Olen työttömänä lihonut masentunut

Anonyymi-ap

Kohta kaksi vuotta työttömyyttä ja painoa tullut lisää 15kg. Masennus, toivottomuus seurakseni tulleet. Läheisen kuolema myös .

8

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pienennä ihmeessä niitä ruoka-annoksia niin energia riittää löhöämiseen.
      Oikeastaan sinun pitäisi lisätä huomattavasti kulutusta vaikkapa
      reippailemalla ulkona. Siitä yleiskunto paranee ja mieli virkistyy.
      Painokin putoaa ja lihaksisto elpyy eikä kolota kuin sohvalla maatessa.

• Anonyymi00003

Sepä se kun ei tiedetä hänen tilannetta. Itselle kävi niin että jalka sökönä, vaimo lähti ja työpaikka. Eipä juuri liikuntaa voinut tehdä, mutta nämä on aina yksilöllisiä.

Lopulta kaikki kääntyi paremmin kuin ennen oli mikään, vain jalka ei parantunut koskaan mutta muuten hyvä.

• Anonyymi00002

Monesti kolme huonoa asiaa tapahtuu lähes samaan aikaan, mutta siitä noustaan. Itse olen kokenut ja noussut.

• Anonyymi00004

Kannattaa perehtyä ravitsemuksen vaikutuksiin, koska toimettomana ei kannata syödä samoja ruokia mitä aiemmin on syönyt etenkin hiilihydraattien vähentäminen on suotavaa, kun liikkuminenkin vähenee. Viralliset ravintosuositukset kannattaa heittää romukoppaan kääntämällä ravintopyramidi ylösalaisin. Kasvien siemen öljyistä kannattaa myös luopua ja käyttää eläinperäisiä rasvoja kuten voita ym. eläimistä saatuja rasvoja, jos välttämättä haluaa käyttää kasvisrasvoja niin oliivi, kookos, ym. hedelmistä saadut öljyt mahdollisimman vähän prosessoituna mekaanisesti kylmäpuristettuina ovat suositeltavia.

Ellin keittiöstä saa enemmän tietoa ravitsemuksen merkityksestä, etenkin blogit kannattaa käydä lukemassa.

https://ellinkeittio.fi/pages/tietoa

• Anonyymi00005

Tuntuu että lihon vaan vaikka kuntoilen joka päivä ja lopetin oluen juomisen niin olen syksyn aikana lihonnut 7 kg. Syö mielestäni terveellisesti.

• Anonyymi00008

Energiaa tulee enemmän mitä kulutat ei toi sen ihmeellisempää ole.

• Anonyymi00006

masennuslääkket lihotta, sain 15kg , oma kokemus

• Anonyymi00007

Kyllä se syöminen on mikä lihottaa paitsi jotkut lääkkeet kerryttää nesteitä.Jos syö masennuslääkettä ja ei liiku paljon mitään ja syö tukevasti niin kyllä painoa kertyy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1462
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      883
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      690
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      334
      664
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      626
    Aihe