Yritin etsiä aiheesta keskusteluja, mutta enpä löytänyt. Ehkä hain vääristä paikoista.
Kovin on hieno ja siisti kirppis, ja ostajan kannalta todella hyvä. Olen tehnyt tosi kivoja löytöjä alusta alkaen.
Mutta kun viimein sain itse myyntipaikan, oli lopputulos melkoinen pettymys. Lehdessä asti oli hehkutusjuttuja, että ihmiset saavat monta sataa viikossa, mutta minulla ei kyllä kauppa käynyt. Paikkavuokran jälkeen jäi parisen kymppiä viikossa, ja valtaosan tavaroista sai raahata takaisin kotiin.
Onko muilla vastaavia kokemuksia, vai oliko vika minun tavaroissani? Mielestäni tavarani olivat erittäin hyviä, mutta eihän sitä tietysti itse osaa kunnolla arvioida. Hyviä laatumerkkejä, yhtään mitään halpakrääsää ei ollut myynnissä, mitään vähänkään kulunutta en vienyt myyntiin. Mutta ei käy kauppa, ei. Huono tuuriko? Kai se on uskottava, että minun kannattaa lahjoittaa ennemmin kuin nähdä turhaa vaivaa.
Porin Kellari, kokemuksia myyjillä?
23
475
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin ja unohdin mainita, että hinnoittelin tarkoituksella alakanttiin. Eli jos jollain muulla olen nähnyt vastaavaa myynnissä 10 eurolla, laitoin hinnaksi 5. Suurin osa oli 1-5 euroa. Joten ei kai hinnoistakaan ollut kiinni.
- Anonyymi00002
Olisko kiinni siitä ettei kellään ole oikein rahaa nykyään ostaa edes halpoja tuotteita ja jos jotain ostetaan niin vain välttämättömät.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olisko kiinni siitä ettei kellään ole oikein rahaa nykyään ostaa edes halpoja tuotteita ja jos jotain ostetaan niin vain välttämättömät.
Ostomarkkinat on lamaannuksissa, myös käytetyssä tavarassa. Näin huonoa ollut koskaan. Pankit ei anna lainaa, työpaikka voi lähteä koska vaan, sodan uhka ja laitaoikeisto toteuttaa ikiaikaisia poliittisia fantasioitaan. Yhteiskunnassa vallitsee narsismi, oman edun tavoittelu ja minulle ensin mentaliteetti.
Valtio velkaantuu ja kenelläkään ideaa miten saataisiin hallintaan.
Kreikan tiellä ollaan ja karikko näkyy jo. Pahemmaksi menee. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ostomarkkinat on lamaannuksissa, myös käytetyssä tavarassa. Näin huonoa ollut koskaan. Pankit ei anna lainaa, työpaikka voi lähteä koska vaan, sodan uhka ja laitaoikeisto toteuttaa ikiaikaisia poliittisia fantasioitaan. Yhteiskunnassa vallitsee narsismi, oman edun tavoittelu ja minulle ensin mentaliteetti.
Valtio velkaantuu ja kenelläkään ideaa miten saataisiin hallintaan.
Kreikan tiellä ollaan ja karikko näkyy jo. Pahemmaksi menee.Aatua on ikävä
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voi olla, mutta kyllä siellä ainakin viikko sitten kulki paljon ihmisiä ostoskärryjen kanssa.
- Anonyymi00005
Kyllä käy kauppa. Alle satasen viikkoa ei ole vielä tullut ja alusta asti on ollut paikka.
Tavaraa vien lisää pari kertaa viikossa ja jo ei joku mene viikossa kaupaksi, niin lasken hintaa ja jos ei sittenkään, niin vien pois.- Anonyymi00006
Kiitos! Ehkä vika oli sitten minun tavaroissani, tai sitten minulle sattui kehno paikka. Huomasin kyllä tavaroita järjestellessäni, että sillä käytävällä kulki tosi vähän ihmisiä (vaikka kirppis oli täynnä) eikä kukaan pysähtynyt naapuripaikoissakaan katsomaan mitään. Mutta tuntuu silti todennäköisemmältä, että yritän myydä väärää tavaraa. En enää ymmärrä, mikä on haluttua tavaraa ja mikä ei, kun ei Marimekko tai Iittalakaan mennyt halvalla.
Saanko kysyä, minkä tyyppisiä tavaroita sinulla on ollut myynnissä? Vaatteita, astioita, sisustustavaroita tms? - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kiitos! Ehkä vika oli sitten minun tavaroissani, tai sitten minulle sattui kehno paikka. Huomasin kyllä tavaroita järjestellessäni, että sillä käytävällä kulki tosi vähän ihmisiä (vaikka kirppis oli täynnä) eikä kukaan pysähtynyt naapuripaikoissakaan katsomaan mitään. Mutta tuntuu silti todennäköisemmältä, että yritän myydä väärää tavaraa. En enää ymmärrä, mikä on haluttua tavaraa ja mikä ei, kun ei Marimekko tai Iittalakaan mennyt halvalla.
Saanko kysyä, minkä tyyppisiä tavaroita sinulla on ollut myynnissä? Vaatteita, astioita, sisustustavaroita tms?Kuolinpesän irtaimistoa olen myynyt, kippoa, kuppia, ihan mitä vaan. Ei vaatteita.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Saanko kysyä, minkä tyyppisiä tavaroita sinulla on ollut myynnissä? Vaatteita, astioita, sisustustavaroita tms?500 euron seteleitä olen yrittäny myyrä neljäänsataan, mutta ei oikeen mene kaupaks vaikka nää on vahän isompia kun alkuperäset.
- Anonyymi00008
Oletko kokeillut pata kirppistä? Yleisesti ottaen ajat on niin heikot että ihmiset tinkaa käytetystä tavarasta vaikka se olisi hinnoiteltu tosi edulliseksi
- Anonyymi00009
Jotain vähän yli vuosi sitten olin Patakirppiksellä, ja siellä kauppa kävi ihan ok. Mutta kävin siellä pari viikkoa sitten kiertelemässä, ja oli kyllä tosi tyhjää. En ole oikein vakuuttunut, että siellä menisi kaupaksi yhtään paremmin kuin tällä uudella vilkkaalla kirpparilla.
- Anonyymi00012
Onko se kellarikirppis sama kuin tähtikellari? Vanhaa tavaraa kaupan?
- Anonyymi00013
Miksi tällä palstalla on pelkkää vittuilua joka kysymykseen?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi tällä palstalla on pelkkää vittuilua joka kysymykseen?
Huomannu saman. Sosiaalisesti kömpelöt nepsyt kommentoimassa ja purkamassa pahaa oloaan.
- Anonyymi00014
Kuullu kans et se uus kirppis ei ookkaa nii hyvä ja täydelline kun ne mainostaa. Iha yhtälail siel katoo, menee rikki, sotketaa, siirrellää ja tiputellaa lattialle ku muissaki pori kirppiksis. Myyntii liittyy nii paljo muuttujii et meneekö vai ei, hinta, paikka, sen hetke asiakkaat ja yleine taloudelline tilanne. Oletettavasti alottaja paikka ja sen hetkiset asiakkaat ei kohdannu. Ja Padas o aina alkuvuodest vähemmä pöytii ku ostamine kuolee joulu jälkee hetkeks, kute kaikkial muuallaki. Mut joka kevät sinne ilmestyy lisää myyjii vaiks kui ihmiset yrittää mustamaalata sitä. Ja jotai ne siä ny tekee ku kassaedusta o vedetty iha uusiks ja kaua sotkussa olevat pöydät o siivottu.
- Anonyymi00016
Eipä kyllä Pata tuosta enää nouse. Aivan kuollut paikka on nykyään.
- Anonyymi00017
Aistin tässä henkilökohtaista vihaa pataa kohden, kusiko ne sun muroihin?
Miksei Porissa saisi olla kaksi hyvää kirpparia, miksi pitää mustamaalata ja levittää huhuja tuhotakseen jotain mikä tuskin sun pientä ja mitätöntä elämää edes koskettaa? Porissa on aiemminkin ollut useita kirpputoreja, ja mielestäni niitä voisi olla enemmänkin, jotta ihmiset KIERRÄTTÄISIVÄT, ja lopettaisivat sieltä Kiinasta tilaamisen.
