Minun palstailu on ollut ihan minimissä viime aikoina, ehkä joka toinen päivä olen palstalle kurkannut ja parin minuutin selailun jälkeen aina vain todennut, että ei ole mitään minua koskevia viestejä enää täällä, ja lähtenyt pois. Tänään on ollut joku poikkeuspäivä, tuntuu kuin olisit kirjoittanut minulle tänään useampia viestejä täällä... tai sitten viestit on vain juuri tänään pitkästä aikaa sattuneet olemaan meidän tarinan kaltaisia. Joka tapauksessa ne viestit ovat tuoneet iltaani mukavaa piristystä :)
Oletko mies palstaillut tänään ahkerasti?
16
672
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi kuule.
- Anonyymi00002
Ei sitä työpäivän aikana hirveästi kirjoitella.
- Anonyymi00003
Kuinka määritellään ahkerasti joka päivä mä tänne jotain kirjoittelen ne pitää vaan osata etsiä täältä ny on pitkästä aikaa ollu enemmän semmottisia viestejä joihin on huvittanut vaivautua edes jotenkin jotakin vastaamaan eikä pelkästään vain päätä aukomaan
- Anonyymi00006
Ne löytyy helposti. Et koskaan käytä välimerkkejä, joten teksteissä ei oikein ole päätä eikä häntää.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ne löytyy helposti. Et koskaan käytä välimerkkejä, joten teksteissä ei oikein ole päätä eikä häntää.
Sivusta kerron että aika monet sellaiset on mult naiselta eli ne välimerkittömät ja päättömät mut hei voit omia kyl mult universaalii rakkautta löytyy sullekin
- Anonyymi00004
Olen kirjoittanut eräälle ihanalle tänne usean viestin.
Mukavaa iltaa ja nuku hyvin! Muista levätä hyvin.
🥾🥾🌄- Anonyymi00009
Kiitos ja muistan <3 ja lepuutan jalkoja :)
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiitos ja muistan <3 ja lepuutan jalkoja :)
🔥🧡❤️💚🔥
- Anonyymi00005
Koita nyt muumimamma saada se järkikulta takaisin etkä haihattele kuvitelmien varassa.
- Anonyymi00013
Se on se delulu joka tänne yhdessä välissä kirjattiin just samanlaisia mies viestejä.
Murrosikäinen tyttö vähän sellainen yksinkertainen.. joku maanisdepressiivinen psykoosi taas päällä.
- Anonyymi00007
Minä olin täällä aika tasan viikko sitten viimeeksi. Käyn täällä luultavasti noi 4 krt kuukaudessa ja tiedän sen siitä etten käy tällä palstalla koskaan kännyllä ja konetta käytän suunnilleen kerta viikkoon.
Mielestäni tällaiseen palstaan ei kannata käyttää liikaa aikaa, se on pois muusta elämästä. Ja minkä ihmeen takia täällä pitäisi edes käydä? Saako joku täältä jotain?
Jos, niin mitä? - Anonyymi00008
Joo sun mies postaa sunkin puolesta kun oot pois.
- Anonyymi00011
Ei oo miestä, hupsu
- Anonyymi00014
En.
- Anonyymi00015
kyllä haluan erään naisen herätellä yhteydenpitoon ainakin ja jutella rauhanomaisesti👍
- Anonyymi00016
👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237