Monet ovat jo paaduttaneet itsensä

Anonyymi-ap

He eivät enää halua ottaa vastaan evankeliumia.
Raamatun mukaan he eivät ole niitä, jotka ovat edeltämäärättyjä, kutsuttuja ja vanhurskaita ja kirkastettuja Jeesuksen omia ja jotka pelastuvat ikuiseen elämään.

83

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ei ihminen itseänsä paaduta.

Jumala paaduttaa kenet haluaa.

Room. 9:18

Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.

• Anonyymi00003

Ihminen voi kyllä paaduttaa itsensä.

”Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla; mutta joka SYDÄMENSÄ PAADUTTAA, se onnettomuuteen lankeaa.”
        Sananlaskut 28:14

”"ÄLKÄÄ PAADUTTAKO SYDÄNTÄNNE, niinkuin Meribassa, niinkuin Massan päivänä erämaassa,”
        Psalmi 95:8

”Myöskin hän kapinoi kuningas Nebukadnessaria vastaan, joka kuitenkin oli vannottanut hänet Jumalan kautta. Hän oli niskuri ja PAADUTTI SYDÄMENSÄ, niin ettei hän kääntynyt Herran, Israelin Jumalan, puoleen.”
        2 aikakirja 36:13

”Mutta kun muutamat PAADUTTIVAT ITSENSÄ eivätkä uskoneet, vaan puhuivat pahaa Herran tiestä kansan edessä, niin hän meni pois heidän luotaan ja erotti opetuslapset heistä ja piti joka päivä keskusteluja Tyrannuksen koulussa.”
        Apt 19:9

Kun sanotaan: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, ÄLKÄÄ PAADUTTAKO SYDÄMIÄNNE, niinkuin teitte katkeroituksessa",
        Heb 3:15

Oletko SINÄ jo paaduttanut itsesi, sydämesi?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

”Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla; mutta joka SYDÄMENSÄ PAADUTTAA, se onnettomuuteen lankeaa.”

”"ÄLKÄÄ PAADUTTAKO SYDÄNTÄNNE, niinkuin Meribassa, niinkuin Massan päivänä erämaassa,”

”Myöskin hän kapinoi kuningas Nebukadnessaria vastaan, joka kuitenkin oli vannottanut hänet Jumalan kautta. Hän oli niskuri ja PAADUTTI SYDÄMENSÄ, niin ettei hän kääntynyt Herran, Israelin Jumalan, puoleen.”

”Mutta kun muutamat PAADUTTIVAT ITSENSÄ eivätkä uskoneet, vaan puhuivat pahaa Herran tiestä kansan edessä, niin hän meni pois heidän luotaan ja erotti opetuslapset heistä ja piti joka päivä keskusteluja Tyrannuksen koulussa.”

Kun sanotaan: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, ÄLKÄÄ PAADUTTAKO SYDÄMIÄNNE, niinkuin teitte katkeroituksessa",

Monet paaduttavat ja kenties lopulta menettävät mahdollisuutensa…

• Anonyymi00011
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kerropa ensin oletko SINÄ jo paaduttanut itsesi, sydämesi?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä kysyin ensin sinulta. 😊

• Anonyymi00031
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hakutulos
        totuus:ut:x
        1. Joh. 1:17 Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.

2. Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

3. Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

4. Joh. 17:17 Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.

5. Joh. 18:38 Pilatus sanoi hänelle: "Mikä on totuus?" Ja sen sanottuaan hän taas meni ulos juutalaisten luo ja sanoi heille: "Minä en löydä hänessä yhtäkään syytä.

6. Room. 3:7 Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

7. 2.Kor. 11:10 Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, ei tätä kerskausta minulta riistetä Akaian maanäärissä.

8. Gal. 2:5 me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.

9. Ef. 4:21 jos muutoin olette hänestä kuulleet ja hänessä opetusta saaneet, niinkuin totuus on Jeesuksessa:

10. Ef. 5:9 - sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä -

11. 1.Joh. 1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

12. 1.Joh. 2:4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

13. 1.Joh. 5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hakutulos
        1. Joh. 1:17 Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.

2. Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

3. Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

5. Joh. 18:38 Pilatus sanoi hänelle: "Mikä on totuus?" Ja sen sanottuaan hän taas meni ulos juutalaisten luo ja sanoi heille: "Minä en löydä hänessä yhtäkään syytä.

