Pauli Hanhiniemi ei ole

pelkästään artisti vaan .... paljon kaikkea muuta.

Mun mielestä esimerkiksi taitava esiintyjä,
säveltäjä, sanoittaja, taiteilija.

Kiitos Pauli!
6204
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Hanhiniemi on ihminen isolla I-kirjaimella. Se kävi ilmi Pauli Mustajärven muisto-ohjelmassa ykköskanavalla jota ohjelmaa juonti Katja Ståhl.

1Äänestä

mitäs levyjä sulta mummunen löytyy joissa Hanhiniemi ollu osallisena?
Mulla melekein kaikki levyt jois hänellä kädenjälki tai mukana levyllä.

Ainoastaan hehkumo-yhtyeen alkupään levyt (2000-luvulta) puuttuvat levyhyllystäni eli esim levy nimeltä aukkoja tarinoissa.

Taitava huuliharpisti.

Äänestä
  • Aloittaja

Siis ... mullahan ei oo levyjä =) keneltäkään :D

Mä kävin katsomassa häntä - Kolmannen naisen ja Perunateatterin myötä, Yritin päästä 60v bileisiin Treelle mutten saanut lippuja, myBääääD.

Äänestä

• Mummunen kirjoitti:

Siis ... mullahan ei oo levyjä =) keneltäkään :D

Mä kävin katsomassa häntä - Kolmannen naisen ja Perunateatterin myötä, Yritin päästä 60v bileisiin Treelle mutten saanut lippuja, myBääääD.

Kokeileppa käyvä kuunteleen nää seuraavat (löytyy kaikki youtubesta) ja kerro mitä tykkäät?

1.Kolmas nainen-Puhuva apina
    2.Pauli hanhiniemen perunateatteri-Aina kun syksy
    3.Pauli hanhiniemi&hehkumo-Tyttöjä ei kiusata
    4.Kolmas nainen-Mies vain hymyilee
    5.Kolmas nainen-Vuoret tuuli pois puhaltaa
    6.Kolmas nainen-Mennään meille
    7.Pauli hanhiniemen perunateatteri-Ei vielä viimeinen
    8.Pauli Hanhiniemen perunateatteri-Apina
    9.Kolmas nainen-Kiskot ja maantie
    10.Kolmas nainen-Pitkin vihreätä linjaa
    11.Kolmas nainen-Likainen työ

Äänestä

Hanhiniemi on tusinatähti samaan tapaan kuin liuta muita.. Biisit rimputuksia joita ei viitsi kuunnella kännissä eikä selvinpäin..

Äänestä
  • Aloittaja

Suuresti arvostamani ja ihailemani Pauli, Hanhiniemi, en voi muuta sanoa.
    Long Live Pauli!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Mummunen kirjoitti:

pelkästään artisti vaan .... paljon kaikkea muuta.

Mun mielestä esimerkiksi taitava esiintyjä,
säveltäjä, sanoittaja, taiteilija.

Kiitos Pauli!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu