pelkästään artisti vaan .... paljon kaikkea muuta.
Mun mielestä esimerkiksi taitava esiintyjä,
säveltäjä, sanoittaja, taiteilija.
Kiitos Pauli!
Pauli Hanhiniemi ei ole
6
204
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Hanhiniemi on ihminen isolla I-kirjaimella. Se kävi ilmi Pauli Mustajärven muisto-ohjelmassa ykköskanavalla jota ohjelmaa juonti Katja Ståhl.
- Anonyymi00002
mitäs levyjä sulta mummunen löytyy joissa Hanhiniemi ollu osallisena?
Mulla melekein kaikki levyt jois hänellä kädenjälki tai mukana levyllä.
Ainoastaan hehkumo-yhtyeen alkupään levyt (2000-luvulta) puuttuvat levyhyllystäni eli esim levy nimeltä aukkoja tarinoissa.
Taitava huuliharpisti.Siis ... mullahan ei oo levyjä =) keneltäkään :D
Mä kävin katsomassa häntä - Kolmannen naisen ja Perunateatterin myötä, Yritin päästä 60v bileisiin Treelle mutten saanut lippuja, myBääääD.- Anonyymi00003
Mummunen kirjoitti:
Siis ... mullahan ei oo levyjä =) keneltäkään :D
Mä kävin katsomassa häntä - Kolmannen naisen ja Perunateatterin myötä, Yritin päästä 60v bileisiin Treelle mutten saanut lippuja, myBääääD.Kokeileppa käyvä kuunteleen nää seuraavat (löytyy kaikki youtubesta) ja kerro mitä tykkäät?
1.Kolmas nainen-Puhuva apina
2.Pauli hanhiniemen perunateatteri-Aina kun syksy
3.Pauli hanhiniemi&hehkumo-Tyttöjä ei kiusata
4.Kolmas nainen-Mies vain hymyilee
5.Kolmas nainen-Vuoret tuuli pois puhaltaa
6.Kolmas nainen-Mennään meille
7.Pauli hanhiniemen perunateatteri-Ei vielä viimeinen
8.Pauli Hanhiniemen perunateatteri-Apina
9.Kolmas nainen-Kiskot ja maantie
10.Kolmas nainen-Pitkin vihreätä linjaa
11.Kolmas nainen-Likainen työ
- Anonyymi00004
Hanhiniemi on tusinatähti samaan tapaan kuin liuta muita.. Biisit rimputuksia joita ei viitsi kuunnella kännissä eikä selvinpäin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1193247Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161121Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke56919Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63913- 52839
- 51741
- 60703
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82682- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le37630