Rintojen hyväilystä ym. kiihottuva naine

Anonyymi-ap

Täällä oleva keskustelu rintojen imemisestä sai minut miettimään, mitä kaikkea naiset haluaisivat, että heidän rinnoillen tehtäisiin. Kirjoittelisin mielelläni naisten kanssa asiasta. Itseäni, miehenä rinnat kiihottavat todella paljon. Olisi ihanaa tarjota naiselle, hänen haluamaansa nautintoa, rintoja ”käsittelemällä”. Tottakai minulla on omiakin militekoja asian suhteen.
Haluaisiko joku nainen vaihtaa ajatuksia?
TM

15

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Iso osa miehistä helposti unohtaa naisen rinnat ja keskittyy herkkuun, niinkuin miehet asian ilmaisee. Herkku paremmin valmis kun rinnat hyvin käsittelee. T. Rouva 46v Nilsiästä tahkolta

• Anonyymi00002

Näin juuri 😘

• Anonyymi00003

Mikä miehen tekeminen rinnoilesi kiihottaa sinua eniten Rouva46?
        TM

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mikä miehen tekeminen rinnoilesi kiihottaa sinua eniten Rouva46?
        TM

Hellä hieronta aluksi sit nännijen näykintä huulien välissä, edeten nännien imentään ja venyttämiseen. Silloin olen valmis kaikkeen. Rva 46v

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hellä hieronta aluksi sit nännijen näykintä huulien välissä, edeten nännien imentään ja venyttämiseen. Silloin olen valmis kaikkeen. Rva 46v

Entä se että ottaa rintaa niin paljon suuhun kuin mahtuu ja imee??
        Ymmärrän että asioiden tulee edetä tietyssä järjestyksessä ja niinhän se luonnollisesti meneekin.
        Mihin kaikkeen, tarkalleen olisit valmis kunnon lämmittelyn jälkeen? Rintojen suhteen ja ylipäätänsä?
        TM

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Entä se että ottaa rintaa niin paljon suuhun kuin mahtuu ja imee??
        Ymmärrän että asioiden tulee edetä tietyssä järjestyksessä ja niinhän se luonnollisesti meneekin.
        Mihin kaikkeen, tarkalleen olisit valmis kunnon lämmittelyn jälkeen? Rintojen suhteen ja ylipäätänsä?
        TM

Perjantai ja mökillä viiniä nautin, toivotaan mopo karkaa käsistä. Kiihottavaa kylläkin viestitellä kanssasi vaikka tunneta ei.
        Nännejä kun mies imee toki voihan ottaa rintaa suuhun kun pystyy kiihottuisin äärimmilleen.
        Joskus seurustelin miehen kanssa joka tykkäsi käsitellä rajustikkin mut huomioi minut miten kestän käsittelyn. Tykkään mies nauttii kanssani, tyydyttää myös itsensä eikä yritä pelkästään saada orgasmiin mua. Rva 46v
        Ps. Hui ilta vasta alussa

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Perjantai ja mökillä viiniä nautin, toivotaan mopo karkaa käsistä. Kiihottavaa kylläkin viestitellä kanssasi vaikka tunneta ei.
        Nännejä kun mies imee toki voihan ottaa rintaa suuhun kun pystyy kiihottuisin äärimmilleen.
        Joskus seurustelin miehen kanssa joka tykkäsi käsitellä rajustikkin mut huomioi minut miten kestän käsittelyn. Tykkään mies nauttii kanssani, tyydyttää myös itsensä eikä yritä pelkästään saada orgasmiin mua. Rva 46v

Toivotaan todellakin että mopo karkaa käsistä😉
        Kuinka rajusta rintojen käsittelystä nautit?
        Et vieläkään kertonut mihin viittasit aiemmassa viestissä, kun sanoit että kiihottuessasi olet valmis kaikkeen? Vaatiiko sen kertominen vielä lisää viiniä?
        On kyllä kiva viestitellä. Pakostikin alkaa housujen etumus turpoamaan..
        TM

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sama kirjoitustyyli taas.
        Aina eri- ikäinen " nainen".
        Tunnistaa niin hyvin tuon tyylin
        Esim N 22, n19 rva 45, jne

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllähän rintojen hyväily on askel oidemmälle menoa.Eikä kiirus saa olla m60

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Leikitkö asiantuntijaa🥸

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllähän rintojen hyväily on askel oidemmälle menoa.Eikä kiirus saa olla m60

Kyllähän naiselta pillu avautuu rintojen kautta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Haluutko kyrpää vaistoon olet homo💦💦

• Anonyymi00015

Hyvä te mies ääliöt! Saitte taas naisen ajettuu sivustolta poies.🤲🤝👍
        Eiku jatkakaa homoilua keskenänne.....

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Haluutko kyrpää vaistoon olet homo💦💦

Menikö tunteisiin n22, rva 56 jne..

• Anonyymi00014

Kauan aikaa sitten juttelin paljon yhdennaisen kanssa asioista. Hän sanoi eräästä asiasta ettei lupaa sopivassa tilanteessa tarvitse kysyä. Mä vaan luulen ettei esim. rintojen hierominen jää siihen. Naisen valta vain sellainen asia, että jos häntä alkaa harmittamaan joku asia, niin mies menettää päänsä. Nainen saa sanoa tapahtuneen jälkeen mitä tahansa ja oikeasti mielipide on aivan muuta. Toinen esimerkki on suomi24 kirjeenvaihto jossa haetaan kirjoituskavereita. Kyllä nainen tietää, että juttu ei ole koskaan mitään kiiltokuvista juttelua. Tuo alussa mainitsemani kaikinpuolin ihan kiva nainen oli itse ekan aiheen heittänyt, mutta kun homma ei toimi, niin se vaan ei toimi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      276
      26387
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      47
      2205
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      199
      1576
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      141
      1468
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1219
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      988
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      84
      821
    9. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      22
      798
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      776
    Aihe