyymi00011

jo 5 poistettua viestiä. kauhajoki palsta on varmasti parhaiten moderoitu palsta suomikaksnelosessa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      26
      2704
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      114
      2655
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      204
      1414
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      134
      1366
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      309
      1303
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1301
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      50
      1105
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      14
      1054
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1009
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      65
      964
    Aihe