Tuomiopäivä

Anonyymi-ap

On se päivä kun synnymme
Ei suinkaan se päivä kun syntisäkit joutuu kadotukseen.

13

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Elämän koulu alkaa uudelta luokalta. Arvaa Kuka on opettaja?

• Anonyymi00002

Onneksi et ainakaan sinä, eikä myöskään mikään sadistinen mielikuvitus olento!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Onneksi et ainakaan sinä, eikä myöskään mikään sadistinen mielikuvitus olento!

Ei ole olennaosta kyse. Miksi noin vihamielinen vastaus?

• Anonyymi00004

Mitä enää luterilaisuudella.

• Anonyymi00005

Hakutulos
      tuomiopäivä:ut:x
      1. Matt. 10:15 Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin.

2. Matt. 11:22 Mutta minä sanon teille: Tyyron ja Siidonin on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin teidän.

3. Matt. 11:24 Mutta minä sanon teille: Sodoman maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sinun."

4. Matt. 12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

5. 1.Joh. 4:17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.

• Anonyymi00006

Joutuuko japanilaiset kadotukseen tuomiopäivän
        .he ovat shintolaisia. Entä muslimit?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Joutuuko japanilaiset kadotukseen tuomiopäivän
        .he ovat shintolaisia. Entä muslimit?

Joutuuko budhalaiset ja hindut kadotukseen kun eivät usko evankeliumin ilosanomaan ja Jeesukseen?

• Anonyymi00008

Mitä eroa on helvetillä ja kadotuksella?
      Käsittääkseni helvetti on tulta, tilikiveä ja piru on isäntänä. Onko kadotus sitten sitä että sielu katoaa.
      Nimim. Utelias

• Anonyymi00009

Pyhä Henki katoaa, jää jäljelle vain tyly sielu kärsimään.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pyhä Henki katoaa, jää jäljelle vain tyly sielu kärsimään.

Jaa, tyly sieluko jää sentään kärsimään? Mistähän mahtaa tuollainen tieto ollaperäisin, ettei olisi pelkkiin luuloihin perustuvaa? Vaikuttaa Lars Leevin opeilta

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jaa, tyly sieluko jää sentään kärsimään? Mistähän mahtaa tuollainen tieto ollaperäisin, ettei olisi pelkkiin luuloihin perustuvaa? Vaikuttaa Lars Leevin opeilta

Siinä vaiheessa, kun ihminen saa kokea Jumalan armon Pyhä Henki alkaa toimia ihmisen sielun kautta . Tämä on se tilanne , kun Jumala vanhurskauttaa. Siinä vaiheessa ihmisen teot ovat Jeesuksen tekoja Pyhän hengen kautta ja Jeesus elää meissä. Ja me elämme Jeesuksessa. Isän luokse pääsee vain Pojan kautta. Jeesus taas istuu isää alempana koska Poika on alistettu Isälle. Poika taas katsoo Isää. Tätä kautta on siis mahdollista nähdä myös Isä. Kuoleman jälkeen sielu irtoaa ruumiista ja nousee Pyhän Hengen avustamana ylös taivaisiin, Näin minä tämän asian olen ymmärtänyt ja tämä ymmärrys minulle on tullut Lutherin raamatun selityksiä ja Raamattua lukemalla. Korostan sitä, että tämä on minun henkilökohtainen näkemys joku toinen näkee asian toisella tavalla mäin olen itse saanut kokea Jumalan armon ja kiitän siitä Jumalaa en Lutheria enkä Paavalia vaikka olen perehtynyt asioihin heidän tekstien avulla. Olen toki lukenut muutakin kirjallisuutta tässä vain minulle tärkeimmät kirjallisuuslähteet. Pappien puheet ei vakuuta vaikka olen toki kuullut paljon myös erittäin tasokasta Raamatun opetusta ja sellaista on nautinto kuunnella.

• Anonyymi00012

Jos kuolee kesken jonkin tärkeän elämäntehtävän niin tehtävän loppuun saattaminen on seuraavassa elämässä. Taiteilija ja muusikko jatkaa kehittymistään urallaan seuraavissa elämissä
      Lapsi joka soittaa jotain instrumenttia kuin vanhat mestarit on soittanut ennenkin.❤️❤️

• Anonyymi00013
      UUSI

Kun uskovainen kuolee hän vie uskonnollisuutensa seuraavaan elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      286
      7389
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      41
      3846
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3418
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      69
      3138
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      113
      2817
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      37
      2603
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      49
      2478
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      53
      2233
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      2013
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      99
      1891
    Aihe