6. Room. 3:7 Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

7. 2.Kor. 11:10 Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, ei tätä kerskausta minulta riistetä Akaian maanäärissä.

8. Gal. 2:5 me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.

9. Ef. 4:21 jos muutoin olette hänestä kuulleet ja hänessä opetusta saaneet, niinkuin totuus on Jeesuksessa:

10. Ef. 5:9 - sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä -

11. 1.Joh. 1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

12. 1.Joh. 2:4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

13. 1.Joh. 5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

Paavali oli murhamies ja yritti valehdella, että lait on kumottu.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ei. Kyllä sinä olet nyt täysin väärässä.
        Valehtelija olet sinä ja sinä yrität epätoivoisesti projisoida valheesi Paavaliin.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00003 kirjoitti:

EIVÄT HE HE HE HE siihen aikaan keitä oli HE 2026 VUOTTA SITTEN SIELLÄ LÄHI IDÄSSÄ KEITÄ OLI HE JOTKA EIVÄT USKO VAIKKA JOKU NOUSEE KUOLLEISTA. Keitä ne oli ja on . Älä syyttele kristittyjä . Se onko ihmisellä meikkiä tansiiko vai kuunteletko musiikkia ei ole kuule mitään merkitystä vaan onko kristitty . Kristitty on Jeesukseen kastettu muut ei .

• Anonyymi00051
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Monet paaduttavat ja kenties lopulta menettävät mahdollisuutensa…

Heillä on peite Moosesta kun luettaessa eivät nää Jeesusta . Eivät usko vaikka Jeesus nousi kuolleista . Jäivät epäuskon syntiinsä. Edelleen kieltävät Jeesuksen Juudas.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Juudas varastaa samoin nykyäänkin edelleen on ryövärien luolat .

• Anonyymi00053
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ryövärien luolassa ollaan taas .

• Anonyymi00054
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hakutulos

Apostoli Johannes ja profeetta Johannes . No Jeesuksen käskyt olikin hiukan erilaiset ylösnousemuksen jälkeen. Mutta tehän ette usko vaikka joku nousi kuolleista .

• Anonyymi00055
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Juudas täällä jälleen eksyttää Mooses synagogalla Jehova .

• Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Heillä on peite Moosesta kun luettaessa eivät nää Jeesusta . Eivät usko vaikka Jeesus nousi kuolleista . Jäivät epäuskon syntiinsä. Edelleen kieltävät Jeesuksen Juudas.

Monta väärää profeettaa opettajaa eksyttäjää Jeesusta on maailmassa .

• Anonyymi00083
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Monta väärää profeettaa opettajaa eksyttäjää Jeesusta on maailmassa .

ja mitä tarkoittaa sana " paaduttaa ", paatunut...

onhan se sellainen että välinpitämätön ja paha asenteeltaan, hylännyt hyvyyden, eli pahautunut?= paatunut... jne?

• Anonyymi00005

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi00006

Room. 9:18

Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.

• Anonyymi00007

2. Moos. 11:10

Mooses ja Aaron olivat nyt tehneet kaikki nämä ihmeet faraon edessä, ja Herra oli paaduttanut faraon sydämen, niin ettei hän päästänyt israelilaisia lähtemään maasta.

Ihmisiä uhkaillaan, jos he aikovat erota lahkosta pois vapauteen.

• Anonyymi00008

2. Piet. 2:19

He lupaavat näille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

2. Piet. 2:19

He lupaavat näille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

Paadutettu ei pysty tekemään enää mitään hyvää.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Tuohan pätee nimenomaan Paavaliin, joka oli demonin vallassa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuohan pätee nimenomaan Paavaliin, joka oli demonin vallassa.

Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan. Pistin=Saatanan enkeli.

Demoni sitoi Paavalin valtaansa, kunnes vei tehtävänsä päätökseen Roomassa.
        Paha äkkikuolema, johon ei liittynyt mitään armoa.

• Anonyymi00014

Kerrotko nyt omasta lahkostasi Teuvo, kun se alkoi hajota ja kaikki huomasivat sinut eksyttäjäksi, jopa ArmiK, uskollisesi?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sen näkee sinusta erittäin paljon. Et muuta tee kuin herjaat ja valehtelet.
        Mutta Jumalan armonaika hupenee!
        Luuletko tosiaan, että Jumala silittelee päätäsi ja sanoo: ” hyvä poika, hienosti herjasit apostoli Paavalia, lähettilästäni.” ???

