Maahanmuttajilla alennetut kriteerit Sote alalla

Anonyymi-ap

En ole somessa mutta toivoisin että tämä saa näkyvyyttä, että ihmiset tajuaisivat minkälaiseen kaaokseen politikot ovat ajamassa Suomea:

Todistin tapausta missä maahanmuuttaja taustaiset lähihoitaja opiskelijat olivat kokeessa ja opettaja jakoi oikeat vastaukset paperilla ja sanoi että kokeen vastaukset eivät saa olla suoraan kopioituna vaan omin sanoin.

Eli maahanmuuttaja oppilaiden ei tarvitse osata mitään, riittää kunhan saa kopioitua oikeat vastaukset paperista muuttamalla hieman lauseen rakennetta.

Ja jatkuvalla syötöllä lappaa sisään maahan ihmisiä joita ei edes kiinnosta opetella suomen kieltä, ja jossain päin helsinkiä lapsista jo yli 50% on mamu taustaisia

Ymmärtääkö politikot että tulevaisuudessa rinnakkais yhteiskuntien muodostuminen on ikävä tosiasia, ja euroopassa tilanne on pitkälti jo menetetty ilman massa palautuksia

18

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ikävä kyllä tämä on käytäntönä pääkaupunkiseudulla. Päästetään kokeista läpi koska vaihtoehtona olisi opintojen keskeytyminen.

• Anonyymi00002

HS ja Iltalehti selvittämään asiaa?

• Anonyymi00003

Hell awaits..

• Anonyymi00007

slayer 🤣

• Anonyymi00004

Viherpunikkien muslimiveljeskuntien unelma alkaa toteutumaan, pikkuhiljaa kohti kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN kalifaattia…

• Anonyymi00005

Euroopassa huomattava osa väestöstä alkaa heräämään että näin ei voi jatkua ja massa palautukset ovat välttämättömyys:

https://www.dw.com/en/germany-merz-immigration-cities-migration-criminality-afd/a-74464907

Näin Saksassa ja Englannissakik tilanne on kärjistynyt monella paikkakunnalla jo äärimmilleen, poliisit eivät uskalla toimia islamistien pelossa alueilla missä rinnakkaisyhteiskunnat ovat ottaneet vallan:

https://www.telegraph.co.uk/politics/2026/01/09/robert-jenrick-police-are-giving-in-to-islamists-tories-uk/

• Anonyymi00006

Yhdysvaltojen varapresidentti JD Vance on sanonut usein että Euroopan poliitikot tuhoavat Eurooppaa massamaahanmuutolla. Vaikea väittää vastaan enää sen jälkeen kun on tutustut uutisiin aiheesta muualta kuin Yleltä ja Helsingin sanomista.

Hämmentävän vääristynyttä kuvaa syöttävät alamaisilleen.

• Anonyymi00008

enne oli kouluissa pärstäkerroin 🤔

• Anonyymi00009

uli uli persu uli

• Anonyymi00013

riitää että yrittää niin saa erityispalkinnon joka on yhtä arvokas kun voitto 🤣

• Anonyymi00010

heran haltuun, ja sen sen väärän herran.

• Anonyymi00011

poliisin mukaan ruotsissa on nyt 63 no aluetta
      ranskassa 1600 joista 150 ssä voimassa sharia laki

• Anonyymi00012

Tämä selittää sen miten voi olla mahdollista että reikätaskut saapuvat pimeimmästä Afrikasta Suomeen ummikkona ja suorittavat lähihoitajan tutkinnon vuodessa. Vuodessa ei opi kommunikoimaan suomenkielelä kuin vain auttavasti ja tutkinto on jo plakkarissa. Työpaikoilla ihmetellään sitten miten näiden kanssa pitäisi kommunikoida, kun eivät osaa puhua eivätkä ymmärrä muuta kuin savumerkkejä.
      OPH:n pitäisi valvoa koulutuksen vaatimuksia ja tasoa, mutta eihän OPH ole hoitanut valvontatehtäväänsä koskaan. Jo 35 vuotta takaperin erässä opinahjossa OPH:ta pyydettiin valvomaan ala-arvoista opetuksen tasoa. OPH tyytyi lähettämään rehtorille kirjeen ja siihen se jäi. Rehtori kiisti kaikki asiattomuudet ja haukkui oppilaat.

• Anonyymi00014

Miten lehmänsilmä somali muuten pääsisi kokeesta läpi kuin vilpillä.

• Anonyymi00015
    • Anonyymi00016

Minä olin koulutuksessa ammattiin ja näin miten ulkomaan tytöille neuvottiin kädestä pitäen mitä kirjoittaa kyselypaperiin.
      Todennäköisesti opisto ei vaan halua "jättää ketään luokalle".
      Surullista toki on ettei afrikasta saapuneet osaa edes käyttää kahvinkeitintä jos vanhukselle täytyy keittää kahvit.
      Mutta Suomihan tykkää rappiosta joten ei mulla muuta.

• Anonyymi00017

Tuon uskon, sillä pihaparlamentissa puhutaan, että ovat käyneet kyllä jonkun pikakurssin. Niin tumpeloita ovat, etteivät osaa edes kateteria käyttää ja puhdistaa. Pitää aina päälle katsoa.

• Anonyymi00018

"Todistin tapausta missä maahanmuuttaja taustaiset lähihoitaja opiskelijat olivat kokeessa ja opettaja jakoi oikeat vastaukset paperilla ja sanoi että kokeen vastaukset eivät saa olla suoraan kopioituna vaan omin sanoin."

KOMMENTTI: Toivon, että annat tämän ilmi sekä koulun rehtorille ja vaikkapa jollekin iltalehdelle.
      Voit sen tehdä meidän turvallisuuden nimissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe