Kohta kaksi vuotta työttömyyttä ja painoa tullut lisää 15kg. Masennus, toivottomuus seurakseni tulleet. Läheisen kuolema myös .
Olen työttömänä lihonut masentunut
8
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pienennä ihmeessä niitä ruoka-annoksia niin energia riittää löhöämiseen.
Oikeastaan sinun pitäisi lisätä huomattavasti kulutusta vaikkapa
reippailemalla ulkona. Siitä yleiskunto paranee ja mieli virkistyy.
Painokin putoaa ja lihaksisto elpyy eikä kolota kuin sohvalla maatessa.- Anonyymi00003
Sepä se kun ei tiedetä hänen tilannetta. Itselle kävi niin että jalka sökönä, vaimo lähti ja työpaikka. Eipä juuri liikuntaa voinut tehdä, mutta nämä on aina yksilöllisiä.
Lopulta kaikki kääntyi paremmin kuin ennen oli mikään, vain jalka ei parantunut koskaan mutta muuten hyvä.
- Anonyymi00002
Monesti kolme huonoa asiaa tapahtuu lähes samaan aikaan, mutta siitä noustaan. Itse olen kokenut ja noussut.
- Anonyymi00004
Kannattaa perehtyä ravitsemuksen vaikutuksiin, koska toimettomana ei kannata syödä samoja ruokia mitä aiemmin on syönyt etenkin hiilihydraattien vähentäminen on suotavaa, kun liikkuminenkin vähenee. Viralliset ravintosuositukset kannattaa heittää romukoppaan kääntämällä ravintopyramidi ylösalaisin. Kasvien siemen öljyistä kannattaa myös luopua ja käyttää eläinperäisiä rasvoja kuten voita ym. eläimistä saatuja rasvoja, jos välttämättä haluaa käyttää kasvisrasvoja niin oliivi, kookos, ym. hedelmistä saadut öljyt mahdollisimman vähän prosessoituna mekaanisesti kylmäpuristettuina ovat suositeltavia.
Ellin keittiöstä saa enemmän tietoa ravitsemuksen merkityksestä, etenkin blogit kannattaa käydä lukemassa.
https://ellinkeittio.fi/pages/tietoa - Anonyymi00005
Tuntuu että lihon vaan vaikka kuntoilen joka päivä ja lopetin oluen juomisen niin olen syksyn aikana lihonnut 7 kg. Syö mielestäni terveellisesti.
- Anonyymi00008
Energiaa tulee enemmän mitä kulutat ei toi sen ihmeellisempää ole.
- Anonyymi00006
masennuslääkket lihotta, sain 15kg , oma kokemus
- Anonyymi00007
Kyllä se syöminen on mikä lihottaa paitsi jotkut lääkkeet kerryttää nesteitä.Jos syö masennuslääkettä ja ei liiku paljon mitään ja syö tukevasti niin kyllä painoa kertyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836513Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto945432Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173772Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233397Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2323237Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat832381Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191726Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val471709Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi441449