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan. Pistin=Saatanan enkeli.

Demoni sitoi Paavalin valtaansa, kunnes vei tehtävänsä päätökseen Roomassa.
        Paha äkkikuolema, johon ei liittynyt mitään armoa.

Jokainen meistä kuolee sitten kun aika on.
        Paavali oli jo saanut armon Jumalalta.
        Mutta sinä pieni poloinen et sitä osaa apostolien teoista millään lukea.
        Miksi se Teuvo on niin vaikeaa sinulle?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kerrotko nyt omasta lahkostasi Teuvo, kun se alkoi hajota ja kaikki huomasivat sinut eksyttäjäksi, jopa ArmiK, uskollisesi?

Viimeisenä lienee ollut tämä nimimerkki Devoit!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Viimeisenä lienee ollut tämä nimimerkki Devoit!

Onko tämä Devoit yhtä kuin JP?

• Anonyymi00057

Mooses kuoli SIINAILLA mikä kuuluu Egyptiin .

• Anonyymi00058
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ilmestyskirja 11:8. Sodoman tukikohta.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Paatunut ei usko Jeesukseen .

• Anonyymi00060
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sen näkee sinusta erittäin paljon. Et muuta tee kuin herjaat ja valehtelet.
        Mutta Jumalan armonaika hupenee!
        Luuletko tosiaan, että Jumala silittelee päätäsi ja sanoo: ” hyvä poika, hienosti herjasit apostoli Paavalia, lähettilästäni.” ???

Juutalaiset ei voi uskoa koska heillä on se juudaspeite se on heiltä salattu. Ristiinnaulitsivat Jeesuksen herransa .

• Anonyymi00017

Demonia ei otettu pois Paavalista, vaikka kuinka sitä aneli ja rukoili.

Jumalanmiehen Stefanoksen murha on sellainen synti, joka sitoo ihmisen viholliseen.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• Anonyymi00061

Suomessa on 2 synagogaa ja 60 islam keskusta kuin budhan luostari ja temppeleitä .

• Anonyymi00018

Jumala ei katso henkilöön.

Ilm. 22:15

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi00062

Ilm11:8

• Anonyymi00019

Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi00020

Joh. 10:10

Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

• Anonyymi00063

John 10 katsokaas tätä ihminen tulee toisten asuntoihin varkaisiin mutta Jeesus antaa elämän . Toinen kylvää huumemyyjät kuolemaa myrkynkeittäjät ja varastaa toisten vaatteita kodinkoneet . Yrittää tuhota Jeesuksen antamaa elämää. Raiskaavat rosvot.

• Anonyymi00085

Paskapuhetta. Turhia lupauksia.
        Toisalta Jeesushan nimenomaan sanoi tulevansa kuin varas yöll! Kannattaa varata kättä pidempää.

• Anonyymi00021

Pyhä Henki ja Saatanan enkeli ei asu ihmisessä yhtä aikaa.

Pyhä Henki ei ole mikään nokikolari.

Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar?

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi00023

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia HURMOSKIELEN sanoja.

• Anonyymi00025

Raamatun jakeita ei saa poistaa, kuten eräs tekee palstalla.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Raamatun jakeita ei saa poistaa, kuten eräs tekee palstalla.

Raamatunjakeiden poistattajien nimet poistetaan elämänkirjasta.

• Anonyymi00064

Sitten kun joskus käännyt kristityksi saat sen uuden hengen joka pysyy.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00023 kirjoitti:

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia HURMOSKIELEN sanoja.

1 kor. Jotta voi OPETTAAAAAA muita pitää tietysti puhua selkokieltä että muut ymmärtää .

• Anonyymi00067
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Raamatunjakeiden poistattajien nimet poistetaan elämänkirjasta.

Nythän on niin että vanha liitto vanheni se hapatus . Jeesuksen tultua . Vanhan synagogan elämän kirjat vaihtui Jeesuksen elämään. Hän on ylösnousemus ja elämä. Sinä et poista Jeesuksesta ketään . Voit kyllä ajaa luotasi pois kaikki joista et pidä !uutta Jeesuksesta et erota ketään saamatta itsellesi mylluynkiveä .

• Anonyymi00068
        Anonyymi00065 kirjoitti:

1 kor. Jotta voi OPETTAAAAAA muita pitää tietysti puhua selkokieltä että muut ymmärtää .

