S marketista ei enää pääse pikakassalta ulos jos ei näytä kuittia pikakassan portissa ollevalle lukijalle. Muuten ok, mutta nyt siitä on tullut hirveän ahdas kun on vielä laitettu aita oikealle ja jos joku pyörii siinä pikakassalla ostoskärryn kanssa tukkii molemmat pikakassat. Sitten se kuitin lukija on siinä toisen kassajonon vieressä aidassa niin pitää näyttää kuittiaan ihmisille jotka tuijottaa kassajonossa. Alkaa olla samanlainen sumppu kuin Tokmanni parhaimmillaan.
S marketin uusi pikakassa on ahdas
24
401
Vastaukset
- Anonyymi00001
Parempi ratkaisu sittarissa missä täti valvoo että kukaan ei häivy maksamatta. S marketissa tuntuu nyt kuin olisi karjaa jota ohjataan aitaukseen.
- Anonyymi00002
Minä kerkesin sanoa pikakassalle ei tarvii kuittia ja siitä ongelmat alkoivat 🤫
- Anonyymi00003
Itse liu-un portin alta juoksukaljasalkun kanssa
- Anonyymi00004
Pakko valvoa myymälävarkaita köyhät valvonnan kohteena eli Kelan elätit
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pakko valvoa myymälävarkaita köyhät valvonnan kohteena eli Kelan elätit
Köyhät joutuu varastamaan ruokaa S market kiristää valvontaa
- Anonyymi00005
Mamut syövät osan ostoksista kaupassa ennen maksamista.Sellanen tapa lisääntynyt myös paikallisilla.
- Anonyymi00007
Kaikki portit aukeaa heti kun näytän pinistäni!
- Anonyymi00008
Minä yritin samaa, päädyin putkaan 😩
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä yritin samaa, päädyin putkaan 😩
Kummallista, minulla toimi ilman mitään ongelmia 🤔
- Anonyymi00010
Onks lidlissäki semmone mistä ei pääse ulos kuin kuittia näyttämällä? Mut siellä on ainakin tilaa pyöriä niinku on sittarissaki
- Anonyymi00011
Ensin oli joo me luotetaan sinuun tässä on pikakassa missä voit asioida itsenäisesti ja sitten on joo me ei luotetakaan sinuun laitetaan muurit ja seinät joka puolelle koska ootte tuommosia varkaita ihan sama olisi ollut poistaa koko pikakassa
- Anonyymi00012
Pikakassan ajatus lienee alunperin nimensä mukaisesti muutaman tuotteen ostajille, että heidän ei tarvitseisi jonottaa palvelukassoille?
Ehkä ihan järkevää mennä viikkonloppuostoskärryn kanssa palvelukassajonoon, niin pääsevät muutaman tuotteen ostajat supsikkaasti pois siitä pikakassan kautta? Ehkä siinä siksi on nyt niin vähän tilaa ajatellen niitä ostoskärryjä - mene ja tiedä?- Anonyymi00014
Mut kun ihmiset menee siihen ostoskärryjen kanssa siinä pitäisi olla kyltti elä tule jos on ostoskärry
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mut kun ihmiset menee siihen ostoskärryjen kanssa siinä pitäisi olla kyltti elä tule jos on ostoskärry
Eri asia sittarissa kun siellä on tilaa neljälle asiakkaalle palloilla
- Anonyymi00016
Olen ollut nopeuskassalla yhdynnässä pimun kannssa ilman ehkäisyä.
- Anonyymi00017
Pikakassat ovat muutamia ostoksia tekeville. Ei eläkeläisten kärryostoksille.
- Anonyymi00018
...ja pikapanoja harrastaville paneskelijoille
- Anonyymi00019
S marketissa on niin pitkät jonot ja 2 kassaa vain niin eläkeläiset menee kyllä kärryjen kansa pikakassalle jotta piäsee jonon ohi
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
S marketissa on niin pitkät jonot ja 2 kassaa vain niin eläkeläiset menee kyllä kärryjen kansa pikakassalle jotta piäsee jonon ohi
Sitten voipi jättää sen kärryn toisen lukulaitteen eteen jotta ketään muuta ei mahu siihen
- Anonyymi00022
Kuntoutujana ihmettelen miksi 9 euroset ei käy pikakassaan kun ostan Pirkka olutta rapulassa?
- Anonyymi00024
Pikakassa havaitsee skannerillaan työttömän joka on krapulassa. Silloin ei kalja maksa mitään eikä pikakassa ota maksua vastaan ☝ Pikakassa näet lähettää laskun suoraan sossuun.
- Anonyymi00025
Onko oikea määrä paistopisteessä laittaa 2 vai 8 karjalan piirakkaa pussiin tekoäly olisi apuväline naudan lihassa kurkun hinta näin pitäisi saada petokset valvottua tehokkaasti
- Anonyymi00026
Ennen oli hyvä käydä S marketin pikakassalla kun oli tilaa liikkua. Kuitin sai heittää halutessaan roskiin. Nyt sitäkin pitää heilutella kuin jotain kulkulupaa tai kuitenkin ei pääse ulos kaupasta.
- Anonyymi00027
Eläkeläiset tukkii pikakassat kärryillä ja hidastelemalla ostoksien kanssa. Pikakassa pn vain muutamaa ostosta ostaville.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490