Töitä etsivä rento, reilu 30v nainen. Kaikkea voi tarjota. 2h keikkatyöstä ylöspäin. Auto löytyy, pystyn tarvittaessa käyttää sinua asioilla. Hygieniapassi löytyy. Kokeilunhalua löytyy. Luottamuksella. Voit istua sohvalla olut kädessä ja katsella miten koti siistiytyy, jos haluat rooliasu siivouksen tai mitä nyt ikinä haluatkaan katsoa ;) kaikenlaista saa ehdottaa.
Keikka työtä naiselle?
12
786
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yhdys sana?
Eikö oikeasti mi t ään muu t a tek e mistä sullanäin aamusta? Toivottavasti nautit lukemastasi ja annat mun yrittää tuoda ihmisille oikeita muistoja.
Lupaan että jos saan keikan niin en ala jankuttamaan onko aikuisviihde yhdyssana vaan keskityn siihen itse asiaan mitä ollaan tekemässä 😅🙈
- Anonyymi00004
Suostutko niihinpuuhiin, että ollaan sillai.
- Anonyymi00006
haluan, että väännät pökälee kauhajoki-lehden päälle.
Lehti pitäisi tapahtuman jälkeen toimittaa toimituksen ovelle. Päätoimittaja voisi kirjoittaa tapauksesta jutun ja napata valokuvan koko komeudesta. Olisi siinä lukijoilla nauramista!
seppo_myllis kirjoitti:
Lehti pitäisi tapahtuman jälkeen toimittaa toimituksen ovelle. Päätoimittaja voisi kirjoittaa tapauksesta jutun ja napata valokuvan koko komeudesta. Olisi siinä lukijoilla nauramista!
Seppo kirjoottaa asiaa...lehtehen pitääs laittaa vain kuvia pökäleistä, ei kauhajoella muu kiinnosta
- Anonyymi00007
Tuutko pitämään mulle seuraa?
- Anonyymi00008
Onko tää läppä?
- Anonyymi00010
Tarvitsisin kirjoitustaitoisen assistentin mutta ala-asteella opeteltu kirjoitustaito ei näköjään ole mennyt perille.
- Anonyymi00011
jo 5 poistettua viestiä. kauhajoki palsta on varmasti parhaiten moderoitu palsta suomikaksnelosessa
- Anonyymi00012
Mulla olis sulle hommia... siis jos oot vain muodollisesti pätevä...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787