1 kor. 14 JOTTA VOISIN OPETTAAAAAA PUHUN SELKEÄSTI YMMÄRRETTÄVÄÄ KIELTÄ . JOTTA VOISIN OPETTAA OPETTAA OPETTAAA OPETTAAA. Kun pahat lukihäiriöt ymmärryksen puute pitää pysyä siellä sarjakuvissa.

• Anonyymi00027

Elämä kuuluu kaikille eikä vain Jeesuksen palvojille. He tässä ovat oman mielensä paaduttaneet, koska eivät hyväksy muita. Raamatun lukeminen johtaa siihen kun ei sitä ymmärrä.

• Anonyymi00028

Järkiinsä tullutta ja lahkoon paatunutta kutstaan luopioksi.

• Anonyymi00069

Lahkot ja eriseurat on vajaan kuuden riitojen puolueiden eksytysten syytä . Jeesus käski olla erottelematta ihmisiä.

• Anonyymi00029

Kaikki pääsevät tuonpuoleiseen vaikka evankeliumin ilosanoma ei kiinnostaisi pätkääkään.
      Tuonpuoleisessa ollaan muutamasta kuukaudesta aina tuhanteen vuoteen. Jos on edellisessä elämässä jäänyt joku tärkeä elämäntehtävä kesken niin se jatkuu ja saa päätöksen tulevassa elämässä.
      Näin olen asiat funtsinut omaltakin kohdalta.

• Anonyymi00030

♥️♥️♥️

• Anonyymi00032

Saarn. 9:10

Tee kaikki, mitä voimallasi tehdyksi saat, sillä ei ole tekoa, ei ajatusta, ei tietoa eikä viisautta tuonelassa, jonne olet menevä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tee kaikki, mitä voimallasi tehdyksi saat, sillä ei ole tekoa, ei ajatusta, ei tietoa eikä viisautta tuonelassa, jonne olet menevä.

Hörhöt pysyy siellä ikuisesti.

Jes. 26:14

Kuolleet eivät virkoa eloon, vainajat eivät nouse: niin sinä olet heille kostanut, tuhonnut heidät ja hävittänyt kaiken heidän muistonsa.

• Anonyymi00070

Hindu budhat kyllä menee kuoleman jälkeen MANALA nimiseen paikkaan. Tuli järvi on maan alla kuten tiedetään . 🌋.

• Anonyymi00071

Hindujen jumalien uskonnot niitä 330 kappaletta . Jokainen ihminen on yksilö . Lahkot on hajaannusta johtuu monista riidoista .

• Anonyymi00072
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Haades gehenna Tuonela Jeesus kävi tuonelassa pelastamassa sieluja . Nousi kuolleista mutta tehän ette usko. Huivilla sieluja saalistaa joukkoja uskotte.

• Anonyymi00035

paatuneimmat työntää verorahaa jopa ukrainan massa-tuhontaan,
      tuhontaan jonka aiheutti eu nato us gb. itään eteneminen.
      Ja nämä verovaroin sotaa yllä pitävät ovat sota-rikollisia.
      Jo yli 2 miljoonaa ukrainalaista on uhrattu !!

• Anonyymi00074

Jaaha ketään ei uhrata kristityt ei uhraa mitään. Mutta sellaiset kristityt kun käy tappamaan toisia kristittyjä ei voi kristityksi mainita . Jos tappaisit vaikka jonkun muun uskonnon tai kleopatrojen joukkoja rikollisia ihmiskauppiaita mutta kun käyt kristittyjä murhaamaan olet saanut myllynkiven kaulaasi ! Kristitty murhaamassa kristittyä sen mukaan mitä mieltä tämä on maallisista asioista ! Useimmat kristityt on länsimielisiä evankeliumin leviämisen mukaisesta . Venäjällä kun on juudakset ja kauhean ruma kieli . Juudas kieltää Jeesuksen.

• Anonyymi00037

Etkö ole huomannut, että Lestadiolaiset on ottanut tämän palstan haltuunsa.

Niillä on valta poistaa jopa yksittäisiä Raamatun jakeita, jos ne eivä sovi heidän oppeihinsa.

• Anonyymi00045

Huomaa kyllä että lestadiolaisisia kritisoivat kommentit poistuu välittömästi, siitä litnee "kiittämistä" tämän tietyn tyypin ansiosta.

