pelkästään artisti vaan .... paljon kaikkea muuta.
Mun mielestä esimerkiksi taitava esiintyjä,
säveltäjä, sanoittaja, taiteilija.
Kiitos Pauli!
Pauli Hanhiniemi ei ole
6
203
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Hanhiniemi on ihminen isolla I-kirjaimella. Se kävi ilmi Pauli Mustajärven muisto-ohjelmassa ykköskanavalla jota ohjelmaa juonti Katja Ståhl.
- Anonyymi00002
mitäs levyjä sulta mummunen löytyy joissa Hanhiniemi ollu osallisena?
Mulla melekein kaikki levyt jois hänellä kädenjälki tai mukana levyllä.
Ainoastaan hehkumo-yhtyeen alkupään levyt (2000-luvulta) puuttuvat levyhyllystäni eli esim levy nimeltä aukkoja tarinoissa.
Taitava huuliharpisti.Siis ... mullahan ei oo levyjä =) keneltäkään :D
Mä kävin katsomassa häntä - Kolmannen naisen ja Perunateatterin myötä, Yritin päästä 60v bileisiin Treelle mutten saanut lippuja, myBääääD.- Anonyymi00003
Mummunen kirjoitti:
Siis ... mullahan ei oo levyjä =) keneltäkään :D
Mä kävin katsomassa häntä - Kolmannen naisen ja Perunateatterin myötä, Yritin päästä 60v bileisiin Treelle mutten saanut lippuja, myBääääD.Kokeileppa käyvä kuunteleen nää seuraavat (löytyy kaikki youtubesta) ja kerro mitä tykkäät?
1.Kolmas nainen-Puhuva apina
2.Pauli hanhiniemen perunateatteri-Aina kun syksy
3.Pauli hanhiniemi&hehkumo-Tyttöjä ei kiusata
4.Kolmas nainen-Mies vain hymyilee
5.Kolmas nainen-Vuoret tuuli pois puhaltaa
6.Kolmas nainen-Mennään meille
7.Pauli hanhiniemen perunateatteri-Ei vielä viimeinen
8.Pauli Hanhiniemen perunateatteri-Apina
9.Kolmas nainen-Kiskot ja maantie
10.Kolmas nainen-Pitkin vihreätä linjaa
11.Kolmas nainen-Likainen työ
- Anonyymi00004
Hanhiniemi on tusinatähti samaan tapaan kuin liuta muita.. Biisit rimputuksia joita ei viitsi kuunnella kännissä eikä selvinpäin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3991631- 1451061
- 661036
- 861024
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku134722- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634