Mutta kiitos juuri sinunlaisten Karenien Porissa ei pysy mikään kauaa, kun joka asiasta valitetaan ja levitetään perättömiä huhuja. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aistin tässä henkilökohtaista vihaa pataa kohden, kusiko ne sun muroihin?
Miksei Porissa saisi olla kaksi hyvää kirpparia, miksi pitää mustamaalata ja levittää huhuja tuhotakseen jotain mikä tuskin sun pientä ja mitätöntä elämää edes koskettaa? Porissa on aiemminkin ollut useita kirpputoreja, ja mielestäni niitä voisi olla enemmänkin, jotta ihmiset KIERRÄTTÄISIVÄT, ja lopettaisivat sieltä Kiinasta tilaamisen.
Mutta kiitos juuri sinunlaisten Karenien Porissa ei pysy mikään kauaa, kun joka asiasta valitetaan ja levitetään perättömiä huhuja.Ei tarvitse huhuja levittää. Kunhan käy paikan päällä ja katselee ympärilleen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei tarvitse huhuja levittää. Kunhan käy paikan päällä ja katselee ympärilleen.
Niin näkee kirpputoripöytiä? Eikös se ole juuri sen idea, vai onko minulta mennyt joku ihan ohi? 🤔 Jos meinaat koska siellä on tyhjiä pöytiä niin konkkaan menee, et ole tainnut ikinä käydä sielä aikaisempina vuosina tähän aikaan, tyhjät pöydät ei ole uusi juttu. Ja jos meinaat että se on kulunut ja nuhjaantunut, mitä veikkaat miltä muutkin kirppikset ja yritykset näyttää kymmenien vuosien käytön jälkeen 😏
Remontti siellä pitäisi tehdä, mutta mitä veikkaat, jos Pata rempattaisiin uudeksi ja valkoiseksi kuin Kellari, olisko se sitten jotenkin parempi ja hyväksytympi?
Jotenkin haiskahtaa näissä Patakirppiksen dissausviesteissä suoraan sanottuna rasismi. - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin näkee kirpputoripöytiä? Eikös se ole juuri sen idea, vai onko minulta mennyt joku ihan ohi? 🤔 Jos meinaat koska siellä on tyhjiä pöytiä niin konkkaan menee, et ole tainnut ikinä käydä sielä aikaisempina vuosina tähän aikaan, tyhjät pöydät ei ole uusi juttu. Ja jos meinaat että se on kulunut ja nuhjaantunut, mitä veikkaat miltä muutkin kirppikset ja yritykset näyttää kymmenien vuosien käytön jälkeen 😏
Remontti siellä pitäisi tehdä, mutta mitä veikkaat, jos Pata rempattaisiin uudeksi ja valkoiseksi kuin Kellari, olisko se sitten jotenkin parempi ja hyväksytympi?
Jotenkin haiskahtaa näissä Patakirppiksen dissausviesteissä suoraan sanottuna rasismi.En pidä patakirppiksen pitäjästä. Ei sen vuoksi kun on mokkakokkare vaan sen vuoksi kun on juntti.
Aina näistä joku ottaa itseensä ja heittää rasismikortilla. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
En pidä patakirppiksen pitäjästä. Ei sen vuoksi kun on mokkakokkare vaan sen vuoksi kun on juntti.
Aina näistä joku ottaa itseensä ja heittää rasismikortilla.MOKKAKOKKARE? Jos toi ei oo rasismia ni en tiiä mikä on 🤣 Ja 98% kaikista miehistä ON juntteja, joten et varmaan siis pidä oikein mistään? Mahtaa elämä olla tylsää.... 😐
- Anonyymi00020
Miten olisi Olutpanimo Pernakellari.
- Anonyymi00021
Poriin tarvittaisiin olutpaneskelimo joka panee porilaista olutta edestä ja takaa.Kellaripanot parhaita.Pernaolut voisi olla ensimmäinen tuotteen nimi ja tumma olut nimeltä pikapano seuraava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996562KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3656133Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603023Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112484Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082145- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341285- 731237