• Anonyymi00038

Valejeesus tuli temppelin herraksi ja se käy sitä pyhää sotaa ja tappaa valtavan määrän ihmisiä siellä, tekaa kansanmurhaa ja hihhulit, jotka se on aikaisemmin saanut kannattajakseen, ne hokee aameniaan päälle.

2. Tess. 2:4

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi00039

Jeesus kun meni taivaaseen ja Pyhä Henki poistui temppelistä, niin sille tuli tilaisuus ottaa se paikka haltuunsa.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Jeesus kun meni taivaaseen ja Pyhä Henki poistui temppelistä, niin sille tuli tilaisuus ottaa se paikka haltuunsa.

Nyt eletään juurikin sitä vaivan aikaa, mikä on ennustettu tulevan, nyt se on tullut.

• Anonyymi00075

Ryövärien luola olikin hävitetyssä temppelissä kunnes sen miehitti muslimit Arabiasta , temppelivuorella on kuulkaa moskeija sen tuhotun paikalle rakennettu . OLETTEKO NYT KARTALLA TAAS ? LÄHI IDÄSSÄ.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Siellä on moskeija . Iso suuri moskeija .

• Anonyymi00078
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Siellä on moskeija . Iso suuri moskeija .

Temppelin paikalle tuli moskeija . Ilm.11:8

• Anonyymi00041

Jumalan lait ovat voimassa. Ihmisen tappaminen on paha rikos ja synti. Tekee sen sitten Juutalainen ja Paavali tai pakana, kuka tahansa, tuomio on ihan sama.

2. Moos. 20:13

"Älä tapa. [2. Moos. 21:12; Matt. 5:21,22]

5. Moos. 5:17

"'Älä tapa. [2. Moos. 20:13+]

5. Moos. 19:21

Älä sääli häntä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta."

• Anonyymi00042

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

Kaikilla murhaajilla on sama kohtalo, vaikka he kääntyisivät evankelistoiksi, pastoreksi, piispaksi tai Paaviksi.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00042 kirjoitti:

1 JOHANNES KOSKEE NYT UUDEN LIITIN KRISTITTYJÄ ETTÄ RAKASTAA TOISIA KRISTITTYJÄ NIIN SIITÄ KRISTITTY TUNNETAAN .

• Anonyymi00080
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kaikilla murhaajilla on sama kohtalo, vaikka he kääntyisivät evankelistoiksi, pastoreksi, piispaksi tai Paaviksi.

NYT EI OLLA SYNAGOGALLA MOOSES KUN LUET 1 JOHANNESTA OLLAAN KIRKOSSA

• Anonyymi00047

Puolet maapallon väestöstä ei varmaan ole kuulleetkaan koko jeesuksesta. Joutuvatko he silti helvettiin?

• Anonyymi00049

Ei joudu.

• Anonyymi00082

Kyllä ovat kuulleet kun osaavat hänet kieltääkin.

• Anonyymi00086

Helvetti koskee vain uskovaisia. Ovat siellä jo. Eikä jatkaikaa pelata.

• Anonyymi00048

Kyllä evankeliumi kelpaa mutta tietyt ryhmät omii sen itselleen omilla itsekeskeisillä suppeilla ehdoillaan. Armovarkaat. 🤷‍♀️

• Anonyymi00081

Jotkut estää ihmisiä tulemasta Jeesuksen luokse kun eivät itsekään pelastu. Gal3.

• Anonyymi00066

Muoti ja trendikkyys vie mennessään.

• Anonyymi00073

Kuka on paaduttanut ja kuka ei halua? Sinun oma mielikuvituksesiko,koska se vesittää sinun itsekeskeisen oikeassaolemisesi🤷‍♀️

• Anonyymi00077

Ikuinen elämä on vääjämätön itsestäänselvyys ja sen kyseenalaistaminen on oppikoulun eka luokka tajuta se. 🤷‍♀️

• Anonyymi00084

Ikuinen elämä Jeesuksen kanssa taivaassa ei onnistu. Tungos on valtava ja joka sekunti tulee sata miljoonaa sielua jotka haluaa audienssin Jeesuksen kanssa.
      Parempi jättää koko vellova massa ja palata maan päälle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      118
      6346
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6030
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3972
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      120
      1411
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1251
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1098
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      897
    Aihe