pelkästään artisti vaan .... paljon kaikkea muuta.
Mun mielestä esimerkiksi taitava esiintyjä,
säveltäjä, sanoittaja, taiteilija.
Kiitos Pauli!
Pauli Hanhiniemi ei ole
6
124
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hanhiniemi on ihminen isolla I-kirjaimella. Se kävi ilmi Pauli Mustajärven muisto-ohjelmassa ykköskanavalla jota ohjelmaa juonti Katja Ståhl.
- Anonyymi00002
mitäs levyjä sulta mummunen löytyy joissa Hanhiniemi ollu osallisena?
Mulla melekein kaikki levyt jois hänellä kädenjälki tai mukana levyllä.
Ainoastaan hehkumo-yhtyeen alkupään levyt (2000-luvulta) puuttuvat levyhyllystäni eli esim levy nimeltä aukkoja tarinoissa.
Taitava huuliharpisti.Siis ... mullahan ei oo levyjä =) keneltäkään :D
Mä kävin katsomassa häntä - Kolmannen naisen ja Perunateatterin myötä, Yritin päästä 60v bileisiin Treelle mutten saanut lippuja, myBääääD.- Anonyymi00003
Mummunen kirjoitti:
Siis ... mullahan ei oo levyjä =) keneltäkään :D
Mä kävin katsomassa häntä - Kolmannen naisen ja Perunateatterin myötä, Yritin päästä 60v bileisiin Treelle mutten saanut lippuja, myBääääD.Kokeileppa käyvä kuunteleen nää seuraavat (löytyy kaikki youtubesta) ja kerro mitä tykkäät?
1.Kolmas nainen-Puhuva apina
2.Pauli hanhiniemen perunateatteri-Aina kun syksy
3.Pauli hanhiniemi&hehkumo-Tyttöjä ei kiusata
4.Kolmas nainen-Mies vain hymyilee
5.Kolmas nainen-Vuoret tuuli pois puhaltaa
6.Kolmas nainen-Mennään meille
7.Pauli hanhiniemen perunateatteri-Ei vielä viimeinen
8.Pauli Hanhiniemen perunateatteri-Apina
9.Kolmas nainen-Kiskot ja maantie
10.Kolmas nainen-Pitkin vihreätä linjaa
11.Kolmas nainen-Likainen työ
- Anonyymi00004
Hanhiniemi on tusinatähti samaan tapaan kuin liuta muita.. Biisit rimputuksia joita ei viitsi kuunnella kännissä eikä selvinpäin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1642964Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.332806Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii361820- 1811658
- 2061526
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3221457- 1011431
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �171239Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,701211Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja761152