Bill "Bubba" Clinton pakenee Skotlantiin!!!

Anonyymi-ap

Kuulemma itse kertonut lähtevänsä. Yrittää välttää vankilatuomion, joka tulee, kun on kieltäytynyt tulemasta kongressin eteen todistamaan.

Toivottavasti FBI tekee ajoissa aamuöisen pidätysoperaation Clintonien asuntoon!!!!

Sipsejä ja kaljaa heti aamulla hankintaan!

8

165

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Tramp toimii kuten Stalin Trorskin kanssa?

• Anonyymi00003

Tuolla, Epsteinin sanoja lainatakseni "meidän presidentillä", on tarve sumentaa vesiä omasta osuudestaan keinoilla millä tahansa.

Vaikka itse epäilen että Epstein olisi kuollut, nuo sanat saattoi kuitenkin olla se mikä hänen kohtalonsa sinetöi; tai sitten se takasi hänelle sen että kuolema lavastettiin.

Jos ne Epstein paperit olisi vain Clintoneille ja Demokraateille haitallisia olisihan tuo Oranssi Kuningas ne jo monesti julkaissut; mutta jostain syystä vieläkään niin ei tee.

• Anonyymi00004

Clinton itse sanoi äskettäin että julkaiskaa kaikki, hänellä ei ole mitään salattavaa.

• Bill on hauska herra.

Muistan hänen sikarileikittelynsä Monica Lewinskyn kaa... 😊😂💕

Lisätietoa suhteesta suomalaisen Wikipedian osoitteessa:
      Clinton-Lewinsky-skandaali.

• Anonyymi00005

Toisin kuin kaiketi tämän Oranssin Kuninkaan leikkikaverit Epsteinin luona, Monica sentään oli selvästi täysi-ikäinen.

Miksei niitä Epstein juttuja voida jo julkaista.

• Anonyymi00006

BeelzeBubba On The Run! Onko Hilleri mukana?

• Anonyymi00007

Pakenevatko ihan sinne Luciferin Golf-kerholle.

Siellä Skotlannissahan se on.

Olisko se Epsteinkin sitten myös paikalla parhaan kaverinsa kestittävänä?

• Anonyymi00009

Nytpä sitten menevätkin todistamaan.

Törmäsin taannoin tämän tiimoilta netissä juttuun että tuo kieltäytyminen oli vain ovela juoni.

Koska mikäli Clintonit todellakin haastetaan on Amerikan hallinnon toimitettava heille kaikki asiaan liittyvä materiaali. Toisin sanoen, Epstein Paperit.

Yllättäen tuon kieltäytymisen jälkeen 3 miljoonaa sivua Epstein papereita julkaistiinkin ja Clintonit suostuivat Kongressin kuultavaksi.

Kaikkihan sen tietää että jos niissä Epstein papereissa olisi jotain varsin haitallista Clintoneille se niiden papereiden päällä istuva Oranssi Apina olisi julkaissut ne jo moneen kertaan kaikissa päivälehdissä sekä omalla Sosiaalimediallaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      950
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      828
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      779
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      644
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      586
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe