Nyt on mennyt ranskanpullaa juustolla, sipulilla, ravintorasvalla, paistetulla kananmunalla ja suolaropseilla.
Sitten on mennyt alelaarin maustepihvit. Niihin ropsittiin suolaa, Ja paistovaiheessa marinoitiin pihviä sen omalla maustenesteellä.
Juomana on mennyt punainen maito, omenamehu ja omacola.
Kupu on pullollaan
10
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja pullo kallellaan
- Anonyymi00002
Sitten illalla meni muistaakseni viisi uuni perunaa sipulisilpulla, olivasmariinilla, suolaropseilla ja pizzamausteella.
Juomana meni omenamehu, punainen maito, citros kuumacola ja kylmä omacola.
- Anonyymi00003
Ja 30kg ylipainoa.
- Anonyymi00010
Minulla 40kg ylipainoa 💓🎧
- Anonyymi00004
Ostan aina puolen hinnan tuotteet mitä vaan saan käsiini ja s marketissa -60prossaa!
- Anonyymi00008
Riippuen elintarvikeliikkeestä on alelaariaika aamulla tai illalla. Joissain paikoissa ihmiset, jotka tulevat henkilöautolla parveilevat siten, että ovat iskuetäisyydellä, kun alelaarituotteiden hetki alkaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Riippuen elintarvikeliikkeestä on alelaariaika aamulla tai illalla. Joissain paikoissa ihmiset, jotka tulevat henkilöautolla parveilevat siten, että ovat iskuetäisyydellä, kun alelaarituotteiden hetki alkaa.
Ostin äsken kaupasta tarjous- Pirkka broilerin jauhelihaa 5 E yht 800 gr.. Sitten 4 E kala-kasvispyörykkä 250 gr.Jos lasken, mitä ne tekee yhteensä, tulee 80 s . annos.
- Anonyymi00011
Köyhyys ja makaroni liittyvät usein edulliseen, peruselintarvikkeena toimivaan ruokaan, joka on täyttävää, vaikka ravintosisältö (kalorit, hiilihydraatit) on korkea ja rasva vähäinen, ja sitä on syöty niin arkena kuin hätätilanteissa, usein yksinkertaisena, voin tai suolan kera tarjoiltuna ruokana, joka on ollut monille nostalgian ja selviytymisen symboli, erityisesti kun muita ruokavaihtoehtoja ei ole ollut.
Miksi makaroni yhdistetään köyhyyteen?
Edullisuus: Makaroni on perinteisesti ollut yksi edullisimmista täyttävistä ruoka-aineista.
Säilyvyys: Kuivattu makaroni säilyy hyvin, mikä tekee siitä hyvän hätävaran.
Yksinkertaisuus: Se on helppo valmistaa pienellä vaivalla ja vähillä aineksilla, kuten vedellä, suolalla ja voilla.
Täyttävyys: Makaroni sisältää runsaasti hiilihydraatteja, mikä pitää nälän loitolla, mutta se ei yksinään tarjoa kaikkia tarvittavia ravintoaineita.
- Anonyymi00006
Itse en jätteisiin koske.
- Anonyymi00007
Jos on jätettä, se pitää viedä roska-astiaan, eikä heittää luontoon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564